راهنمای جامع Dying Light 2

[ad_1]

شاید فکر کنید که Dying Light 2 فقط دنباله استاندارد یکی از برترین بازی‌های مبتنی بر زامبی است، اما فقط یک لحظه وقت بگذارید و متوجه شوید که مکانیک‌های جدید نسخه اول به شما عمق و سرگرمی دوچندان می‌دهد.

در این مقاله از ویجیاتو به بررسی اکشن پوینت ها پرداخته ایم و دستورالعمل های جامعی را برای Dying Light 2 ارائه کرده ایم. با ما بمان.

کش رفتن!


تقریباً هر اتاق، هر جعبه و هر کشوی روی میز باید جستجو و دزدیده می شد. در Dying Light 2 از این موضوع غافل نشوید، زیرا حفره ها و مهمات بازی به شما آیتم هایی برای ساخت آیتم ها یا ارتقای سلاح هایتان می دهند. از این نظر، Dying Light 2 آنقدر سخاوتمند است که بداند برای پیشرفت در یک ماموریت به کدام آیتم ها نیاز دارید.

آیا همه زامبی ها باید کشته شوند؟


نه! مبارزه در Dying Light 2، در حین سرگرمی، باید عاقلانه مدیریت شود، بنابراین مهمات خود را در حد مجاز نگه دارید، گاهی اوقات سعی کنید فقط از زامبی ها دور بمانید. منطقه ای را که در آن تیراندازی را شروع خواهید کرد ردیابی کنید، زیرا در برخی مناطق تیراندازی به زامبی ها معادل اخطار است و حملات آنها زیاد است و این فاجعه ای است که نمی توانید مانند Left 4 Dead انجام دهید. فشرده – جمع و جور.

از پارکور غافل نشوید!


مهارت‌های پارکور شما بسیار بالاست، بنابراین اگر به درستی از آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید از راه رفتن در جاده‌های خطرناک اجتناب کنید و کل بازی را روی یک سقف نسبتا امن سپری کنید. این به ویژه در شب های پر از زامبی ها یا زمانی که در حال برنامه ریزی یک عملیات مخفی هستید مفید است. اساسا در Dying Light 2 تا حد امکان در خیابان راه نروید!

هوشمندانه بجنگ


مکانیک های مبارزه در Dying Light 2 ساده و موثر هستند. می توانید حملات دشمن را خنثی کنید (در این موارد معمولاً انیمیشن های زیبایی را مشاهده خواهید کرد)، از آنها اجتناب کنید یا یک زامبی بدشانس را بگیرید و از او به عنوان پایگاهی برای پرش به سمت زامبی دیگر استفاده کنید. پس عاقلانه بجنگید و فقط از آسیب متوالی بپرهیزید. به خصوص اگر در وسط یک نبرد شلوغ گیر کرده باشید.

بهترین زمان شب است!


ممکن است فکر کنید که لحظات ویرانگر Dying Light 2 به دلیل تاریکی و پرسه زدن زامبی ها در خیابان ها یک کابوس بود، اما در شب فرصتی برای دریافت XP و انجام ماموریت های فرعی زیادی داشتید که هرگز در خواب هم نمی دیدید. در طول روز

قوی باش و شب در شهر پرسه بزن. این بهترین ریسک ممکن در Dying Light 2 است.

نگران تعمیر اسلحه نباشید


برخلاف نسخه‌های قبلی Dying Light، نمی‌توانید سلاح‌های خود را تعمیر کنید، اما می‌توانید با به‌روزرسانی آن‌ها، تعمیر آن‌ها را به تعویق بیندازید. خوشبختانه، مجبور نیستید دائماً با زامبی‌هایی با سلاح‌های معیوب روبرو شوید، زیرا بازی دائماً سلاح‌های جدیدی به شما می‌دهد. به خصوص اگر در یک ماموریت سخت و چالش برانگیز مهمان باشید یا پول زیادی در چنته دارید.

از مغازه دیدن کنید


فروشندگان در Dying Light 2 به طور مداوم موجودی فروشگاه خود را مطابق با سطح بازی شما به روز می کنند، بنابراین هر از گاهی به آنها سر بزنید و از خرج کردن پول نترسید. نکته جالب این است که یک اسلحه ممکن است توسط دو فروشنده با قیمت های متفاوت عرضه شود، بنابراین همیشه مراقب فروشندگان مختلف، اقلام موجودی و قیمت آنها باشید.

استقامت بدن را جدی بگیرید


در Dying Light 2، علاوه بر فاکتورهای سلامتی، استقامت (Stamina) نیز مهم است و ممکن است مهمتر از سلامتی شما باشد زیرا به شما کمک می کند به خوبی بدوید و فرار کنید، از درها و دیوارها بالا بروید و تعیین کنید چه کاری می توانید انجام دهید. گلایدر در هوا و اینکه تا چه مدت می توانید با سطوح پایین تری از سلامتی به بازی ادامه دهید. HP به شما چقرمگی می دهد و دوام شما را از دردسر دور می کند.

با مهارکننده های خود تداخل نداشته باشید


قرص ها سلامت و استقامت شما را افزایش می دهند اما به شما توصیه می کنیم زیاد نگران جستجو و یافتن آنها نباشید زیرا بازی مقدار مناسبی از آنها را در فواصل زمانی معین در اختیار شما قرار می دهد. پیدا کردن وقفه ها معقول است، اما تنها در صورتی که دغدغه اصلی شما نباشد.

یک خانه امن پیدا کنید


خانه‌های امن را می‌توان در همه جا در Dying Light 2 پیدا کرد. چه واقعی باشد چه نباشد (مثلاً یک تخت روی پشت بام، همین است!) همه مفید هستند زیرا کمی استراحت به شما اجاره می‌دهند، تجهیزات و سلاح‌هایتان را ذخیره می‌کنند، و اگر در طی آن کشته شوید. بازی، از سرگیری بازی از نقطه مناسب می تواند خانه ای امن باشد. بنابراین هرچه خانه امن بیشتری داشته باشید، پس از مرگ بیشتر شروع به بازی خواهید کرد. راه اندازی یک خانه امن نیز آسان است. فقط ژنراتور را روشن کنید.

به دنبال ایردراپ های نظامی باشید


هواپیماهای نظامی در Dying Light 2 بسیار خوب هستند، اما متاسفانه معمولا روی پشت بام فرود می آیند که دسترسی به آنها را کمی سخت می کند، اما مطمئن شوید که ارزش آن را دارند. البته در نقشه دوم اندازه ساختمان بزرگتر می شود و بنابراین دسترسی به پشت بام دشوارتر می شود. تسلیم نشو!

طعمه و کوکتل مولوتف را با هم ترکیب کنید!


ترکیب طعمه و کوکتل مولوتف در Dying Light 2 عالی است. اگر با تعداد زیادی زامبی مواجه شدید، در اینجا یک راه عالی برای خلاص شدن از شر همه آنها وجود دارد: زامبی ها را به سمت طعمه بکشید و با پرتاب کوکتل مولوتف آنها را شلیک کنید! البته بسته به سطح کوکتل مولوتف، ممکن است همه زامبی ها را بکشد یا نکند، اما نگران نباشید. در نهایت شما باید برخی از نظم و انضباط شخصی زامبی ها را شکست دهید.

XP، فقط XP!


به اختصار؛ مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، هر آنچه که به دنبال آن هستید، XP را اولویت اول خود قرار دهید. در مراحل بالا به اهمیت این امر پی خواهید برد، جایی که به مهارت هایی نیاز دارید که فقط با کمک XP می توانید انجام دهید.

هنگام باز کردن قفل ها مراقب باشید


زامبی ها منتظر شما نیستند تا قفل ها را در آرامش باز کنید، بنابراین قبل از شروع به باز کردن قفل، محیط اطراف خود را تا حد امکان پاک کنید. البته، اگر یک بازی مشارکتی را تجربه می کنید، نگران نباشید زیرا دوستانتان می توانند از شما محافظت کنند، اما بازیکنان تنها زمانی آسیب پذیرتر هستند که جعبه ها و جعبه ها را باز کنند.

به زنگ هشدار گوش دهید


احتمالاً می دانید تفاوت بزرگ روز و شب در Dying Light 2 چیست. گاهی اوقات زمان را از دست می دهید و نمی دانید کجا هستید. در این مورد به زنگ هشدار توجه کنید. زنگ ها در نیمه شب، غرب و شب به صدا در می آیند، اما زنگ ها بلند هستند و موسیقی آرام است.


تجربه شما با Dying Light 2 چه بود؟ چه نکات و ترفندهایی را در Dying Light 2 شنیدید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو در میان بگذارید.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما