دسترسی آسان به انواع کیف پول بیت کوین در X-Novin – Zomit

[ad_1]

با ظهور ارز دیجیتال، بستر امنی برای حرکت وجود دارد خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار مهم است که این کار را ایمن انجام دهید و پول دیجیتال را حفظ کنید. X-Nov یک صرافی داخلی است که به شما در نگهداری و تجارت دارایی ها کمک می کند. با سرویس ایکس نوین دیگر نگران مسدود شدن پول خود در ارز نیستید و نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید. می توانید بهترین کیف پول بیت کوین را برای ایرانیان راه اندازی کنید و از طریق حساب خود تجارت کنید.

چرا New X را انتخاب کنید؟

صرافی آنلاین ایکس نوین بستری امن را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید انواع کیف پول ها را به حساب خود متصل کرده و به همه آنها دسترسی داشته باشید. همچنین همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات شما هستند. در ایکس نوین کلیه خدمات خرید ارز دیجیتال یا به صورت خودکار به فروش می رسد و شما فقط باید آنها را تأیید کنید. همچنین با استفاده از سرویس ایکس نوین می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • دسترسی به یک کیف پول خاص
  • امکان معامله بیش از 40 ارز دیجیتال
  • امکان کسب جایزه در صورت دعوت از دوستان به سرویس ایکس نوین

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان چیست؟

از آنجایی که بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در جهان است، ممکن است به عنوان یک معامله گر به رتبه بندی آن بپیوندید. اگر انتخاب کنی خرید و فروش بیت کوین البته برای نگهداری آن باید کیف پول داشته باشید. نکته این است که نسخه های تقلبی زیادی از این کیف پول ها در اینترنت وجود دارد. بنابراین، هنگام دانلود و نصب آنها، حتما از وب سایت سازنده سر بزنید.

اکس کس

بهترین کیف پول بیت کوین برای موبایل

اگر شما یکی از آن فرآیندها هستید بیت کوین بخرید یا اگر فروش آن را از طریق موبایل پیگیری می کنید، لیست زیر را ببینید.

اعتماد (کیف پول اعتماد کنید)

به والت اعتماد کن (کیف پول اعتماد کنید) را می توان بهترین کیف پول بیت کوین برای مبتدیان دانست. این کیف پول رایگان و امن را می توان بر روی انواع سیستم عامل های موبایل نصب کرد و هیچکس جز صاحب بیت کوین به کلید خصوصی آن دسترسی ندارد. شما می توانید بیش از هزار سکه و توکن را از طریق تراست نگه دارید و معامله کنید.

بیت کوین والت (کیف پول بیت کوین)

این کیف پول از فناوری SPV پشتیبانی می کند و به دلیل نیاز به خدمات شخص ثالث برای دسترسی به اطلاعات بسیار امن است. تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و منبع باز بودن مهمترین مزیت استفاده از آن است.

والت آبی (کیف پول آبی)

این کیف پول فقط برای بیت کوین است. بنابراین، اگر اهل بازار خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال نیستید، انتخاب خوبی برای شماست. پشتیبانی لایتنینگ و متن باز و رابط کاربری بسیار ساده از مهمترین مزایای استفاده از آن برای ذخیره بیت کوین است.

سلیوم من (میسلیوم)

اگر همزمان در بازار معاملات اتریوم و بیت کوین هستید و دوست دارید از بهترین کیف پول های موبایل برای این دو ارز استفاده کنید، My Cellium انتخاب خوبی است. این کیف پول بستری امن برای تراکنش ها فراهم می کند و می توانید از طریق آن دریافت و پرداخت کنید. به همین دلیل، معامله گران حرفه ای آن را ترجیح می دهند. البته رابط کاربری پیچیده کار با این کیف پول را برای مبتدیان کمی سخت می کند.

اکس کس

بهترین کیف پول بیت کوین برای کامپیوتر

کیف پول های کامپیوتری نسبت به نسخه های موبایل ایمن تر هستند و شما می توانید اطلاعات ورود و اطلاعات شخصی خود را به صورت امن ذخیره کنید.

برق (برق)

می‌توانید Electrom را کاملاً بر اساس تجربه معاملاتی خود سفارشی کنید تا استفاده از آن را برای شما آسان‌تر کند. Electrom در سراسر جهان به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین برای رایانه شخصی شناخته می شود. زیرا نیازی به دانلود کل بلاک چین ندارد و ویژگی های پیشرفته را به روشی ساده ارائه می دهد.

کوینوم (کوینومی)

از این کیف پول می توان برای ذخیره و خرید تترا، اتریوم، بیت کوین و بیش از صدها سکه دیگر استفاده کرد. بنابراین اگر به تجارت انواع ارزهای دیجیتال علاقه دارید، حتماً به استفاده از آن فکر کنید. رابط کاربری Quinomi آنقدر ساده و جذاب است که حتی یک مبتدی هم می تواند از آن استفاده کند.

پناهندگان (مهاجرت)

Exodus یک کیف پول ناشناس و در عین حال امن و کاربردی است که برای خرید انواع ارزهای دیجیتال استفاده می شود. این کیف پول به وسایل و کلیدهای شخصی شما دسترسی ندارد و این باعث امنیت بیشتر آن می شود. برای بهره مندی از مزایای این کیف پول، باید با فیلتر وارد شوید؛ البته این امر Exodus را از لیست بهترین کیف پول های بیت کوین برای ایرانیان خارج نمی کند. زیرا دسترسی چندانی ندارد و تغییرات آی پی خطری برای حساب شما ایجاد نخواهد کرد.

کیف پول X جدید; از امنیت ارز دیجیتال خود اطمینان حاصل کنید

به محض ایجاد و تایید حساب خود در ایکس نوین، یک کیف پول اختصاصی برای شما فعال می شود. این کیف پول کاملا امن است و چون برای حساب شخصی شما طراحی شده است، دسترسی افراد غریبه به آن دشوار خواهد بود. علاوه بر این، اگر در نتیجه تحقیقات خود گزینه ای برای یافتن بهترین کیف پول های بیت کوین و استفاده از آنها به دست آورده اید، می توانید آنها را در قسمت کیف پول ها به حساب خود اضافه کنید و از تجارت در محیطی امن و جذاب لذت ببرید.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما