دروازه بان فولاد پیدا شد (عکس)

[ad_1]

به گزارش «ویسه»، گلکوها با وجود ترکیب، در نیمه دوم بازی در فولات چند بازی داشت و امین سورابی در دقیقه 92 با یک ضربه ایستگاهی چشمگیر فرصت گلزنی پیدا کرد. به محوطه جریمه سیرجانی بروید. در حالی که مدافع گل گهر در هوای گل تساوی یک شوت به سمت دروازه آهنی و نیمکت میزبان به لبه انفجار شلیک کرد، واکنش چشمگیر مرادیان و دفع توپ به موقع او باعث شد نکونام برنده شود.

احسان مرادیان مدافع فولاد در ابتدای فصل به خصوص در جدال آلومینیومی مرتکب اشتباه شدید شد. دروازه بانی که با جدایی فروزان غیرقابل قیاس به نظر می رسید و حتی زمزمه پیوستن مظاهری یا رضایی از فولاد به استقلال را می کرد اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه مرادیان بازی را کاملا تغییر داد و شرایط موجود را تغییر داد و شرایط را به نفع خود تغییر داد.

البته نباید از نقش نادر غبیشاوی در احیای مرادیان به راحتی گذشت. در روزی پر از سلبریتی های پر از دروازه های آهنین، سرمربی دفاع کناری این تیم با تمرینات فراوان توانست روحیه از دست رفته مرادیو را بازیابی کند و این دروازه بان پس از پنج بار شکست تلخ مقابل دانش آموختگان در فینال. 7 بازی. در کلین شیت هایی موفق شد که غبیشاوی نقش ویژه ای در این موفقیت داشت.

مرادیان امروز در دیداری سخت و پرتنش مقابل گل گهر توانست پنجمین کلین شیت خود در این فصل را ثبت کند. او دو رکورد کلیدی در این بازی به جا گذاشت و با هفت گل موفق، اجازه حمله به گل گهر را نداد. اما فراتر از این مسائل، بازی اصلی بین احسان مرادیان و محسن فروزان است که فصل گذشته بازی جذابی را مقابل هم داشتند.

فصل گذشته در دیدار افتتاحیه این محسن فروزان بود که اعتماد کادرفنی را جلب کرد و در قفس فولادی فولادی ها قرار گرفت. اما به تدریج مرادیان توانست نظر نکونام را تغییر دهد و راهی برای حضور در تیم اصلی پیدا کند. او فصل گذشته 14 بازی برای فولاد انجام داد و 10 کلین شیت به ثبت رساند و امسال نیز در 10 بازی 5 بازی را بسته نگه داشته است. مرادیان در دیدار فصل گذشته مقابل گل گهر نیز در ترکیب اصلی حضور داشت که این دیدار با گل فولاد به پایان رسید.

در هر صورت بازگشت احسان مرادیان به روزهای خوبش با کمک نادر غبیشاوی مربی دروازه بانان فولاد یکی از بهترین خبرها برای نکونام است. مربی که پس از بازگشت به تیم خوزستان تاکید کرد که به مرادیان اعتماد دارد و قصد تعویض مدافع جدید را ندارد و این دروازه بان نیز به اعتماد سرمربی خود پاسخ داد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما