خرید فالوور اینستاگرام و تاثیر آن روی کسب و کار

اینستاگرام مارکتینگ ؛ رشد پیج و افزایش فالوور به سبک امل!!خرید فالوور اینستاگرام یکی از راهکارهای موثری است که می‌ تواند کسب و کار شما را رونق دهد. اینستاگرام یکی از پلتفرم های اجتماعی محبوب در دنیا است که کاربران فعال زیادی دارد. به علت اینکه این پلتفرم در چند سال اخیر توانسته است افراد زیادی از هر قشر و سنی جذب کند به بهترین بستر ارتباطی تبدیل شده است. بنابراین صاحبان مشاغل جهت دیده شدن برند و محصولات خود از این بستر ارتباطی برای معرفی محصولات و خدمات خود نهایت استفاده را می برند.

زمانی که فردی تصمیم به ساخت اکانت اینستاگرام می گیرد باعث یک سری مسائل را از قبل تعیین کند‌‌. یکی از این مسائل هدف او از ایجاد اکانت و استراتژی فعالیت او در آینده است اما اگر فرد بخواهد بعد از ایجاد حساب کاربری به اهداف خود برسند باید بتوانند نظر کاربران اینستاگرام را جلب کند.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که اگر بخواهیم محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف عرضه کنیم چطور باید نظر آنها را جلب کنیم؟ ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید فالوور اینستاگرام و استراتژی های جذب فالوور مطالبی ارائه کنیم. اگر می خواهید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید فالوور چه تاثیری بر روی کسب و کار ما دارد؟

همانطور که گفته شد افراد قبل از ایجاد اکانت در اینستاگرام باید اهداف و استراتژی خود را مشخص کنند اما تنها در نظر گرفتن این دو مورد برای رسیدن به موفقیت و درآمد زایی کافی نیست. خب حالا می خواهیم به سراغ اصل مطلب برویم.

بعد از این که فعالیت خود را در فضای اینستاگرام شروع کردید باید بتوانید طبق استراتژی که برای فعالیت خود در نظر گرفته بودید اقدام به جذب فالوور کنید. افزایش فالوور تاثیر زیادی بر روی دیده شدن محصولات و بالا رفتن فروش محصولات شما دارد.

هر چقدر هم در مورد ایده های جذب فالوور در اینستاگرام اطلاعات داشته باشید و به طور دقیق تمام این روش ها را یکی یکی بر روی پیج خود پیاده کنید، نمی توانید در مدت کوتاهی فالوور های زیادی جذب کنید؛ زیرا جذب فالوور زمان ‌بر است. بنابراین برای اینکه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید باید اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید.

به این دلیل که اینستاگرام یکی از بستر های تاثیر گذار و مهم در خصوص تبلیغات محصولات و خدمات است، سایت های زیادی در خصوص ارائه خدمات مربوط به این پلتفرم اجتماعی فعالیت می ‌کنند. این وب سایت ها تمام خدمات مربوط به خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک، افزایش ویو در حالت کلی تبلیغات گسترده اینستاگرام را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 وب سایت مای ممبر یکی از وب سایت های معتبر است که خدمات مربوط به اینستاگرام را با بالا ترین کیفیت به مشتریان وفادار خود ارائه می‌ دهد. اگر نیاز به خرید فالوور اینستاگرام دارید، می‌ توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با مشاوران ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش کنید. همچنین می توانید جهت ثبت سفارش از ربات مای ممبر و کانال تلگرامی نیز نسبت به این کار اقدام کنید.

 وبسایت مای ممبر جهت ارائه مشاوره و راهنمایی مشتریان ابتدا پیج آنها را به طور کامل بررسی می‌ کند و سپس با استفاده از تجربیات و مهارت های خاصی که در زمینه اینستاگرام دارند بهترین روش را جهت بالا بردن پیج به افراد معرفی می کنند. اگر بخواهید علاوه بر خرید فالوور کار تبلیغات پیج اینستاگرام خود را به مشاوران ما بسپارید نباید نگران روند تبلیغات پیج خود باشید، چرا که کارشناسان متخصص ما جهت بالا بردن پیج شما با بیچ های پر بازدید و اینفلوئنسر های موفق همکاری می ‌کنند و در عرض مدت کوتاهی می توانند کار تبلیغات را با موفقیت به اتمام برسانند.

 تنها خرید فالوور برای بالا بردن پیج کافی نیست…

بسیاری از کاربران بعد از اینکه تمام راهکارهای جذب فالوور را با دقت تمام بر روی پیج خود پیاده می کنند اما به نتیجه دلخواه نمی رسند؛ بنابراین تصمیم به خرید فالوور اینستاگرام می گیرند. خرید فالوور در اینستاگرام تاثیر زیادی بر روی دیده شدن برند و کسب و کار شما دارد. به عبارت دیگر با استفاده از خرید فالوور می توانید در مدت زمان کوتاهی محصولات خود را در دنیای پرطرفدار اینستاگرام مشهور کنید.

همانطور که می دانید خرید فالوور اینستاگرام یکی از خدمات موثری است که مخاطبان هدف شما را افزایش می دهد، بنابراین نباید تصور کنید که بعد از خرید فالوور کار شما تمام شده است و نباید هیچ تلاشی برای بهتر شدن پیج و دیده شدن محصولات خود کنید.

باید یادآور شویم، زمانی که شما با ورودی زیادی مواجه می شوید باید سعی کنید با تولید محتوای جذاب و برقراری ارتباط با کاربران به نوعی این افراد را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. شاید فکر کنید که برقراری ارتباط موثر با کاربرانی که تازه با پیج شما آشنا شدند کار سختی باشد اما این طور نیست.

در حالت کلی بعضی از کاربران اینستاگرام تصور می‌ کنند که برقراری ارتباط در این پلتفرم اجتماعی کار دشواری است. اگر بعد از خرید فالوور اینستاگرام استراتژی خاصی برای فعالیت خود در این پلتفزم در نظر گرفته باشید با موفقیت می توانید ارتباط موثری با فالوور های خود برقرار کنید.

اگر در خصوص برقراری ارتباط با فالوور ها سردرگم شده اید و نمی دانید از چه روشی استفاده کنید، نباید نگران باشید چون ما در اینجا می خواهیم یک راهکار ساده جهت برقراری ارتباط موثر با فالوورها به شما معرفی کنیم.

  1. ایجاد نظرسنجی

بهترین روشی که با استفاده از آن می توانید بعد از خرید فالوور اینستاگرام با این کاربران ارتباط موثر برقرار کنید ایجاد یک نظرسنجی در مورد خودتان است. در واقع با درگیر کردن ذهن کاربران در مورد خودتان و آشنا کردن آنها با ویژگی های شخصیتی و چیزهایی که دوست دارید حس اعتماد و صمیمیت را در ذهن آنها ایجاد خواهید کرد.

یک باکس نظرسنجی ایجاد کنید و از فالوورهایتان بخواهید که به این سوال ها پاسخ دهند.

  • خوشمزه ترین غذایی که دوست دارم؟
  • بهترین فیلمی که تا به حال دیدم؟
  • بهترین کادویی که تا به حال گرفتم؟
  • تاریخ تولد من؟
  • بهترین دوستم؟
  • هیجان انگیزترین تفریحی که دوست دارم؟
  • سبک موسیقی مورد علاقه من؟
  • هنرمند مورد علاقه من؟
  • رنگ مورد علاقه من؟
  • ورزش مورد علاقه من؟
  • بد ترین کاری که تا حالا انجام دادم؟

علاوه بر این موارد می توانید از فالوورهایتان در مورد تولید محتوا هایی که انجام می دهید نظر بگیرید.  برای این کار می‌ توانید سوالات زیر را از آنها بپرسید.

  • از محتوا هایی که تولید می کنم راضی هستید؟
  • به نظر شما بهتره بیشتر چه نوع محتوایی تولید کنم؟

همچنین علاوه بر این سوال ها می توانید از فالوور های خود در رابطه با تولید محتوا هایی که انجام می دهید دعوت به همکاری کنید، این روش بهتر از سایر روش ها می تواند به ایجاد تعامل بین شما و فالوورهایتان کمک کند. برای این کار بهتر است از آنها بخواهید که اگر ایده خاصی جهت تولید محتوای بهتر در نظر دارند در قسمت کامنت ها یا دایرکت به شما اطلاع دهند.

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام - تکراتو اگر بعد از صحبت با این افراد و شنیدن نظرات و ایده هایشان، به این نتیجه رسیدید که مهارت ها و استعدادهای خاصی جهت تولید محتوا دارند، می توانید از آنها برای تولید محتوا های خود کمک می گیرید. مطمئن باشید که فالوورهایتان هر کاری بتوانند برای پیشرفت شما انجام می دهند، پس در صورت نیاز حتما از آنها کمک بگیرید.

خرید فالوور فیک اینستاگرام

با استفاده از این مطالبی که بیان کردیم در مورد افزایش فالوور فیک  می توانید نسبت به افزایش فالوور اینستاگرام اقدام کنید. خرید فالوور فیک اینستاگرام یکی از راهکارهای ساده و مطمئن جهت افزایش فالوور در این پلتفرم اجتماعی است. از آنجایی که هر روزه تعداد کاربران اینستاگرام افزایش می یابد پس می توانید با انجام یک سری اقدامات در این اپلیکیشن به اهداف خود برسید.

شاید برایتان جالب باشد اما بیشتر افرادی که شروع به فعالیت در اینستاگرام می کنند برای تک تک فعالیت های خود هدف دارند. پس اگر شما نیز به دنبال موفقیت و کسب درآمد بیشتر هستید، می توانید با سرمایه‌ گذاری در این اپلیکیشن محصولات یا خدمات خود را در معرض دید عموم کاربران قرار دهید. خرید فالوور اینستاگرام تاثیر زیادی در دیده شدن محصولات شما دارد.

چرا باید لایک واقعی و ایرانی خریداری کنیم؟

برخی از کاربران سوال می کنند که لایک ایرانی با لایک خارجی چه فرقی دارد؟

زمانی که شما تصمیم به افزایش و خرید لایک اینستاگرام می گیرید در اینجا یک مورد مهم وجود دارد که باید به آن توجه کنید. وقتی کاربران به قسمت کامنت ها می آیند تا کامنت بگذارند یا سایر کامنت ها را بخوانند، وقتی که کامنت ها از طرف اکانت های ایرانی و به زبان فارسی ثبت شده باشند، یا به نحوی یا به هر شکل و نحوی که هستند کاربران این نتیجه را بگیرند که اشخاصی که این کامنت ها را گذاشتند ایرانی هستند اعتبار پیج شما بالا می رود. به این ترتیب صفحه شما در بین کاربران محبوبیت زیادی کسب می ‌کند.

 لایک ایرانی به این معنی است که افراد با اکانت های واقعی است شما را لایک می کنند. تصور کنید که به قسمت کامنت های یک پست رفته اید و می خواهید که تعامل کاربران را در زیر این پست بررسی کنید. اگر با چندین کامنت مواجه شوید که نظرات نامفهوم داده اند یا حتی قادر به درک مفهوم آنها نشوید مطمئنا به این نتیجه می رسید که این لایک ها فیک هستند و به هیچ وجه به این اکانت یا پیج اعتماد نمی کنید.

 به خاطر همین موضوع وب سایت مای ممبر طبق درخواست مشتریان و بررسی هایی که کارشناسان انجام می دهند برای بازخورد بهتر پیج از لایک های ایرانی استفاده می کند. زیرا لایک های واقعی تا ۷۰% با اکانت های واقعی گذاشته می ‌شوند و این موضوع خود باعث افزایش فالوور و بالا رفتن اعتبار پیج می شود.

وب سایت مای ممبر با توجه به تعداد فالوور های پیج تعداد مشخصی لایک به پست های این پیج اضافه می کند، زیرا تعادل میان تعداد فالوور، لایک و کامنت اهمیت زیادی دارد. زمانی که شما از روش خرید لایک اینستاگرام استفاده می ‌کنید باید افزایش لایک به اندازه ‌ای باشد که پیج شما کاملاً طبیعی به نظر برسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید فالوور و آشنایی با تاثیرات خرید فالوور بهتر است داخل گوگل خرید فالوور ایرانی را سرچ کنید

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با تاثیر خرید فالوور اینستاگرام بر روی دیده شدن محصولات و خدمات بیشتر آشنا کنیم. همچنین در خصوص این مورد نیز توضیح دادیم که نباید تصور کنید که کار شما بعد از خرید فالوور به اتمام رسیده است و باید حتی بعد از خرید فالوور نیز یک سری اقدامات برای دیده شدن پیج و محصولات خود انجام دهید.

 علاوه بر این موارد یک روش ساده و موثر نیز جهت برقراری ارتباط با فالوور های جدید معرفی کردیم که با استفاده از این روش می توانید به آسانی فالوورهایتان را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص خرید فالوور اینستاگرام نیاز دارید بهتر است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید بسیار متشکریم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 


Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما