حدود 10 درصد از رایانه های شخصی دارای ویندوز 11 – Zomit هستند

[ad_1]

AdDuplex اخیراً ارقام سهم بازار نسخه های مختلف ویندوز را در نوامبر 2021 منتشر کرده است. طبق گزارش وب سایت، ویندوز 11 در حال حاضر سهم بازار 8.6 درصدی دارد. این میزان 0.3 درصد از 8.9 درصد افزایش یافته است، از جمله رایانه های شخصی که از Windows 11 Insider استفاده می کنند.

در مقایسه با آمارهای قبلی، نشان می‌دهد که تنها سه هفته پس از انتشار ویندوز 11، نصب آن بر روی بیش از پنج درصد رایانه‌ها، دو برابر شدن نصب در یک ماه، نشانه یک جهش مثبت و در مسیری روشن است. مربوط به میزان پذیرش این نسخه از ویندوز در آینده نزدیک است.

علاوه بر این، میزان پذیرش ویندوز 11 نسبت به ویندوز 10 و ویندوز 7 در مدت زمان مشابهی از زمان عرضه آنها تغییر نکرده است و نشان می دهد که ویندوز 11 به عنوان نسخه محبوب ویندوز مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. به عنوان مثال، ویندوز 10 در آگوست 2015 معرفی شد و در ماه بعد 5 درصد از سهم بازار را به دست آورد و ویندوز 7 با افزایش 4.3 درصدی سهم بازار در نوامبر 2009 به خوبی شروع کرد. 0.96 درصد در ماه پس از انتشار، و نرخ پذیرش آن تنها 0.64 درصد افزایش یافته است.

آمار نسخه های مختلف ویندوز در نوامبر 2021

یکی از دلایل افزایش سهم بازار ویندوز 11 در ماه نوامبر به دلیل تصمیم اخیر مایکروسافت برای در دسترس قرار دادن آن برای دستگاه های بیشتری واجد شرایط برای ویندوز 11 بود. انتشار گسترده تر ویندوز 11 توسط مایکروسافت با استفاده از آخرین موتور یادگیری امکان پذیر شده است. آن را به دستگاه های سازگارتر راهنمایی کنید و برخی از باگ ها را برطرف کنید. با این حال، با توجه به راه اندازی تدریجی ویندوز 11، هنوز امکان ارتقای این نسخه برای تمامی کاربران ممتاز وجود ندارد. مایکروسافت قصد دارد تا اواسط سال 2022 ویندوز 11 را با تمام دستگاه های سازگار سازگار کند.

نرخ رشد نسخه های مختلف ویندوز در نوامبر 2021

مقالات مرتبط:

از سوی دیگر، این آمار به نسخه‌های مختلف ویندوز 10 نیز می‌پردازد و از نموداری که 21H1 ویندوز 10 را با 36.3 درصد به عنوان پرنصب‌ترین نسخه ویندوز روی رایانه شخصی می‌سازد، می‌توان بیلد 20H2 با 31.8 درصد ویندوز را مشاهده کرد. سهم بازار در آینده است. همچنین نسخه 21H2 ویندوز 10 که اخیراً به عنوان یک آپدیت ماه نوامبر منتشر شده بود، 3.7 درصد افزایش یافت و به نظر نمی رسید تأثیر زیادی در پذیرش ویندوز 11 داشته باشد.

این وب‌سایت که یک پلتفرم تبلیغاتی بین پلتفرمی برای برنامه‌ها و بازی‌ها در فروشگاه مایکروسافت است، بر اساس تخمین زده‌شده ۶۰۰۰۰ رایانه مبتنی بر ویندوز ۱۰ و ۱۱ است، بنابراین این تعداد تخمین تقریبی است. نظرسنجی هایی از کاربران اپلیکیشن بر اساس پلتفرم های بین المللی انجام شد. در نتیجه آمار ویندوزهای قدیمی مانند ویندوز 7 در آن دیده نمی شود.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما