جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

حسن صبوری روز دوشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح چهار خطه کردن محور قم- جعفریه که از سال ۹۱ آغاز شده بود، با اتمام فاز چهارم به طول ۲.۵ کیلومتر، بهطور کامل به بهرهبرداری رسید. به دلیل همکاری نکردن دستگاهها در زمینه واگذاری زمین به وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان در ۲۰ استان کشور متوقف شده است. جوانان شهر گناباد استقبال اندکی از طرح ملی مسکن داشتهاند و علت آن هم این است که نمیتوانند اقساط سنگین آن را پرداخت کنند. وی ادامه داد: 9 ماه از فعالیت عباس علایی به عنوان شهردار گناباد میگذرد اما در این مدت ایشان نتوانسته خانواده خود را به این شهر منتقل کنند که به همین دلیل رسما با تقدیم نامهای استعفا کردهاند. به گزارش قدس آنلاین، هادی رفیع اظهار کرد: کاهش مسائل و تنگناهای زمین و مسکن در گناباد تنها وظیفه شورای اسلامی و شهرداری نیست بلکه همه متولیان ذیربط باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند. وی ادامه داد: در حالی که شورای اسلامی گناباد وظیفهای برای تامین مسکن جوانان ندارد ولی همواره با دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله اداره راه و شهرسازی در این زمینه همکاری داشته است.

اخبار جدید شهرداری بندرعباس

باشگاه خبرنگاران جوان قم – اختتامیه مسابقات لیگ برتر باشگاه های استان قم با عنوان جام شهید سردار سلیمانی برگزار و تیم های برتر مشخص شدند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال تلویزیونی پایتخت طی سالهای گذشته توانسته در بین مخاطبان تلویزیون به عنوان یکی از برترین آثار سریالی مطرح گردد، داستان خانواده «نقی معمولی» که از همان ابتدا با محوریت اتفاقات و چالشهای یک خانواده در قالبی کمدی مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ – ۱۱:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، خبرگزاری تسنیم خراسانرضوی در تاریخ 11 خردادماه امسال گزارشی با عنوان «ورودی بزرگراه گناباد همچنان در انتظار روشنایی؛ خبری از اعتبارات نیست» را روی خط خبری خود قرار داد و محور اصلی گزارش هم این بود که ورودی شهرستان گناباد همچنان فاقد روشنایی است و در انتظار اختصاص اعتبار است. به گزارش بورس تابناک، میثم فدایی سرپرست فرابورس ایران در لایو اینستاگرامی در توضیح حذف حجم مبنا عنوان کرد: در سهام شرکت های بازارپایه نمادهایی بودند که بیش از یک سال در صف فروش قفل بودند که بنا به عوامل مختلف بازاری، اقتصادی یا فاندامنتال نیازمند تعدیل قیمت بودند.

اخبار جدید مهریه 99اخبار جدید افغانستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رئیس شورای اسلامی شهر گناباد علت برکناری شهردار گناباد را عدم اجرای مصوبات شورای شهر عنوان و اظهار کرد: در جلسه استیضاح شهردار، اعضای شورا از پاسخهای او در مورد عملکرد و خدمات شهرداری قانع نشدند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ – ۱۸:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات – اخبار استانها – جواد باذلی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: با این حجم ترافیک و رفت و آمد در سطح شهر، اگر سریعاً در زمینه کاهش تردد اقدامی نشود، نمیتوان آینده را پیش بینی کرد. بهمن دانایی در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه سالجاری عرضه شکر به انجمن صنایع قند و شکر ایران واگذار شده است، اظهار کرد: تا شهریور ماه واردات و عرضه شکر فقط بر عهده شرکت بازرگانی دولتی ایران بود، اما از ابتدای شهریور این موضوع به انجمن واگذار شده است. شرکتهای خودروساز در شرایطی از رکورد افزایش تولید در دیماه سالجاری خبر میدهند که بازار همچنان تشنه عرضه خودرو است. گروههای جهادی در شهرستانهای مختلف خراسانرضوی از جمله گناباد پای کار مقابله با کرونا هستند و این زنجیره همچنان ادامه دارد. این را بگذارید در کنار بودجه ۳۰ میلیاردی که بناست ۱۵ قسمت سریال با آن ساخته شود.

اخبار جدید ثبت نام مسکن

وی گفت: شهروندان گنابادی در سال ۹۶ بابت عوارض ساختمانی ۱۹ میلیارد ریال پرداخت کردند و ۱۴ درصد بودجه شهرداری را اخبار جدید ورزشی – fcbchat.ir – دولت پرداخت کرد. عضو شورای اسلامی گناباد گفت: کاهش مشکلات زمین و مسکن در این شهرستان نیازمند هم افزایی همه بخشهای دولتی و خصوصی است. رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد با تاکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیازمند همکاری مردم است گفت: در صورت کاهش نیافتن رفت و آمد در معابر عمومی، روزهای سختی تا دو هفته آینده در انتظار این منطقه است. وی با اشاره به این که فعالیت تحقیق و توسعه در این خصوص با اورانیوم طبیعی حدود سه ماه قبل شروع شده بود، گفت: در فرایند جدید، یک صفحه سوخت جدید با استفاده از اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد تولید می شود. همچنین داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی در این نشست گفت: به طور قطع زمانی میتوانیم از توان شرکتها و تولیدکنندگان استفاده کنیم و درآمد مالیاتی داشته باشیم که تولیدکنندگان توان تولید ثروت را داشته باشند بنابراین باید تنگاهای سخت بخش خصوصی و تولیدکنندگان را برطرف سازیم. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: یکی از اقدامات مهم مجلس و دولت تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است که چند میلیون از جمعیت کشور را پوشش میدهد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید یارانه ها لطفا از صفحه ما بخواهید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما