تفریحاتی که می توانیم در تهران تجربه کنیم – زومیت

[ad_1]

تهران، پایتخت ایران، جاذبه های فراوانی از تاریخ و فرهنگ، طبیعت و… دارد که می تواند خاطرات خوشی را از این شهر زنده کند. در این شهر شلوغ و شلوغ می توانید تا پاسی از شب به پارک ها و گشت و گذار بپردازید و البته تجربه سرگرمی سرعت و هیجان را به همراه دارد.

مرکز خرید تهران پالادیوم

مراکز خرید در تهران

تهران مراکز خرید زیادی دارد، بنابراین فرقی نمی‌کند در پایتخت زندگی کنید یا به این شهر سفر کرده‌اید، پاساژ یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین نقاط تهران است. بازار بزرگ تهران با مساحت 105 هکتار یکی از مراکز خرید تهران است که در فهرست اشیاء سرود ملی ایران قرار دارد. بازار سرپوشیده تجریش، معروف‌ترین بازار قدیمی تهران، در منطقه شمیرانات تهران، بین میدان قدس و میدان تجریش قرار دارد. این بازار به قدری پرطرفدار است که گردشگران داخلی و خارجی درگیر این طرح هستند.

علاوه بر این دو بازار سنتی، مراکز خرید مدرن تهران مانند مرکز تجارت ایرانیان، مگامال مال، دنیای نور مال و بام لند از محبوب ترین مقاصد دنیا هستند که پایتخت آن تهران است.

دستگاه سرگرمی مگامال تصادفی

پارک موضوعی تهران

پارک موضوعی یکی از بهترین و بامزه ترین مکان های شهر است. این مکان ها با انواع اسباب بازی ها و اسباب بازی های هیجان انگیز برای سنین مختلف محیطی شاد و خاطره انگیز را برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم می کند.

پارک های فضای باز و سایه دار تهران می توانند روزی خاطره انگیز و هیجان انگیز را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند. پارک ارم یکی از قدیمی ترین شهربازی های پایتخت است، پارک موضوعی مشتری، پارک تفریحی سرزمین عجایب، پارک تفریحی ایران مال، سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر و پارک تفریحی روبوکیدز از بهترین و جالب ترین مکان های تهران هستند.

کارتینگ شهربانو

پیست کارتینگ تهران

کارتینگ یکی از تفریحات هیجان انگیزی است که جای خود را در عرصه ورزش باز کرده است. بسیاری از افراد مشهور، مانند مایکل شوماخر، کارتینگ را شروع کردند. عنوان جذابیت آن را دو چندان می کند. جالب اینجاست که کارتینگ نیازی به تجربه رانندگی یا گواهینامه رانندگی ندارد و همه اعم از زن و مرد می توانند از آن لذت ببرند.

کارتینگ ورزشی است که برای انجام آن عجله نخواهید کرد و اگرچه ممکن است زمان کوتاهی به نظر برسد، اما در مدت کوتاهی دنیای جدیدی به روی شما باز خواهد شد و تجربه بسیار هیجان انگیزی خواهید داشت. به طور خلاصه این ورزش به معنای سرعت، هیجان، دقت و تمرکز در کنار ایمنی است، فقط باید پای خود را روی پدال گاز بگذارید و بدون ترس از محدودیت های عادی رانندگی، هیجان سرعت را احساس کنید.

پیست های کارتینگ تهران مانند کارتینگ فراسا، کارتینگ آزادی، کارتینگ شهربانو، کارتینگ پرند، کارتینگ دانیال، موزه کارتینگ خودرو و کارتینگ دریاچه چیتگر امکانات فراوان و استانداردی را برای یک تجربه تعطیلات هیجان انگیز فراهم می کند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما