تا به حال در مورد Extreme بلیط ارزان چیزی شنیده اید؟ درست در مورد آن…

در پروازهای مقصدهای داخلی نیز مثل مسیرهای تهران-کیش و تهران-مشهد که مسافر زیادی هر سال به آنجا می روند بلیط ها به صورت سالانه توسط شرکت های چارتر کننده خریداری می شود.این مورد می تواند امید شما را برای پیدا کردن بلیط ارزان در این مسیرها بیشتر کند. سفر بعد از تعطیلات نوروز، مهرماه شروع سال تحصیلی، اوایل بهمن تا اواخر اسفند و نیز اوایل هفته می تواند بهترین زمان و ارزرانترین زمان سفر به استانبول باشد. اگر حوصله این مسافت طولانی را دارید مژده بدهیم که شما بهترین و ارزانترین تور استانبول را انتخاب کردید. انتخاب با شماست که از هتلتان دقیقا توقع چه امکاناتی را دارید، ولی توجه داشته باشید که فقط صرفا ارزان بودن، هتلی را رزرو نکنید که هم بودجه و هم زمانتان به هدر رود و به محض رسیدن و ناراضی بودن از هتل مجبور بشوید بیشتر زمانتان را صرف تعویض هتل کنید؛ همیشه در انتخاب هتل محل اقامتتان هوشمندانه رفتار کنید.

اول از همه این نکته را باید صادقانه به شما بگوییم که تورهای لحظه آخری همیشه ارزان نیستند! بنابراین در اختیار داشتن یک راهنما همیشه به منزله سفری شناخته شده و آگاهانه قلمداد می شود. 9- پارک های آبی تفلیس جینو” و آکواپارک” (هرکدام در یک سمت شهر قرار دارند، پارک آبی جینو مدرن و جدیدتر است). پس اگر قرار باشد تور ارزان استانبول شما با یک هتل سطح پائین 2 یا 3 ستاره بسته بشود، بله میتوانیم بگوییم که تور شما کاملا بی کیفیت خواهد شد. همان طور که گفته شد کیش دارای جاذبه های دیدنی زیادی است. هزینه بسیار مناسب تور زمینی استانبول ارزان قیمت بسیاری از مسافران را وسوسه می کند که بیشترین سهم هزینه های خود را به تفریح در استانبول و خرید کردن اختصاص بدهند.

این تجربه بیشتر مسافران ماست، شاید این موضوع برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تجربه اقامت در هتل های دو یا سه ستاره استانبول با امکانات بسیار ضعیف را داشته باشید. تور تخفیف خورده استانبول جزو گزینه های ارزان قیمتی است که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند. اما آژانس های مسافرتی چارتر کننده غالبا در برخی از ایام سال پکیج های گوناگونی را در قالب تور ارزان استانبول به مسافران معرفی می کنند. فرقی ندارند بخواهید استرداد کنید یا از سفر جا بمانید درهرصورت امکان استرداد و بازگشت وجه وجود ندارد؛ زیرا معمولاً در این نوع بلیط ها زمان استرداد و پرواز کوتاه است و عملاً بیفایده است، مگر اینکه چارتر کننده طبق قوانین خود عمل کنند.

بنابراین قبل خرید تور با کانتر فروش هر آژانسی که تور خود را خریداری میکنید، حتما مشورت بگیرید که هزینه یک شب اضافه تر برای شما به صرفه است یا اینکه پرواز صبح را بگیرید و بیشترین استفاده را از تور ارزان قیمت استانبول ببرید! برای کاهش هزینه سفر و پیدا کردن ارزانترین نرخ بلیط استانبول بهتر است در زمان های تعطیلات و فصل های شلوغ سفر نکنید اما اگر برای سفر محدودیت زمانی دارید و در این زمان ها قصد سفر دارید با جستجوی پرواز از مدتی قبل از سفر و رزرو بلیط قبل از نزدیک شدن به تاریخ سفر و مواجه شدن با گرانی یا ظرفیت محدود پروازها میتوانید بلیط هواپیما استانبول را با قیمت بهتری تهیه کنید.

با انجام تنظیمات در این سرویس می توانید از کاهش نرخ در بازه مورد نظر بلافاصله مطلع شوید. در اینصورت می توانید هتل و پرواز را با قیمتی پایین تر خریداری کنید. در مواقع عادی و نرمال به جز تورهای لحظه آخری ، این هتل محل اقامت است که در ارزان شدن تور استانبول تاثیر چشمگیری دارد. خوب آفر تور تخصصی استانبول در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی یا هتل های مختلف در استانبول می باشد و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری تور استانبول تخفیف خورده دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما