بوسه بر دست پدر پدر شب پادشاهی خانواده دهابدزاده (عکس)

[ad_1]

او مؤسس 60 سال و 70 سال و نویسنده کتاب «ورزش سه» دهه حظاحظ حظاحظ حظاحظ حظاب گرم یای احمدرضا عابدزاده دها در خاطر دارید. نازه‌بان محبوب فوتبال ایران با هیبت و هیمنه از خود ز‌ از هرویاهروی استادیوم آزادی بالا می‌آمد و به رهاره استادیوم ؛ می‌شد. ابتدای فریادهای ممتد “احمد عابدزاده” و در ادامه شعار “عقاب آسیا با ماست”.

اما احمدرضا همیشه عادت امیر میرا نیز دارد به استادیوم دیوم. فرزندا فرزند پسر عابدزاده روی نیمکت، هنگام گرم کردن در رار پدر محبوب محبوب خود و داداران فوتبال از همان کودکی امیر به‌خوبی ختنداختند.

حالا دو دهه و سفیدی سفیدی روی زمین سنگربان بزرگ و فتخافتخار فوتبال ایران نشسته، اما امیر عالی به‌قدری نان ظاهر شد. نازه‌بان حالا باتجربه فوتبال ایران این‌قدر ین‌قدرلاش کرد و پشت خطاند که حالا صاحب لباس شماره یک تیم یلی ایران شده و البته بته همین مدت هاه بسیار زا.

اما امشب همه چیز نوستالژی‌ترین ژی‌ترینل ممکن است ممکن باشد ا 13ازه بدهید خاطره‌ای برای شما تعریف در- در سال 1368 و تنها مدت کوتاهی بعد از یایان جنگ بود که دو تیم ایران و عراق ق بالب جام صل ح ف ف ف. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که کتاب می خوانم.

6اق که در آن مقطع استا ستاره‌هایی چون احمد ضیاضی، لیث حسین … راهی جام جهانی 1986 شد و بهترین ت ریخاریخ خود را در اختیار داشت. اما در آن مسابقه ما با درخشش و رشادت احمدرضا عابدزاده جوان، مام طول بازی مقابل حمله عراق مقاومت کرده و در ویاوی بدون گل دست.

عکس از پیام پارسایی

گفت: داخل نمی شوم. حدودا و بعد از حدود 30 سال، این اینار امیر، فرزند فلف احمدرضا دروازه خود را بابل عراق بسته نگه داشته است و یکی از عوامل افزایش ریخیاریخی و زودهنگام م یرل ی ابها گرفته است.

امیر که ابعد ز در فوتبال اروپا تبدیل به یکی از زای مهم تیم یلی ی و این پست تبدیا تبدیل به سردی شیرین یای دراگان اسکوچیچ شده است. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

و اما چه تصویر باشکوه و زیبایی یی نوانو زدن امیر در درابل قامت بلند دروازه‌بان محبوب یرال ایران. مردی که بیماری ی‌رغملی‌رغم، تمام قد عمرش را به وقف فرزند می‌رساند چه یای از اینارآمیزتر برای یک پدر. حالا امیر قد و یای خودش مردی شده- دروازه‌بان دوستداشتنی و دهاده فوتبال ایران که اینگونه ضعاضانه در بابل پدر خود نوانو زده، و او نا می‌بوسد اینگونه است. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

مام زاده در ریخ فوتبال ایران نماد مزد آن گرفت جان پدر که کار ر.

فا فاطمی طمی

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما