به روز رسانی زنده اوکراین: روسیه اعزام نیروهای آمریکایی به اروپای شرقی را محکوم کرد

[ad_1]

ویدئو

رونوشت

رونوشت

آمریکا به لهستان و رومانی نیرو می‌فرستد

پنتاگون گفت 3000 نیروی آمریکایی اضافی در دفاع از متحدان ناتو در اروپای شرقی کمک خواهند کرد، زیرا تجمع نیروهای روسیه در مرز اوکراین ثبات منطقه را تهدید می کند.

ایالات متحده به زودی نیروهای بیشتری را به رومانی، لهستان و آلمان منتقل خواهد کرد. من می خواهم در مورد چیزی خیلی واضح بگویم. اینها حرکات دائمی نیست. آنها حرکاتی هستند که برای پاسخگویی به محیط امنیتی فعلی طراحی شده اند. علاوه بر این، این نیروها قرار نیست در اوکراین بجنگند. آنها می خواهند از دفاع قوی متحدان ما در ناتو اطمینان حاصل کنند. ابتدا، 1000 سربازی که در حال حاضر در آلمان مستقر هستند، در روزهای آینده در رومانی جابجا خواهند شد. این یک اسکادران Stryker است، یک واحد سواره نظام که برای استقرار در زمان کوتاه و حرکت سریع یک بار در جای خود طراحی شده است. و آنها حدود 900 نیروی آمریکایی را که در حال حاضر در رومانی هستند، افزایش خواهند داد. دوم، ما در چند روز آینده نیروی اضافی متشکل از 2000 نیرو را از ایالات متحده به اروپا منتقل می کنیم. لشکر 82 هوابرد در حال استقرار اجزای یک تیم رزمی تیپ پیاده نظام و توانمندسازهای کلیدی در لهستان است و سپاه هجدهم هوابرد در حال انتقال یک ستاد مشترک با قابلیت نیروی ویژه به آلمان است. سوم و در نهایت، همه این نیروها مجزا هستند و علاوه بر 8500 پرسنل در ایالات متحده در حالت آماده باش هستند که هفته گذشته اعلام کردم. آن 8500 نفر در حال حاضر مستقر نیستند، اما در صورت درخواست نیروی واکنش ناتو یا در صورت نیاز برای سایر موارد احتمالی به دستور وزیر یا رئیس جمهور بایدن آماده حرکت هستند.

پخش کننده ویدیو در حال class=
پنتاگون گفت 3000 نیروی آمریکایی اضافی در دفاع از متحدان ناتو در اروپای شرقی کمک خواهند کرد، زیرا تجمع نیروهای روسیه در مرز اوکراین ثبات منطقه را تهدید می کند.اعتباراعتبار …Laetitia Vancon برای نیویورک تایمز

مقامات دولت روز چهارشنبه گفتند، بایدن با استقرار حدود 3000 نیروی اضافی آمریکایی به اروپای شرقی موافقت کرده است.

جان اف کربی، سخنگوی پنتاگون، گفت که این نیروها، از جمله 1000 نفر در آلمان، به لهستان و رومانی می روند. هدف آنها اطمینان دادن به متحدان ناتو خواهد بود که در حالی که ایالات متحده قصدی برای اعزام نیرو به اوکراین ندارد، جایی که ولادیمیر وی. پوتین رئیس جمهور روسیه تهدید به حمله کرده است. بایدن از متحدان آمریکا در ناتو در برابر هرگونه تجاوز روسیه محافظت خواهد کرد.

این مهم است که ما یک سیگنال قوی به آقای دکتر بفرستیم. پوتین و جهان که ناتو مهم است. کربی در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت. ما به صراحت اعلام می کنیم که برای دفاع از متحدان خود در ناتو در صورت رسیدن به این موضوع آماده خواهیم بود.»

در حال حاضر روسیه اوکراین را تهدید می کند نه رومانی یا لهستان. اما آقای پوتین بیزاری خود را نسبت به ناتو و ترسیم مجدد نقشه اروپا پس از جنگ سرد، که جمهوری های شوروی سابق و کشورهای اقماری را در مهمترین اتحاد نظامی غرب قرار می دهد، آشکار کرده است. آستان او

تصمیم رئیس جمهور چند روز پس از آن اتخاذ شد که رهبران پنتاگون گفتند که آقای. پوتین نیروها و تجهیزات نظامی لازم را برای تهاجم به اوکراین مستقر کرده بود. مقامات ارشد وزارت دفاع همچنین گفتند که بن بست تنش آمیز ایالات متحده، متحدان ناتو و روسیه را به سمت سرزمین های ناشناخته سوق می دهد.

مقامات گفتند که تعداد نیروهای روسی که در مرزهای اوکراین جمع شده اند به 100000 نفر رسیده است و برای اولین بار علناً آنچه را که تحلیلگران اطلاعاتی هفته ها توصیف کرده اند تأیید کردند.

نزدیک به 2000 سرباز – بیشتر آنها از 82th Airborne در فورت براگ، NC – به لهستان خواهند رفت. کربی گفت. در حالی که بسیاری از این نیروها چترباز هستند، آقای. کربی گفت که انتظار ندارد نیروهای هوابرد در یک “عملیات تاکتیکی” به لهستان مستقر شوند. خشم روسیه را بیش از پیش افزایش دهید.

نیروهایی که به رومانی منتقل می شوند مکمل نیروهای فرانسوی مستقر در آنجا خواهند بود. کربی گفت.

دولت بایدن ارسال نیروهای اضافی به اروپا را رد نکرده است و هنوز 8500 سرباز آمریکایی را برای استقرار احتمالی در نیروهای واکنش سریع ناتو در حالت آماده باش در اختیار دارد.

پرسید چرا آقای جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، گفت که بایدن تصمیم گرفت نیروها را به صورت یکجانبه جابجا کند. بایدن برای اعزام نیروها

او گفت: «شکی وجود ندارد که روسیه و رئیس جمهور پوتین به برداشتن گام های تشدید کننده و نه تنش زدایی ادامه داده اند. ساکی گفت. بنابراین این یک لحظه نیست، بلکه ما به رویدادها در طول زمان نگاه می کنیم.

آقای. کربی همچنین گفت که تغییری در وضعیت تعداد کمی از نیروهای آمریکایی در اوکراین ایجاد نخواهد شد. بیش از 150 مستشار نظامی ایالات متحده در اوکراین هستند، مربیانی که سال ها در نزدیکی لویو، در غرب کشور، دور از خطوط مقدم کار کرده اند. گروه فعلی شامل نیروهای عملیات ویژه، عمدتاً کلاه سبزهای ارتش، و همچنین مربیان گارد ملی از تیم رزمی تیپ 53 پیاده نظام فلوریدا است.

جیم تاونسند، یکی از مقامات ارشد سابق پنتاگون در سیاست اروپا و ناتو گفت: «این یک سیگنال بزرگ و بدون ابهام است. همچنین مهم است که آنها به دریای سیاه می روند. در نهایت، منطقه دریای سیاه به عنوان یک تئاتر بزرگ شناخته می شود. این فقط بالتیک نیست.”

Zolan Kanno-Youngs در گزارش‌سازی مشارکت داشت.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما