به روز رسانی: اسکیت بازی بانوان در پکن با یک برنامه کوتاه آغاز می شود

[ad_1]

اعتبار …جیمز هیل برای نیویورک تایمز

چین با اسکیت اولین مدال المپیک پکن را در روز شنبه به دست آورد، این اولین مدال طلا در اولین بازی های المپیک است: دویدن، اسکی، اسکی اسکیت شو اسکیت شو اسکیت شو اسکیت شو اسکیت شو اسکیت شو شو اسکیت شو. Skate Show Skate Show Skate Show اسکیت نمایش تیمی مردانه اسکیت اسکیت اسکیت.

وو داجینگ در حالی که صدها تماشاگر چینی تشویق می کردند، دویست ثانیه سانتر راست خود را در مقابل پیترو سیگل از ایتالیا لغزید و دستور عدم کف زدن برای کاهش خطر شیوع ویروس کرونا را نادیده گرفتند.

فن ککسین، یکی از اعضای تیم چین که جستجوی اخیرش برای مدال طلا با ناامیدی به پایان رسید، پس از این پیروزی به خبرنگاران گفت: «احساس می‌کنم خیلی طولانی منتظر این مدال طلای المپیک هستم».

او گفت: “برایم مهم نیست که در گذشته چه چیزی را پشت سر گذاشتم – درد، آسیب. وقتی در آن زمین می ایستید، اکنون هیچ بهانه ای وجود ندارد و کاملاً از بین رفته اید.” ما به آن ادامه خواهیم داد.”

زمان

پرچم CHN

چین

2: 37.348

پرچم ITA

ایتالیا

2: 37.364

+0.016

پرچم او

مجارستان

2: 40.900

+3.552

راه رسیدن به طلا برای چینی ها آسان نیست. آنها ابتدا به نیمه نهایی رسیدند و جواز صعود به نیمه نهایی را نداشتند. اما پس از چند دقیقه رایزنی و بررسی، آمریکا روسیه که به نیمه نهایی رسیده بود حذف شد.

رایان پیویروتو، اسکیت باز آمریکایی، با ناراحتی، قبل از اینکه توضیح دهد که یک شکاف برای او ایجاد شده است، گفت: “ما بی عیب و نقص اسکیت می کنیم.” یکی از مقامات اتحادیه بین المللی اسکیت گفت که پیویروتو به طور غیرقانونی از مرز عبور کرده است.

چینی ها بدون صلاحیت به فینال راه یافتند و شانس دوم خود را از دست ندادند.

به نظر می رسد که کانادا به سه تیم آخر رسیده است اما به دلیل درگیری که منجر به کسب مدال طلای مجارستان شد، محروم شد.

اعتبار …جیمز هیل برای نیویورک تایمز

دوی تیمی مختلط شامل 4 اسکیت باز از هر کشور، 2 مرد و 2 زن است که از 2000 متر تا 18 راند می دوند. تنها یک ورزشکار از هر کشور در یک زمان روی یخ بود که چند راند قبل از هل دادن هم تیمی خود برای شروع مبادله اسکیت می کرد.

قبل از پیروزی رسمی چین، رسانه های این کشور از کسب مدال این کشور خبر دادند اولین مدال طلای این رشته ورزشی. این هیجان به سرعت در رسانه های اجتماعی چین پخش شد و نظرات تکان دهنده ای را به خود جلب کرد.

«تبریک، تیم چین! تو بهترینی! ” گلوبال تایمز را دفن کنید، روزنامه محبوب ملی را دفن کنید.

چین با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک زمستانی 2018 را کسب کرد.اسکیت سرعت بهترین ورزش زمستانی در سال های اخیر بوده است که سه مدال از 9 مدال این کشور در سال جاری را به خود اختصاص داده است.2018 و 6 مدال از 9 مدال در سال 2014.

وو، یکی از اعضای تیم برنده چین، گفت: “این رویداد واقعا به رفع خشم کمک کرد.” ما در چهار سال گذشته چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و سپس این رویا در روز اول به حقیقت پیوست.

همه 9 عضو تیم چین از استان جنوب شرقی هیلونگجیانگ، نزدیک به روسیه و کره پایدار هستند.

لیو ییپ به تحقیق کمک کنید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما