به‌روزرسانی‌های زنده کووید: نیویورک و ماساچوست اجازه خواهند داد که ماسک‌ها منقضی شوند

[ad_1]

تصویراما روسی و دانش آموزان کلاس اولش در مدرسه سوکولوفسکی در چلسی ماساچوست ماسک زدند.  در سپتامبر.  ماسک در هر مدرسه ای در ایالت مورد نیاز بوده است مگر اینکه 80 درصد کارکنان و دانش آموزان یا بیشتر واکسینه شده باشند.
اعتبار …برایان اسنایدر / رویترز

فرمانداران دو ایالت دیگر از برنامه‌های خود برای برداشتن ماسک‌ها در روز چهارشنبه خبر دادند، زیرا نوع Omicron کنترل خود را بر ایالات متحده سست کرد و سیاستمدارانی که مدت‌ها از برخی از سخت‌گیرانه‌ترین قوانین کروناویروس در این کشور حمایت می‌کردند، با فشار شدید برای تلاش برای بازگشت به زندگی عادی‌تر مواجه شدند.

تصمیمات فرماندار نیویورک، یک دموکرات که گفته بود ایالت اجازه می دهد تا مهلت ماسک یا واکسیناسیون در داخل خانه منقضی شود، و فرماندار ماساچوست، جمهوری خواه که گفته بود ماسک را در مدارس تمدید نخواهد کرد، اتخاذ شد. در میان کاهش شدید تعداد موارد، کاهش بستری شدن در بیمارستان و نظرسنجی هایی که نشان دهنده خستگی هر دو حزب با این همه گیری است.

دستور ماسک مدرسه ماساچوست در فوریه به پایان می رسد. 28، دولت چارلی بیکر روز چهارشنبه گفت. دولت کتی هوچول از نیویورک سپس اعلام کرد که این اقدام ایالت او این هفته اجرایی می شود، اما گفته است که برای تصمیم گیری در مورد ماسک در مدارس به زمان بیشتری نیاز دارد.

در کالیفرنیا، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند که این ایالت هفته آینده به ماسک جهانی سرپوشیده پایان می دهد و در حال بررسی دستور ماسک برای مدارس هستند.

این اقدامات فشار بر دولت بایدن و به ویژه بر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را افزایش می دهد تا راهنمایی های جدیدی به ایالت ها در مورد پوشیدن ماسک و سایر اقدامات کاهشی ارائه کند.

کاخ سفید بی سر و صدا با کارشناسان بهداشت خارجی برای برنامه ریزی استراتژی خروج از بیماری همه گیر و گذار به یک “عادی جدید” ملاقات کرده است، اما تلاش های پشت پرده در حال شکست دادن به واقعیت عمومی است که فرمانداران ایالت آبی جلوتر از آن شده اند. پرزیدنت بایدن با کنار گذاشتن ناگهانی مأموریت های خود برای ماسک.

ما در حال کار بر روی آن راهنمایی هستیم. ما در حال حاضر روی دنبال کردن روندها کار می کنیم.» مدیر CDC، دکتر. روشل والنسکی، روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت. اما او هشدار داد: «تعداد بستری‌های ما هنوز بالاست، میزان مرگ و میر ما هنوز بالاست. بنابراین، همانطور که برای آن کار می کنیم و با روندهای فعلی تشویق می شویم، هنوز به آنجا نرسیده ایم.»

فرماندار هوچول گفت که بهبود ایالت نیویورک پس از موج Omicron به طرز چشمگیری بهبود یافته است و زمان پایان دادن به دستور آن که نیازمند اثبات واکسیناسیون کامل یا پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی سرپوشیده است فرا رسیده است.

او گفت: “اعداد در حال کاهش است و زمان انطباق فرا رسیده است.”

این حرکت ها خبر از مرحله جدیدی از همه گیری ویروس کرونا در ایالات متحده می دهد، جایی که مناطقی که برای دو سال رویکرد محتاطانه ای را در پیش گرفته اند، با کاهش نوع Omicron، مراقبت خود را آرام می کنند. سایر اقدامات اخیر برای تسهیل اعمال ماسک توسط فرمانداران دموکرات در ایالت هایی مانند نیوجرسی، کانکتیکات و اورگان انجام شده است و انتظار می رود روز چهارشنبه در ایلینوی اعلام شود.

دولت جان کارنی از دلاور این هفته دستور عمومی ماسک داخلی در ایالت خود را لغو کرد، اما آن را تا پایان ماه مارس برای مدارس تمدید کرد.

حرکات فرمانداران پاسخ به خستگی فزاینده عمومی با محدودیت های همه گیر در ایالات متحده است. اما بین کارشناسان بهداشت عمومی درباره اینکه پایان دادن به ماسک در حال حاضر عاقلانه یا زودرس است اتفاق نظر وجود ندارد.

انتقال ویروس در مدرسه تنها در مقیاس محدودی در سراسر همه گیری رخ داده است. در حالی که CDC فدرال به توصیه پوشیدن ماسک جهانی در مدارس ادامه می‌دهد، بسیاری از کارشناسان مستقل بهداشت عمومی اکنون می‌گویند که ماسک‌ها می‌توانند مانع یادگیری و اجتماعی شدن شوند و در مناطقی که نرخ عفونت نسبتاً پایین است و نرخ واکسیناسیون نسبتاً بالا است، سود کمی به همراه دارد.

در کالیفرنیا، ماساچوست و سایر ایالت های آبی، جوامع محلی و مناطق مدرسه اغلب می توانند از سیاست های خود پیروی کنند. مقامات آموزش و پرورش در بوستون گفتند که این منطقه هیچ برنامه ای برای پایان دادن به ماسک مدرسه خود به این زودی ندارد. مقامات شهرستان لس آنجلس روز سه‌شنبه گفتند که فعلاً ماسک داخلی خود را حفظ خواهد کرد.

هیچ تغییری در شهر نیویورک اعلام نشده است، زیرا ماسک جهانی در سراسر شهر وجود ندارد. استفاده از ماسک در حمل و نقل انبوه، در سالن‌های تئاتر، مراقبت‌های بهداشتی و سایر مکان‌ها ضروری است. افراد واکسینه نشده باید هر زمان که در یک مکان عمومی هستند از ماسک استفاده کنند.

در ماساچوست، نرخ بالای واکسیناسیون و در دسترس بودن گسترده تست‌های سریع خانگی رایگان برای کارمندان و دانش‌آموزان مدرسه “این امکان را برای ما فراهم می‌کند که آنچه را که به دست آورده‌اند را به فرزندانمان بدهیم – کلاس درس آشنا، خوش‌آمد و پرورشی که به آن عادت کرده‌اند.” . . بیکر در یک کنفرانس خبری با اعلام حرکت خود گفت.

وی گفت که دولت از افرادی که همچنان ماسک زدن در مدارس را انتخاب می کنند، حمایت خواهد کرد و آنها باید در انجام این کار احساس راحتی کنند. او همچنین گفت که دستورالعمل‌های جدید پوشاندن برای مراکز مراقبت از کودکان مطابق با دستورالعمل‌های مدارس K-12 خواهد بود، اگرچه هنوز واکسن برای کودکان زیر 5 سال در دسترس نیست.

انتظار می‌رود که بحث بر سر ادامه نیاز به ماسک در مدارس در بسیاری از جوامع ماساچوست، جایی که این سیاست نه تنها به عنوان یک ابزار بهداشت عمومی برای محافظت از آسیب‌پذیران، بلکه به عنوان نمادی از ارزش‌های مترقی نیز دیده می‌شود، شدید باشد.

او گفت: «من فکر می‌کنم این هم بی‌خطر و هم معقول است. Ashish Jha، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون و یکی از والدین در حومه بوستون. «اگر نه الان، چه زمانی؟ زیرا من زمانی را در یکی دو سال آینده پیش‌بینی نمی‌کنم که لزوماً خیلی بهتر باشد.»

آملیا نیرنبرگ و شارون اوترمن کمک کرد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما