به‌روزرسانی‌های زنده: طوفان قدرتمند زمستانی در ساحل شرقی شروع به تپش می‌کند

[ad_1]

تصویربارش برف در اوایل روز شنبه در محله کوئینز شهر نیویورک.
اعتبار …مارکوس پایادو / نیویورک تایمز

با نزدیک شدن به سپیده دم روز شنبه، طوفان قدرتمند زمستانی پس از آوردن برف و بادهای تند به منطقه شهری نیویورک و بخش هایی از نیوانگلند، شرق ماساچوست را درنوردید.

فرمانداران نیویورک، نیوجرسی و ویرجینیا پیش از ورود طوفان جمعه شب، اعلامیه های اضطراری صادر کردند و بیش از 5000 پرواز در بالا و پایین ساحل لغو شدند که بسیاری از آنها در فرودگاه های بوستون و منطقه شهری نیویورک بودند.

تا ساعت 5 صبح گزارشی مبنی بر خسارات یا قطعی برق در سراسر شمال شرق گزارش نشده است. دفتر خدمات هواشناسی ملی در لانگ آیلند – محل بارش برف در مجموع بیش از 16 اینچ در شهرستان های ناسائو و سافولک پیش بینی شد – گفت که تا ساعت 1 بامداد حدود یک اینچ در آنجا سقوط کرده است.

هشدارهای کولاک در بخش وسیعی از ساحل شرقی اعمال شد. و مردم در سرتاسر منطقه خود را برای یک روز با دمای انجماد، بارش برف سنگین، شرایط خائنانه سفر و احتمال قطعی برق گسترده آماده می کردند.

چهار ساعت قبل از سپیده دم، سرویس ملی هواشناسی پیش‌بینی کرد که میزان برف سنگین و بادهای قوی با یکدیگر ترکیب می‌شوند و روز شنبه در بخش‌های ساحلی نیوانگلند و اقیانوس اطلس میانی «شرایط کولاک خطرناک» ایجاد می‌کنند. این سازمان گفت که سفر در آن مناطق در میان شرایط سفید تقریباً غیرممکن خواهد بود.

انتظار می رفت که طوفان تا روز یکشنبه از بین برود، اما نه قبل از ریختن بیش از یک فوت برف در امتداد مناطق ساحلی شمال شرق و دو فوت یا بیشتر در بخش هایی از شرق ماساچوست.

برایس ویلیامز، یک هواشناس در دفتر خدمات هواشناسی در بوستون، درست قبل از ساعت 2 بامداد در حالی که برف روی ماشینش در یک پارکینگ مجاور انباشته شده بود، با تلفن گفت: “اینجاست که چشم گاو نر است.” سه ساعت بعد، او گفت که دو تا چهار اینچ در امتداد مناطق ساحلی رود آیلند و ماساچوست ثبت شده است.

آقای. ویلیامز گفت که شدیدترین بارش برف در شرق ماساچوست درست پس از طلوع خورشید خواهد بود و تا حدود ساعت 4 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

او افزود که کیپ کاد و جزایر نانتاکت و تاکستان مارتا احتمالاً شدیدترین بادها را تجربه خواهند کرد، به طور بالقوه حتی تندبادهای نیروی طوفان. هشدار وقوع سیل در سواحل شرقی ماساچوست از صبح روز شنبه در حال اجرا بود.

در نیویورک، فرماندار اعلام وضعیت اضطراری کتی هوچول برای شهر نیویورک، لانگ آیلند، و شهرستان های راکلند و وستچستر جمعه شب اجرایی شد. پنج تا 10 اینچ برف در شهر و منطقه میانی هادسون پیش بینی می شود.

سرویس هواشناسی گفت، همانطور که طوفان در جنوب نیوانگلند حرکت کرد، مناطقی از ماساچوست و رود آیلند ممکن است دارای شرایط سفید و تا حدی باشند. دو تا چهار اینچ برف در ساعت. آقای. ویلیامز گفت که بارش برف سنگین همراه با بادهای شدید احتمال قطع برق را به ویژه در مناطق ساحلی جنوب شرقی ماساچوست افزایش می دهد.

حتی قبل از وقوع طوفان، سفرهای هوایی به هم ریخته بود. داده‌های FlightAware، سایتی که پروازها و صنعت خطوط هوایی را ردیابی می‌کند، نشان داد که بسیاری از پروازهای لغو شده در روز شنبه قرار بود از فرودگاه بین‌المللی لوگان بوستون و سه قطب اصلی هوانوردی شهر نیویورک انجام شوند: لاگواردیا، جان اف کندی و لیبرتی نیوآرک

دلتا روز جمعه اعلام کرد که فعالیت‌های این فرودگاه‌ها را تا صبح یکشنبه به حالت تعلیق در می‌آورد و در صورت فراهم شدن شرایط، آن‌ها را از بعدازظهر یکشنبه از سر می‌گیرد.

در مورد شرایط جاده، آقای. ویلیامز از سرویس هواشناسی گفت که برف، باد و دید کم کار را برای هر کسی – از جمله خودش – که قصد رانندگی دارد بسیار دشوار می کند.

او گفت: «اگر مجبور نیستید بیرون بروید، ما سعی می‌کنیم بمانیم: تا یکشنبه در خانه بمانید». “خوشبختانه، یکشنبه آرام به نظر می رسد، بنابراین به ما زمان می دهد تا مردم تمیز شوند و امیدواریم تا ابتدای هفته به حالت عادی برگردند.”



[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما