به‌روزرسانی‌های زنده اسکیت بازی: Valieva برای طلایی که ممکن است دریافت نکند رقابت می‌کند

[ad_1]

ژولیت ماکور

تصویرکامیلا ولیوا در برنامه کوتاه روز سه شنبه در میان جنجال بر سر پرونده دوپینگ شرکت کرد.
اعتبار …چانگ دبلیو لی / نیویورک تایمز

کامیلا ولیوا، پریمای بالرین اسکیت نمایشی روسیه، روز پنجشنبه در بخش انفرادی زنان برای کسب مدال طلا رقابت خواهد کرد، رقابتی که با یک برنده و دو مدال‌آور دیگر به پایان می‌رسد، اما احتمالاً برای ماه‌ها نتیجه‌ای واقعی نخواهد داشت.

ولیوا، 15 ساله، با وجود اینکه در مسابقات قهرمانی ملی روسیه در ماه دسامبر، یک داروی قلب ممنوعه را در سیستم خود داشت، توسط هیئت داوران این هفته مجوز شرکت در مسابقات زنان را گرفت. آن تست مثبت هفته گذشته در معرض دید عموم قرار گرفت. حالا اگر در جمع سه نفر اول قرار بگیرد، مراسم مدال آوری در پکن برگزار نمی شود زیرا پرونده دوپینگ او حل نشده است.

مراسم مدال مسابقات تیمی هفته گذشته نیز لغو شد زیرا والیوا به تیم روسیه کمک کرده بود تا به پیروزی برسد. ایالات متحده نقره گرفت. ژاپن، برنز.

در حال حاضر، با پیشتازی والیوا در بخش زنان، به نظر می رسد لغو مراسم مدال در روز پنجشنبه محتمل است. ارزش پایه برای اسکیت آزاد او بسیار بالا است و او می تواند به دلیل مهارت های بی نظیرش امتیازهای زیادی کسب کند که ممکن است اشتباه کند و همچنان برنده شود. او قصد دارد چندین پرش چهار گانه انجام دهد – پرش هایی که او و هم تیمی های روسی اش آنها را روتین کرده اند – و آن چهار پرش های با ارزش می توانند بیش از سه گانه ارزش داشته باشند، حتی اگر ضعیف اجرا شوند.

ولیوا با 82.16 امتیاز از هم تیمی روسی و هم تیمی خود آنا شچرباکووا، قهرمان فعلی جهان که با 80.20 امتیاز در رده دوم قرار دارد، پیشی می گیرد.

پس از پایان غافلگیرکننده در برنامه کوتاه روز سه شنبه، کائوری ساکاموتوی ژاپنی با 79.84 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. او یک محور سه گانه را میخکوب کرد تا عملکرد خارق العاده خود را آغاز کند و تبدیل به پنجمین زنی شد که در بازی های المپیک موفق به پرش شد. زن چهارم والیوا بود که در مسابقه تیمی یک نفر را به دست آورد.

والیوا همچنین اولین زنی بود که در بازی‌های المپیک موفق به کسب کواد شد. در طول مسابقه تیمی، او یکی را فرود آورد، و سپس، برای اندازه گیری خوب، دومی را انجام داد.

بدون پرش های چهارگانه، سه آمریکایی حاضر در این مسابقه برای کسب مدال رقابتی نخواهند داشت: آلیسا لیو، 16 ساله، با 69.50 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. ماریا بل، 25 ساله، یازدهمین (65.38) است. و کارن چن، 22 ساله، سیزدهمین (64.11) است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما