بهترین مودم همراه موجود در بازار ایران – زومیت

[ad_1]

در زندگی امروزی حتی ابتدایی ترین مواردی مانند سفارش غذا، درخواست تاکسی و پرداخت هزینه اینترنت نیز وجود دارد، تقاضا برای اینترنت پرسرعت و سرعت ثابت بسیار بالاست. مودم های موبایل که مودم های جیبی نامیده می شوند، سیم کارت های اینترنتی را در محیط هات اسپات خود توزیع می کنند.

استفاده از مودم همراه سفر را محدود نمی کند. شما به راحتی می توانید یک مودم موبایل را در جیب خود حمل کنید و همه دستگاه های خود را به آن متصل کنید. بنابراین می توانید از تمام ابزارهای خود از اینترنت استفاده کنید، فقط کیت اینترنت سیم کارت داخل مودم را خریداری کنید. حتی در یک فضای کوچک هم می توانید مودم را به شارژر متصل کنید، به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید و از آنها به عنوان مودم در خانه استفاده کنید. مودم های موبایل 24 ساعته و در هر مکانی در دسترس هستند.

در خاتمه، یکی از مهمترین مزایای مودم همراه موارد زیر است:

  • شما می توانید اینترنت پرسرعت را برای بسیاری از دستگاه ها و کلاینت های خود در اطراف خود فراهم کنید، و هیچ محدودیتی برای هات اسپات تلفن همراه وجود ندارد.
  • می توانید فضای ذخیره سازی خاصی را بین همه دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. البته این بستگی به مدل مودم دارد.
  • نیازی نیست گوشی خود را در حالت هات اسپات قرار دهید و باتری و فشار تراشه را افزایش دهید.
  • می‌توانید همه دستگاه‌های خود را در هر زمان و هر مکان، حتی در سفر هستید، به اینترنت متصل کنید.
  • هنگام خرید یک تبلت جدید، می توانید یک تبلت ارزان تر و بدون سیم بخرید.

در ادامه به معرفی بهترین مودم های همراه موجود در بازار ایران در رنج های قیمتی مختلف می پردازیم.


بهترین مودم همراه تا 500000 تومان

بهترین مودم موبایل تا 500000 تومان - آپشن های مودم XYFI

مودم اختیاری XYFI Mobile 3G

حقیقت تلخ این است که اگر بخواهید کمتر از 500 هزار تومان برای خرید یک مودم همراه هزینه کنید، انتخاب زیادی ندارید. این به ویژه برای مودم های 4G صادق است. با این حال، اگر فقط یک مودم ارزان می‌خواهید که بتواند به رایانه لپ‌تاپ شما در بسیاری از مکان‌ها دسترسی به اینترنت داشته باشد و حتی بتواند با سرعت 3G کار کند، انتخاب شرکت مودم XYFI توصیه می کنیم.

مودم آپشنال XYFI در واقع یک دانگل وای فای با پشتیبانی است شبکه های 3G و 3.5G آره. علاوه بر این، مودم XYFI از سیم کارت های اپراتور، اتصال حداکثر 8 دستگاه، پیامک فارسی، کارت حافظه تا 32 گیگابایت و بازنشانی رمز عبور شبکه پشتیبانی می کند. به عنوان یک توسعه دهنده شبکه بی سیم استفاده می شود همچنین موجود است.

همچنین می توانید یک مودم اختیاری XYFI را به برق مستقیم، شارژر خودرو، سیگار یا پاوربانک متصل کنید. البته پس از عدم پشتیبانی از اینترنت 4G، بدون باتری موبایل، بزرگترین عیب آن است.


بهترین مودم همراه تا یک میلیون تومان

مودم قابل حمل 4G / LTE D-Link مدل DWR-930M

کانکتور DWR-930M

مودم جیبی کانکتور DWR-930M این مودم یکی از محبوب ترین مودم های موبایل در بازار است که از شبکه های 4G پشتیبانی می کند. این مودم خوش ساخت، علیرغم اندازه جمع و جور خود، همچنان می تواند دستگاه های دیگر را شارژ کند. همچنین قابل تمدید است 12 ساعت به طور مداوم با مودم کار می کند. فرصت ها وجود دارد WPS برای اتصال آسان و استفاده از پروتکل های WPA و WPA2 برای اتصالات ایمن و توانمند اتصال همزمان 8 دستگاه، از دیگر امکانات مودم با دی لینک می باشد.

بهترین مودم موبایل - TP Link M7200

T-Link M7200

T-Link M7200 یکی از پرفروش ترین مودم های همراه در بازار ایران است. این مودم دارای بدنه بسیار جمع و جور است که کمتر از 10 سانتی متر طول و حدود 2 سانتی متر ضخامت دارد. در داخل بدنه، یک باتری کوچک موجود است ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت تا نیمه شارژ کامل 8 ساعت شارژ او انجام می دهد.

TP-Link M7200 از سیم کارت های 4G اپراتورهای مختلف پشتیبانی می کند و می تواند اینترنت پرسرعت و پایدار را برای 10 دستگاه به طور همزمان کانگ مانند سایر مودم های TPP-link، کنترل کامل مودم با کمک برنامه TpMiFi به صورت رایگان برای گوشی های اندروید و iOS در دسترس است.


بهترین مودم همراه تا 1.5 تومان

بهترین مودم همراه تا 1.5 میلیون تومان - مدل NZT-99B

N NL NZT-99B

مودم جیبی N NL NZT-99B این مودم با ابعاد 98.59 میلی متر و قاب 23.5 میلی متری، کمی بزرگتر از مودم جیبی استاندارد موجود در بازار است. باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعت برمی گردد. از مودم شما پاوربانک همچنین می توان از آن استفاده کرد، با دو پورت USB 2.0 و micro USB در بدنه، اولی برای شارژ دستگاه های مختلف از طریق مودم و درگاه دوم برای شارژ خود مودم استفاده می شود.

مودم 99B از نمایشگر رنگی کوچکی استفاده می کند که می تواند وضعیت باتری، وضعیت سیم کارت و شبکه تلفن همراه، آنتن دهی، تعداد دستگاه های متصل به مودم وای فای و تعداد پیامک های دریافتی را نمایش دهد. همچنین از کارت حافظه microSD و امکانات پشتیبانی می کند اتصال همزمان 10 دستگاه از دیگر ویژگی های NZT-99B می توان به شبکه وای فای اشاره کرد.


بهترین مودم همراه تا 2 میلیون تومان

بهترین مودم با TP Link M7350

تی لینک M7350

اگر می خواهید تا دو میلیون تومان برای خرید مودم همراه هزینه کنید، انتخاب درست پیش روی شما خواهد بود. تی لینک M7350 یکی از محبوب ترین و محبوب ترین مودم های همراه موجود در بازار ایران و جهان است. M7350 از طیف گسترده ای از شبکه های 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند و می تواند تا 10 دستگاه را همزمان پشتیبانی کند. باتری 2000 میلی آمپر ساعت همچنین می توان مودم را با هر بار شارژ کامل افزایش داد 8 ساعت شارژ مداوم

مودم TP-Link از کارت حافظه microSD با ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند و می تواند محتویات آن را به صورت بی سیم در دستگاه متصل به مودم ذخیره کند. یکی از جالب ترین قسمت های این مودم صفحه نمایش LCD آن است که اطلاعات کاملی از باتری، قدرت سیگنال و حتی پیام کوتاه سیم کارت را نشان می دهد. نکته مهم دیگر این است که با کمک اپلیکیشن های رایگان tpMiFi نه تنها می توانید پیکربندی کامل مودم را دریافت کنید، بلکه می توانید با سیم کارت موجود در مودم پیامک ارسال کنید.

مودم موبایل Neztek 99C

N NL NZT-99c

مودم موبایل نازتک مدل 99C با وزن، اندازه و سرعت مناسب، از بسیاری ویژگی های دیگر نیز بهره می برد که ارزش خرید آن را تا حدود 2 میلیون تومان افزایش می دهد. از جمله این امکانات می توان به: باتری استاندارد 5200 میلی آمپر ساعتی بسیار بزرگ است با طول باتری 18 ساعت در صورت استفاده مداوم، امکان اشتراک گذاری فایل ها از طریق کارت حافظه خارجی، پشتیبانی از تمامی اپراتورها، درگاه اترنت برای اتصال به شبکه سیمی و استفاده به عنوان روتر، تقویت کننده وای فای و پاوربانک رجوع شود به؛ همچنین از دو سیم کارت با رندر رنگ و ابزارهای کاربردی پشتیبانی می کند تراشه های قدرتمند کوالکام نباید از دست داد.

بهترین مودم با هواوی E5577

هواوی E5577

هواوی سال‌ها قبل از شروع ساخت گوشی‌های هوشمند، نامی پیشرو در تولید تجهیزات شبکه و زیرساخت اینترنت بود. بنابراین، جای تعجب نیست که مودم های این شرکت جزو بهترین های موجود در بازار هستند. هواوی E5577 این مودم یکی از پرفروش ترین مودم های موبایل هواوی است که با قیمتی نزدیک به دو میلیون تروم در بازار ایران به فروش می رسد.

بارزترین ویژگی مودم هواوی باتری قدرتمند آن است 3000 میلی آمپر ساعت می توان آن را یک بار به طور کامل شارژ کرد 12 ساعت اینترنت پرسرعت 4G را ارائه می دهد. نکته مهم دیگر این است که E5577 می تواند در تقویت سیگنال وای فای و رساندن اینترنت سایر مودم ها به نقطه کور خانه شما نیز نقش داشته باشد. از دیگر مشخصات E5577 می توان به پشتیبانی از حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان و پشتیبانی از کارت microSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و بدنه سبک وزن 82 گرم اشاره کرد.


بهترین مودم همراه تا 3 میلیون تومان

بهترین مودم همراه تا 3 میلیون تومان - مودم Xiaomi ZMI mf855

شیائومی ZMI MF855

از این نقطه، یک مودم با ویژگی های خاص را مشاهده خواهید کرد. بنابراین، برای اکثر کاربران مودم دوم، به ویژه T-link M7350 بهترین انتخاب خواهد بود. مودم در محدوده قیمت سه میلیون تومان شیائومی MF855 توصیه می کنیم. دیدن نام شیائومی در لیست بهترین مودم های موبایل جای تعجب نیست. زیرا این شرکت چینی تقریباً همه چیز را تولید می کند!

شیائومی ZMI MF855 با وزن 220 گرم یکی از سنگین ترین مودم های موبایل است. اما دلیل این امر باتری حجیم آن است. باتری های مودم غول پیکر نه تنها می توانند قابل شارژ 24 ساعته آهسته. تدریجی؛ اما نقشی هم دارد پاوربانک هنوز در حال بازی کردن از دیگر ویژگی های مودم شیائومی ZMI MF855 می توان به دسترسی به تنظیمات مودم تحت وب و اپلیکیشن، سازگاری با تمامی اپراتورهای ایرانی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع هنگام شارژ وسایل دیگر توجه داشته باشید.


بهترین مودم همراه تا 5 میلیون تومان

بهترین مودم موبایل آلکاتل EE120

آلکاتل EE120

یکی از پرچمداران مودم های همراه EE120 آلکاتل که فناوری پیشرفته را در قلب کوچک و سبک ارائه می کند. این مودم از تراشه است Qualcomm MDM9240-0 مزایا و حمایت CAT12 می تواند حداکثر سرعت 600 مگابیت بر ثانیه را به شما بدهد. مودم وای فای دو بانده آلکاتل 2.4 و 5 گیگاهرتز به صورت پیش فرض وای فای 5 یا همان 802.11ac و حداکثر 20 دستگاه را می توان به آن متصل کرد.

در قلب مودم پیشرفته آلکاتل باتری لیتیومی قرار دارد 4300 میلی آمپر ساعت داخلی که امکان استفاده مداوم تا 15 ساعت را فراهم می کند. این باتری از طریق پورت USB بر روی C شارژ می شود. Alcatel EE120 با کنار گذاشتن ویژگی های تخیلی مانند نمایشگر یا کارت حافظه، یکی از گزینه های اصلی عنوان “بهترین مودم برای بازار ایران” است.


بهترین مودم همراه 5G

بهترین مودم با Huawei E6878

هواوی E6878

مودم های موبایل هنوز کوچک و فشرده برای شبکه هستند 5G سنتی نیست؛ البته حداقل در ایران دلیلی برای خرید مودم همراه 5G وجود ندارد. این مودم ها فقط به دلیل پشتیبانی از شبکه های 5G قیمت مناسبی دارند. اگر قصد خرید مودم با پشتیبانی اینترنت 5G را دارید، باید نگاهی به بسته بندی آن بیندازید هواوی موبایل وای فای پرو برو

مدل مودم E6878 هواوی از تراشه استفاده می کند بالنگ 5000 این می تواند اینترنت 5G را با حداکثر سرعت 1.65 گیگابیت بر ثانیه به عنوان یک اتصال Wi-Fi برای تلفن، تبلت و لپ تاپ شما فراهم کند. البته مهم ترین موضوع قیمت این مودم است که در زمان نگارش دفترچه راهنمای تجارت پیشرو در بازار ایران به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می رسید!


تجربه شما از مودم های همراه چیست؟ آیا مودم همراه را یکی از ملزومات زندگی امروزی می دانید؟ به نظر شما کدام مودم در این لیست قرار دارد؟

سوالات رایج

بهترین مودم موبایل برای استفاده روزمره چیست؟

مودم تی پی لینک M7350 یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین مودم های همراه در جهان است که با قیمتی حدود دو میلیون توماس در بازار ایران به فروش می رسد.

بهترین مودم موبایل هواوی برای استفاده روزمره چیست؟

مودم همراه هواوی E5577 را می توان با ارائه شارژ بالا و امکانات کامل کمتر از دو میلیون تومان، هوشمندترین مودم همراه هواوی برای استفاده روزمره دانست.

بهترین مودم همراه 5G موجود در بازار ایران کدام است؟

مودم هواوی E6878 بهترین مودم همراه 5G موجود در بازار ایران است که از تراشه قدرتمند Balong 5000 بهره می برد. ولی قیمتش خیلی بالاست

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما