بدترین سرمایه گذاری در تاریخ؛ یونایتد باخت!

[ad_1]

تابستان 2016 بود که منچستریونایتد در روزهای جایگزینی ژوزه مورینیو و زلاتان با ستاره سابق خود و البته هافبک یوونتوس پل پوگبا به توافق رسید و مبلغ 90 میلیون دلار برای خرید او پرداخت. اما پل پوگبا در این مدت هرگز به اندازه کافی برای یونایتد تاثیرگذار نبوده و نتوانسته این سرمایه عظیم را برآورده کند.

منچستریونایتد در سال های اخیر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان موفق نبوده و در لیگ برتر حضور ندارد. در لیگ قهرمانان اروپا، شیاطین سرخ در نهایت به نیمه نهایی رسیدند و هرگز مسابقه ندادند. بدون شک افت شدید پل پوگبا در سال های اخیر یکی از دلایل این روند ضعیف است.

این بازیکن 28 ساله از ماه نوامبر به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا در تیم ملی فرانسه از میادین دور بوده است. با این حال، طبق گفته رالف رنگنیک این هفته، پل پوگبا به تمرینات بازگشته و ممکن است برای مدتی در ترکیب یونایتد باشد. پل پوگبا در اواخر دسامبر پس از شروع دوران نقاهت خود در دبی به انگلیس بازگشت و هفته گذشته در محل تمرین یونایتد حضور داشت، اما اوضاع برای او خوب پیش نرفت و او هنوز برای بهبودی کامل به زمان نیاز دارد.

پل پوگبا در طول پنج سال و نیم حضورش در منچستریونایتد، 83 بازی را به دلیل یک مصدومیت از دست داد. در واقع، به نظر می رسد که این بازیکن بیش از دو فصل در لیگ برتر را از دست داده است و نمی تواند در صورت نیاز با سرمربی یونایتد همراه شود.

پل پوگبا از نوامبر بازی نکرده است و به نظر می رسد چند روز تا بازگشت او باقی مانده است. البته پل پوگبا در روزهای حضورش در یونایتد عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست بازی زیبای خود را در لباس یوونتوس و حتی تیم ملی فرانسه به طور همزمان تکرار کند.

این در حالی است که تنها چند ماه دیگر به قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده است و بعید است که او فصل آینده در رختکن باشد. مینو رایولا، مدیر پل پوگبا، در طول سال گذشته بارها اعلام کرده است که مشتریانش ممکن است ترک کنند و باشگاه های بزرگ اروپایی علاقه مند به استخدام رایگان او هستند.

البته پل پوگبا نه تنها در سال های اخیر برای یونایتد حرف اول را می زند و آن ها برای همکاری با بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، گیدئون سانچز، هری میکی، رومولو لوکاکو و … پول زیادی پرداخت کرده اند. نتیجه مطلوب .. اما به دلیل نزدیک شدن به دوره شش ساله پل پوگبا در اولدترافورد، هواداران یونایتد می توانند او را در سال آینده به عنوان نمادی از این دوره تلخ و ناامیدکننده ببینند. در مقطعی یونایتد خرید بزرگی انجام داد و ستاره مشهوری را به خدمت گرفت، اما به نتیجه نرسید و بخش دیگری از موفقیت خود را با سرالکس فرگوسن تکرار نکرد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما