با این برنامه – Zomit یک کاشی تازه را به ویندوز 11 بازیابی کنید

[ad_1]

کاشی های زنده یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم عامل ویندوز است که مایکروسافت برای اولین بار در ویندوز فون 7 از آن رونمایی کرد. این کاشی های زنده برنامه های کاربردی در منوی استارت هستند و در صورت اطلاع با اخبار و اطلاعیه ها به روز می شوند. از این کاشی ها برای نمایش اخبار روزانه یا آب و هوا نیز استفاده می شود و بسیاری از کاربران در مدت زمان کوتاهی مجذوب این قابلیت می شوند.

بعداً، مایکروسافت آن را با رابط کاربری Metro Style Apps در ویندوز 8 پیاده‌سازی کرد و این دیسک‌ها تا ویندوز 10 زنده ماندند. اما در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفت تا کاشی را حذف کند. اولین شواهد حذف کاشی های تازه در یکی از نسخه های دمو ویندوز 10 دیده می شود و در نهایت این تصمیم در ویندوز 11 امسال گرفته شد و در حال حاضر هیچ کاشی تازه ای در ویندوز 11 وجود ندارد.

با این حال، بسیاری از کاربران به کاشی های زنده عادت کرده اند و معتقدند که طراحی جدید منوی استارت تجربه کاربری خوبی را ارائه نمی دهد. بنابراین، آنها به بازگشت کاشی زنده نیاز دارند. با این حال، حذف کاشی های زنده در ویندوز 11 تا حد زیادی غیر قابل برگشت است و کاربران باید با طراحی جدید آشنا باشند. اکنون یک توسعه دهنده عبارتی را توسعه داده است که به کاربران امکان می دهد کاشی جدیدی را به ویندوز 11 بازگردانند.

Live Tiles Anywhere یک ابزار رایگان است که این کار را برای شما انجام می دهد و علاوه بر ویندوز 11 با ویندوز 10 نیز سازگار است. این ابزار به بازسازی کاشی زنده محدود نمی شود و ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که می تواند برای ویندوز مفید باشد. 10 کاربر نیز.

یک کاشی سفارشی در ابزار Live Tiles Anywhere ایجاد کنید

کاشی‌های زنده سفارشی را در ابزار Live Tiles Anywhere مدیریت کنید

به عنوان مثال به شما اجازه می دهد کاشی های سفارشی ایجاد کنید و علاوه بر منوی استارت می توانید آنها را به عنوان ویجت های دسکتاپ شخصی سازی کنید یا می توانید این ویژگی را برای برنامه هایی که کاشی های زنده را پشتیبانی نمی کنند فعال کنید و این ویژگی را فعال کنید. برای هر برنامه ای، آن را از Windows Action Center دریافت کنید و به صورت یک کاشی زنده نمایش دهید. برخی دیگر از ویژگی های این ابزار عبارتند از:

  • امکان سفارشی سازی شیت های هر برنامه از نظر رنگ، پس زمینه، رنگ متن، آیکون و …
  • پشتیبانی از برنامه های Win32 و UWP و توانایی ایجاد پیوندهای خاص یا دستورات کاشی زنده.
  • برنامه ها و همچنین بازی های نصب شده به صورت خودکار از Steam و Epic Games Launcher را شناسایی می کند
  • توانایی مدیریت کاشی های تولیدی یا تکی
  • از رنگ های تیره و زبان های طراحی روان پشتیبانی می کند

مقالات مرتبط:

به گفته توسعه دهندگان، این ابزار فایل های سیستم ویندوز را تغییر نمی دهد و نصب آن چندان پیچیده نیست. شما می توانید این ابزار را از فروشگاه مایکروسافت نصب کنید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما