باب که بیخیال ریاست فدراسیون سیون

[ad_1]

خبرورزشی: سال هاست با انتخاباتی شدن فدراسیون فوتبال و ائتلاف برگزیده هیئت یای استان ها، سرنوشت چیزهایی از پیش مشخص شده است یا تکراری بر مسند فدراسیون فوتبال تکیه زنند.

توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال از سوی شرکتی که گفته می شود حدود 2 میلیون یورو می شود، هم در انتخاب سرمربی تیم ملی کارنامه فاجعه ماجرا، هم در زمینه پرداخت پول، فوتبال ایران را با یک چالش بزرگ. ختندجه ساختند.

بی تردید عظم اعظم عظملات فدراسیون سیونال در ست است ست یعنی نه تنها مدیران قبلی که تیم یلی در بخش های مختلف، درادر ایجاد تغییرات ت. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید در مورد آن بیشتر بدانید.

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز می شوند ین ین مشکا مشکلات فوتبال کشور حل می، پول شرکت پردا می شود ی یلی یاقبت به خیر می، نان و زیکنازیکنا ن یش مش مش جدید یر یر یر یر.

او گفت: «من خدای اسرائیل، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.» آفریده نشده ایم و اگر می شود فوتبال کشور را بچرخانیم، این ورزش به چنین حال و روز اسفباری نمی شود!

کاش مدیران فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد کاندیدای اصلی ریاست در انتخابات برای یک لحظه با خلوت می‌کنند و این بار نه به خاطر فرد برای سرنوشت و آینده فوتبال کشور از افرادی که همه می‌دانند ریاست جمهوری در فدراسیون فوتبال را دارند. من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما