اک سنپدرا اسنپدراگون یش ، صفحه یشایش 2.5K و وانی از زلم م زومیت – زومیت

[ad_1]

Find 5 Xادی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری Find X5 Seria برای معرفی بازارهای جهانی. این شرکت جریان این رویداد، از اولین تبلت اندرویدی اندرویدی به وپو اوپو پد نیز یای بازار چین ییایی است. اینا براین در ادامه نگاهی دقیق‌تر، اولین تبلت این شرکت هیماهیم داشت.

حیاحی

به رشارش گیزموچاینا، اوپو از زان طراحی کاملاً شبیه به آیپد اپل بهره بهره. در گوشه‌ای سمت راست بالای پشتی پشتی این دوربین را می‌بینید که شلاش LED نیز در رار آن تعبیه ست است. برای ارتباط با OPPO، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

یشگرایشگر اوپو صفحه حاشیه های درخورتوجهی دارد و در قعاق نسبت یشگرایشگر به بدنه این دستگاه 86 درصد درصد است. لبه‌های تبلت از طراحی مستحکم بهره می‌برد و در حالت افقی نگاه می‌کند، یای تنظیم صدا را در دست‌سازان قرار می‌دهد.

متامت این ینلت هفت ی‌مترلی‌متر ی‌متر و وزن آن گرم است. این محصول در رنگ رنگ مشکی و عرضه هداهد هد. رنگ بفنش این تبلت از سبک تات بهره می‌برد و وابراین جای اثر‌ انگشت روی آن نان باقی نمی‌ماند.

ایشایش

تلت اوپو وپو

اینچی پد از صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ ۱۶۰۰ ۲۵۶۰ بهره که کماکم پیکسلی ۲۷۵ل ‌براینچ ا ست. این نمایشگر همچنین از ارزیابی زیازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و نسبت به آن آن یک ست است. HDR10 جدید، اولین DCI-P3، اوپو همچنین از زوری سخت‌افزاری برای حذف نور نور در نمایشگر اوپو پد بهره گرفته است تا چشم ربراربران هنگام کار با اینها کمتر خسته شود.

کرد

تلت اوپو وپو

اوپوا شهی شه‌یاشه‌ای اسنپدراگون ۸۷۰ کالکام رایانه‌ای است. برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید از شر بهم ریختگی که به آن نیاز ندارید خلاص شوید. این تبلت از باتری بزرگ ۸۳۶۰ میلی‌متر امپرساعتی بهره می‌برد و از زارژ سریع ۳۳ و همچنین نیانی نی. این تبلت دوربین ج ویلوی وی هشتاپیکسلی دوربین ۱۳ پیکساپیکسلی است.

اوپو از سیستم خنک‌کننده‌ی یک‌یلایه‌ی گرافیک و ولیکن یکون اوپو پد استفاده شده است. این شرکت در منطقه‌ای به وسعت 27413 متر مربع برا هیه‌های خنک‌کننده قطعات داخلی تبلت ت گرفته شده است. ریاهکاری که مطمئن است بهترین ناصل می‌کند، عملکرد را در جلسات کاری طولانی ارائه می‌کند.

اوپو پد از رار رلندگوی ندگویل دوم ACC بهره بهره. ا-ینلندگوها از زوری وریالبی اتموس و یای Hi-Res می‌کنندانی نی. تبلت رنگی از نظر فزافزاری به سیستم‌عامل ColorOS مبتنی بر اندروید ندروید کامپیوتری و وابلیت‌هایی مانند ژست‌های چهار انگشتی نگشتی، تقسیم صفحه، موازی و ردارد دیگر را می‌دهد.

PPLID مغناطیسی و ملم اوپو (OPPO Pencil)

تلت اوپو وپو

ام قل م ملم OPPO Pencil ر در رار اوپو وپو کرده است که زابل تنظیم یای ایجاد حس طبیعی مام نوشتن روی یشگرایشگر بهره بهره مندی است. این قلم از ز ۴۰۹۶ فش رار پشتیبانی نی. اکنون برای مداد OPPO به فیس بوک بپیوندید هرا هر بار شارژ کامل قلم می‌توانم به مدت ساعت به‌طور مداوم با آن رار ر.

نلید مغناطیسی هوشمند اوپو،، ترک‌پد اما اوپو سعی نمی‌کند به این نتیجه برسد. N قعاقع کاربر می‌توان با استفاده از کلید Fn برای اجرای دستورهای میان‌بر در تلت بهره.

محدود محدود OPPO Pad Artist

تلت اوپو پد نسخه Artist Edition

مرتبط الهي:

به OPPO Pad Artist در فیس بوک بپیوندید تا با دوستان و خانواده خود در تماس باشید. این نسخه ویژه در ۲۵۶ بابایتی با رام هشتم بابایتی عرضه می‌شود.

قیمت و ریخاریخ ریخ

اوپو از سوم رسارس (۱۲ اسفند ۱۴۰۰) برای پد چینی در دست داشتن خواهد بود. تات به قیمت این اینه در ادامه آورده است:

اوپو وپو

  • کامپيونليتکامل به رم ۶ بابا و وافظه‌ای ذخیره‌سازی گیگ ۱۲۸ابایت: ۲۲۹۹ نان (۳۶۳ ریال)
  • کامپيونليتکامل به رم ۶ بابا و وافظه‌ای ذخیره‌سازی گیگ ۲۵۶ابایت: ۲۶۹۹ نان (۴۲۷ ریال)
  • رم هشتم وافظه ای ذخیره سازی گیگ ۲۵۶ابایت: ۲۹۹۹ نان (۴۷۴ ریال)

نسخه اوپو نسخه هنرمند نسخه

  • کامپیوترهای کامپیوتری به رم هشتم بابا و وافظه‌ای ذخیره‌سازی ۲۵۶۵۶ابایت: ۳۴۹۹ نان (۵۵۳ ریال)

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما