اپل بر بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده تسلط دارد. OnePlus جایگاه Google – Zomit را اشغال می کند

[ad_1]

گزارش مالی این شرکت در سه ماهه آخر سال 2020 در دسترس است و طرفداران این آمار مطمئناً پس از مشاهده تسلط اپل بر بازار گوشی های هوشمند چین و صنعت جهانی موبایل در سه ماهه آخر سال 2021، به دلیل کوپرتینو، از شنیدن این موضوع شگفت زده نخواهند شد. آمار شرکت همیشه ایالات متحده را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبق تحقیقات کانترپوینت، طبق گفته فون آرنا، سهم اپل از بازار گوشی های هوشمند در تعطیلات همیشه غنی است. لازم به ذکر است که بیش از دو گوشی از دو گوشی هوشمند فروخته شده در یکی از بزرگترین بازارهای جهان بین اکتبر تا دسامبر 2021 توسط اپل ساخته شده است که سهم 42 درصدی این شرکت را در سه ماهه سوم به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است.

فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در این لیست نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است و اگر رشد سریع OnePlus و Motorola نبود، غول فناوری کره جنوبی می توانست به نتایج چشمگیرتری دست پیدا کند. البته این شرکت همچنان سهم بزرگی از بازار گوشی های هوشمند آمریکا را در اختیار دارد. بر اساس گزارش Counterpoint، سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده در سه ماهه چهارم سال 2021، 24 درصد بوده است.

آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2021 در ایالات متحده

نکته جالب در مورد آمار فروش گوشی های هوشمند در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر 2021 این است که موتورولا در این مدت بیشترین فروش را در ایالات متحده به دست آورد و این شرکت با عرضه به سومین گوشی موبایل پرفروش دست یافت. از مونو جی خالص. در ایالات متحده.

مقالات مرتبط:

وان پلاس فروش ایالات متحده را در سه ماهه آخر سال 2021 نسبت به سه ماهه آخر سال 2020 تا 524 درصد افزایش داد و در رتبه پنجم لیست فروش گوشی های هوشمند در این کشور قرار گرفت. البته سهم بازار کل برندها در آمریکا حدود دو درصد است. افزایش قابل توجه فروش OnePlus در سال به دلیل خانواده Mid-roll است که تقریباً هر آنچه را که باید در مورد محبوبیت محصولات پیشرفته اصلی این شرکت چینی بدانید را به شما می گوید.

گوگل با یک درصد سهم در رتبه ششم فهرست فروشندگان برتر گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2021 در ایالات متحده قرار گرفت. البته فروش این شرکت نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش یافته است، اما سهم گوگل برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو بسیار بالاتر از بسیاری از مدل های دیگر از جمله پیکسل 5 است. آخرین نسخه 5a 5G Pixel ممکن است نباشد. غول‌های جستجوی اینترنتی این غول جستجو را تقویت کرده‌اند و نباید فراموش کنیم که تلفن‌های سری پیکسل اغلب از نظر وسعت محدود هستند.

رتبه دوم در لیست فروشندگان برتر گوشی های هوشمند ایالات متحده در سه ماهه آخر سال 2021 متعلق به Alcatel (یا بهتر است بگوییم TCL) است. در کمال تعجب بسیاری، این برند نسبت به وان پلاس و گوگل برتری دارد، که بر اهمیت ارائه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه از طریق کانال های خرده فروشی سنتی مانند فروشگاه های فیزیکی تاکید می کند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما