اورتون 1 – 4 لیورپول؛ پورت هم قرمز است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول یک شب فرصت گلزنی خوبی را از دست داد، با یک گل قدرتمند با چهار گل در دربی مرسی ساید مقابل حریف بدبخت خود پیروز شد.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم از روی پاس دیگو جوتا فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما دختر محمد صلاح بدون مدافع از مرکز محوطه جریمه نتوانست گلزنی کند.

در ادامه سادیو مانه از سمت چپ عبور کرد، محمد صلاح بار دیگر فرصت گلزنی داشت اما ضربه محمد صلاح از فاصله نزدیک توسط جردن پیکفورد مهار شد.

اما در دقیقه نهم لیورپول اولین گل را به ثمر رساند. ضربه اندرو رابرتسون با فاصله کمی از پشت دروازه به جردن هندرسون رفت و او با ضربه پای راست به گوشه دروازه اولین گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 15 از روی ضربه محمد صلاح، الکساندر آرنولد فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش در گوشه محوطه داشت اما دروازه بان لیورپول به خوبی این بازیکن را مهار کرد.

اما دقایقی بعد لیورپول دوباره به گل رسید. محمد صلاح، مدافع راست اورتون، تنها گل بازی را توسط جردن هندرسون با پای راست به ثمر رساند و توانست با ضربه فنی گل دوم تیمش را به گوشه دروازه وارد دروازه کند.

اما در دقیقه 38 اورتون یک گل قابل قبول به ثمر رساند. در پاس ریچاردسون، دمارا گری توپ را بین مدافع لیورپول اصابت کرد و گلوله او پس از برخورد به حریف تغییر جهت داد و وارد دروازه شد تا لیورپول 1-2 پیش بیفتد.

اورتون در نیمه دوم به خوبی وارد زمین شد و در اوایل نیمه اول، دی مارکرد فرصت خوبی برای شوتزنی برای رئال مادرید داشت، اما ضربه برزیلی با دروازه آلیسون بکر فاصله داشت.

اما لیورپول باز هم صاحب توپ شد و در دقیقه 63 گل سوم را به ثمر رساند و محمد صلاح از میانه میدان ضربه ای عالی را به ثمر رساند و با شروعی چشمگیر با ضربه ای از سمت راست در کرنر به محوطه جریمه آمد.

اما حملات این تیم ادامه یافت و گل چهارم را به ثمر رساند. روی پاس رابرتسون، دیگو جوتا از زاویه ای دشوار با یک ضربه عالی دروازه پیکفورد را باز کرد. اتفاق خاصی روی دروازه نیفتاد و لیورپول با چهار گل اورتون را شکست داد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما