ادثه باورنکردنی در ؛ال ; هت تریک در گل خودی :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811789 |
02 اسفند 1400 ساعت 11:04 |
8,974 زدیدزدید |

2
هاه

دیشب اتفاق افتاد

مورایکلا مور، ستاره تیم ملی زنان نیوزیلند، در اتفاقی عجیب در نان دیدار برابر آمریکا سه بار دروازه خودی را باز ز.

رش گزارش “ورزش سه”، زدن گل به خودی در مسابقات فوتبال نادر و دور از ذهنی نیست و رهاها برای بزرگترین و ساخته‌شده‌ترین بازیکنان این رشته ورزشی نیز در ده‌دهه ده.
گفت: داخل نمی شوم.
Sheppeleves 36a پ م یلی زنان نیوزیلند در جریان دیدار برابر تیم ملی آمریکا درابت‌های Sheppeleves کاپ در فاصله ها 36 دقیقه در نیمه اول در باز کردن دروا زه هت شد.
نیانی که بازیکنی در یای فوتبال موفق سه سهل به سهل مختلف با پای راست، یای چپ و ضربه سر ثمر نداند به این موفقیت او موفقیتا اصلاح پرفکت هت‌تریک اشا ره.
اولین گل به خودی خود در حال به ثمر ثمر تنها پنج دقیقه از آغاز این بازی گذشته و او دروازه تیمش را با پای راز زاز کرد.

به خودی که این بازیکن عضو باشگاه لیورپول وارد دروازه تیمش شد در صاصله یک پس پس و و و و ش ش ضربه ای بدون هیچ تیمی بدون نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست نست . انیمهل با سه گل از پیش افتاده باشد.
دقیقه تیم یلی زنان نیوزیلند ند دقیقه 40 او وا از زمین زیازی زی کشیده شد با چهره‌ای ناراحت و درهم در نان تلاش همیشایش برای دلداری دادن به و روی.
افع ینافع 25 ساله یکی از زازیکنان باتجربه تیمی تیمی یلند به باب می‌آید و 48 بازی ملی در رنرنامه‌اش به ثبت ندهانده است. او در 2020ال 2020 موفق شد توجه تیم زنان لیورپول را جلب کرد و به این حق حق حق حق داد.
-5ایتا تیم ملی آمریکا در دوم دوم این بازی موفق شد دو یلی توسط اشلی هچ و وریالوری پاف به ثمر نداند و در ایتایت با نتیجه 0-5 در این دیدار به رسیدن برسد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما