اخبار عرضه اولیه ، تاریخ عرضه های اولیه جدید در بورس – بورس امروز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارتخانه با اعلام این مطلب گفت: به موجب بند (۲۴) مصارف هدفمندی یارانه ها، موضوع تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۴۵۰ میلیارد تومان با هدف تامین یارانه برای فعالیتهای کشاورزی در ۹ ماهه سال جاری اختصاص یافت. یک مقام مسئول گفت: دولت ۱۰۰ درصد یارانههای تامین نهادهها و عوامل تولید محصولات کشاورزی را در ۹ ماهه امسال، تخصیص داد. وی گفت: این موضوع در لایحه بودجه سال آتی عنوان شده بود که با دستور رئیس جمهور آن را در سه ماهه پایان امسال نیز اجرایی کردیم. در پیشنویس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که امروز منتشر شده مبلغ بودجه پرداخت دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی تغییر نکرده اما به نظر میرسد دولت برای حذف یارانهبگیران در سال آینده تصمیم جدی دارد. اگرچه قرار بود مبلغ یارانهها از آذرماه افزایش پیدا کند، اما به نظر میرسد افزایش یارانه در دو ماه باقیمانده سال جاری منتفی است. افزایش یارانهها از آذرماه؟

اخبار جدید طالبان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: قرار بود از آذرماه ماه رقم یارانهها دو برابر شود، اما به علت مشکلاتی که در تهیه بن کارت ایجاد شد این روند به دی اخبار جدید صرافی بایننس ماه منتقل شد. معاون اقتصادی رییس جمهور از دو برابر شدن یارانهها از دی ماه امسال خبر داد. مسوولان اجرایی تلاش خواهند کرد که ۳ ماه باقی مانده هم یارانهها دو برابر شود. وی افزود: مسئولان اجرایی تلاش خواهند کرد که در سه ماه باقی مانده سال نیز یارانهها را دو برابر کنند و اگر این طرح به خوبی انجام شود هر خانوار ۴ نفره ۸۰۰ هزار تومان کالا و پول دریافت خواهند کرد. مبلغ یارانه نقدی از آذر سال ۸۹ که پرداخت آن در قالب طرح هدفمندسازی یارانهها به خانوارهای ایرانی آغاز شد ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان بود. عضو هیئت مدیره کانون انبوه سازان: پیشنهاد ما ساخت مسکن نهضت ملی با متری ۵.۲ میلیون تومان است انبوه سازان هم توانایی تکمیل پروژههای مسکن مهر را نداشتند انبوه سازان ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد دادهاند به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، اخیراً رستم قاسمی اعلام کرده که آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان است.

اخبار جدید کابل

طی چند روز آینده باید دو واریزی انجام شود، این دو واریزی به طور همزمان پرداخت میشود، اولی یارانه نقدی مهر است و دیگری حقوق بازنشستگان. زمان پرداخت این دو مورد سهشنبه این هفته یعنی ۲۰ مهر است. رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: بر اساس جلسات پیوسته سازمان خصوصی سازی با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، صورتهای مالی سرخآبیها تا ۱۵ دیماه ارائه و شفاف میشود. به گزارش ایمنا، محسن رضایی اظهار کرد: مبلغ یارانه را در سند بودجه ۱۴۰۱ دو برابر کردیم که رئیس جمهور تاکید داشت که ما سه ماه باقی مانده سال ۱۴۰۰ هم این کار را انجام دهیم. چند روز قبل پس از نشست رئیس جمهور با اقتصاددانان که البته انتقادات بسیاری را هم به همراه داشت اعلام شد که قرار است یارانه نقدی به ۱۱۰ هزار تومان واریز شود. ایران اکونومیست- بررسی گزارش تفریغ بودجه نشان میدهد، مبلغ ۱۶۰۰ هزار میلیارد تومان تحت عنوان یارانه پنهان پرداخت شد.

اخبار جدید قزوین

طبق آخرین آمار از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی کمتر از ۲۵۰ هزار کارت سوخت در دست صدور باقی مانده است که به گفته امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی روزانه ۴۰ هزار کارت صادر میشود. آنگونه که جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه خبر داده یارانه جدید به هفت دهک اول جامعه پرداخت میشود. در ۶ ماه اول سال دولت چقدر یارانه نقدی پرداخت کرد؟ هر فرد تا پایان سال چقدر یارانه دریافت میکند؟ هر فرد چقدر یارانه دریافت میکند؟ به گزارش ایسنا، نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه مارس، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. طبق شنیدهها آنچه تاکنون ساخت «پایتخت۷» را در هالهای از ابهام قرار میداد،چند علت بود؛ ابتدا تایم و زمان بسیار اندک جهت نگارش کامل فیلمنامهی فصل جدید و تولید و تکمیل این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۰،دلیل دیگر درگیری عوامل و بازیگران این سریال در پروژههای دیگر و مشکل اساسیِ دیگر آنکه محسن تنابنده درگیر قراردادهایی بود که برای چند پروژه جدید منعقد کرده بود.حال گویا با پیگیری مدیران سیما و جلسات رسمی مابین آنها و تولیدکنندگان«پایتخت»،سرانجام تولید این سریال به جریان افتاده و سیروس مقدم کارگردان این سریال، ساخت «پایتخت۷» را در اولویت برنامههایش قرار داده.باید منتظر ماند ودید در این شرایط، تولید «پایتخت۷»برای نوروز ۱۴۰۰تا چهحد ممکن و شدنی است و آیا پایتختیها که این روزها پیشتولید فصل جدید خود را آغاز کردهاند، میتوانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانند یا خیر.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما