آگوئرو گریه کرد؛ سلام فوتبال، باورش سخت است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سرخیو آگوئرو تابستان امسال پس از یک دهه درخشان و پرافتخار در منچسترسیتی از این تیم جدا شد و با روحیه تیمی به لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما اوضاع برای مهاجم 34 ساله آرژانتینی از ابتدا خوب نبود و لیونل مسی به دلیل مشکلات مالی بارسلونا و تمدید نشدن قراردادش با این باشگاه، پاری سن ژرمن را ترک کرد.

سرخیو آگوئرو خیلی زود دچار مصدومیت شدید شد و دو ماه اول فصل را از دست داد. اما پس از انجام تنها چند بازی برای بارسلونا، یک مشکل عجیب او را مجبور کرد که خارج از زمین بماند.

سرخیو آگوئرو در دیدار مقابل آلاوس دچار حمله قلبی شد و در اواسط بازی زمین را ترک کرد و راهی بیمارستان شد. بارسلونا در ابتدا اعلام کرد که سرخیو آگوئرو حداقل برای سه ماه در دسترس نخواهد بود و شرایط قرارداد بازگشت احتمالی در تاریخ بعدی بررسی خواهد شد. در 20 نوامبر، جرارد رومرو، روزنامه‌نگار نزدیک به بارسلونا اعلام کرد که این اتفاق نخواهد افتاد و این بازیکن به جام جهانی فوتبال گفت. سرخیو آگوئرو با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که به دلیل بیماری قلبی از فوتبال خداحافظی می کند.

ژاوی و دیگر اعضای بارسلونا به زودی این خبر را تکذیب کردند، اما بارسا روز گذشته تایید کرد که کنفرانس خبری خداحافظی آگوئرو ساعت 12 ظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد. در این مراسم، خوان لاپورتا، رئیس بارسا و بازیکنان، و همچنین پپ گواردیولا، مدیر سیتی، به همراه تیکی بیگریستین، مدیر ورزشی سیتی، حضور خواهند داشت.

این بازیکن 34 ساله آرژانتینی می تواند در 165 دقیقه در زمینی که در ال کلاس دی سیکو مقابل رئال مادرید است گلزنی کند و این آخرین گل او در فوتبال رسمی خواهد بود.

او پس از درخشش در ایندیپندنته، در سال 2006 با 23 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست و پنج سال بعد با 40 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست تا بهترین روزهای خود را در این باشگاه سپری کند. او 260 گل برای سیتی به ثمر رساند و بهترین دروازه بان تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

آگوئرو در 38 بازی برای آرژانتین 18 گل به ثمر رساند. او همچنین 230 بازی برای اتلتیکو انجام داد که در 390 بازی برای سیتی، 100 گل به ثمر رساند و 260 گل به ثمر رساند.

آگوئرو به همراه وینسنت کمپانی هافبک سابق سیتی و داوید سیلوا هافبک خلاق از جمله بازیکنانی هستند که مجسمه خود را در خارج از ورزشگاه اتحاد نصب کردند. این شرکت در سال 2019 از منچسترسیتی و در سال 2020 سیلوا را ترک می کند.

این سه بازیکن نقش کلیدی در بهبودی منچسترسیتی داشتند. در این میان می توان نقش ویژه ای به آگوئرو داد. گل معروفی که او در وقت اضافه به کوئینز پارک رنجرز زد، این تیم را پس از 44 سال در سال 2012 به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند. در ثانیه های پایانی فصل، سیتی مقابل منچستریونایتد و سر الکس فرگوسن قهرمان شد.

782 بازی، 427 گل و 21 جام

از آن زمان، سیتی به این باشگاه کمک کرد تا سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی و پنج جام حذفی را کسب کند.

کنفرانس مطبوعاتی آگوئرو ساعت 14:30 در نوکمپ برگزار می شود و اخبار مربوط به آن را تازه نگه می داریم.

مراسم خداحافظی آگوئرو رسما به پایان رسید

15:35: رئال مادرید همچنین پیامی در مورد خداحافظی آگوئرو در توییتر رسمی خود منتشر کرد: رقابت با شما باعث افتخار است.

15:32: عکس های یادگاری پپ، پویول، تیکی بگریستین، ژاوی، بوسکتس و سایر مقامات در مراسم با آگوئرو ارائه شد.

15:27: آگوئرو در پایان این دیدار گفت“من الان راحت هستم و عجله ای ندارم. نمی توانم بگویم که چقدر دوست دارم مردم از من یاد کنند. می‌خواهم خودشان تصمیم بگیرند که فوتبالم را به کدام کلاس بدهم و چقدر لیاقتش را دارم.»

15:22: زندگی پس از فوتبال:“تا به حال، همه چیز در فوتبال و زندگی خوب و مثبت پیش می رفت. من خوشحالم که به سرعت تشخیص داده شد. سعی می کنم از خارج از فوتبال لذت ببرم و از زندگی لذت ببرم. به عنوان یک فوتبالیست، شما زمان زیادی برای بودن در کنار آن ندارید. خانواده او، اما اکنون زمان بیشتری دارم. ترک فوتبال سخت است، اما سالها درگیر بازی و مسافرت کردن آسان نیست.» من همچنان به فوتبال تکیه خواهم کرد، اما در حال حاضر از زندگی بیشتر لذت خواهم برد. “

15:18: بهترین روزهای دوران فوتبال:گلی که به پیراهن استقلال زدم خاطره انگیز و شیرین بود. برای من بسیار خوشحال کننده است. راسینگ رقیب بزرگ ما است، اما من هیچ نفرتی از این تیم ندارم. من در 17 سالگی برای این تیم گل زدم و این اولین گل مهم دوران فوتبالم بود. گلی که برای اتلتیکو در لیگ اروپا زدم برای من چیز خاصی بود. البته در سیتی گلی که به کوئینز پارک رنجرز زدم بسیار خاص بود و باعث شد اولین بازی ام در لیگ برتر را جشن بگیرم. من فرصت زیادی برای بازی در کوپا آمریکا 2021 نداشتم، اما قهرمانی بسیار سرگرم کننده بود. گل نهایی من مقابل رئال مادرید در ال سی سیکو است. ما بازی را باختیم، اما به عنوان هدف نهایی فوتبال حرفه ای، چیز بدی نیست.»

15:13 :. آگوئرو سپس ادامه داد:“من به زندگی در بارسلونا ادامه خواهم داد و در اینجا با عزیزان باورنکردنی ملاقات کردم که در خیابان ها به من لطف دارند. دوست دارم به بارسلونا کمک کنم، اما نمی توانم. اکنون برای بارسا و هم تیمی هایم بهترین ها را می خواهم. زمان من در بارسا کوتاه است، اما خوشحالم.

الان خوبم، حتی دو هفته اول بعد از مشکل قلبم خیلی برایم سخت بود. بعد از اولین آزمایش، دکتر گفت احتمال خداحافظی من بیشتر است و با وجود اینکه از نظر روحی آماده بودم، پذیرش آن آسان نبود. چند روزی طول کشید تا او را باور کنم که بالاخره خبر را به من دادند. امید داشتم، اما بعد همه چیز به ناامیدی تبدیل شد. تصمیم سختی بود اما حالا باید با آن کنار بیایم.

این امکان وجود داشت که تا 33 سالگی فوتبال بازی کنم و خوشحالم که زودتر مجبور به بازنشستگی نشدم. من به روز فوتبالم احساس غرور می کنم و اگرچه می خواهم بیشتر جشن بگیرم، اما به دستاوردهای گذشته خود افتخار می کنم. من تمام تلاشم را برای تیمم انجام می دهم و هوشیاری ام روشن است.»

ساعت 15:05خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا شروع به صحبت کرد: من در کنار شما بودم و نمایندگان سایر باشگاه هایی که در آنها بازی کردید و سفیر آرژانتین هستم را دیدم. ما دوست داریم بازی های بیشتری از شما در بارسا ببینیم، اما شما تصمیم درستی گرفتید و از کمک ما برخوردارید. شما یک بازیکن در سطح جهانی و الگوی بسیاری از فوتبالیست های جوان بوده اید. یک دربازکن با استعداد، یک عمل کننده ذاتی و یک انسان واقعی و دوست داشتنی. همیشه به یاد خوبی ها خواهید بود.

15:01: فکر می کنم در طول دوران فوتبالم هر کاری که لازم بود برای کمک به موفقیت تیمم انجام دادم. فوتبال را با ست بالا ترک می کنم و لذت می برم. اکنون نمی دانم چه چیزی در انتظار من است و زندگی ام چگونه خواهد بود، اما خانواده و دوستانی دارم که مرا دوست دارند و بهترین ها را برای من می خواهند. همچنین می خواهم از خبرنگاران و خبرنگاران تشکر کنم. من هرگز با آنها مشکلی نداشته ام. با تشکر از هواداران باشگاهی که در آن بازی می کنم، آنها تقریبا همیشه از من حمایت و تشویق می کنند. من همیشه خاطرات خوبی از آنها خواهم داشت.

14:53 :. آگوئرو سخنان خود را با این جمله آغاز کرد:این یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام جدایی من از دنیای فوتبال است. تصمیم گرفتم فوتبال حرفه ای را کنار بگذارم. دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارم، هرچند از تصمیماتی که گرفته ام خوشحال و راضی هستم. برای من سلامتی از هر چیزی مهمتر است و فوتبال واقعا برای زندگی من خطرناک است. ادامه فوتبال در واقع نوعی شرط بندی است.

خودم را به دکتر سپردم و گفتند بهتر است فوتبال را کنار بگذارم. من در این 10 روز گذشته تصمیم گرفتم. هر کاری از دستم بر می آمد برای بازگشت به فوتبال انجام دادم و روزنه امیدی داشتم اما موفق نشدم. به روز فوتبالم احساس غرور می کنم و روز بسیار شادی دارم. من از 5 سالگی رویای فوتبال را داشتم و هدفم بازی در لیگ آرژانتین است. در آن زمان تصور نمی کردم روزی به فوتبال اروپا بیایم و بدرخشم. از ایندیپندنت تشکر می کنم که شرایطی را فراهم کرد تا در فوتبال پیشرفت کنم و به فوتبال اروپا بروم. از اتلتیکو که در 18 سالگی به من احترام گذاشت و از سیتی و هوادارانش که می دانند چه احساسی دارم. بهترین روزم را در سیتی سپری کردم و آنها با من خیلی خوب رفتار کردند. از بارسلونا و رئیس باشگاه خوان لاپورتا برای جایگزینی من در این تابستان تشکر می کنم. من به باشگاه بزرگ رسیدم و در اینجا با من رفتار خوبی شد. از تیم ملی آرژانتین هم تشکر می کنم که بیشتر از همه دوستش دارم.»

ساعت 14:50آگوئرو با لاپورتا وارد نوکمپ می شود و قبل از اینکه بتواند صحبت کند شروع به گریه می کند

14:37: متئو آلمانی، نایب رئیس بارسا و دیگر مسئولان باشگاه در نوکمپ

14:32: پپ گواردیولا و پرواز 1385 کیلومتری برای شرکت در مراسم خداحافظی دانشجوی سابق آگوئرو

14:25 :. همه چیز برای شروع مراسم وداع آماده است

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.