آلگری: من می گویم ما قهرمان نشدیم

[ad_1]

یوونتوس که چند روز پیش در چمپیونزلیگ شکست سختی را مقابل چلسی متحمل شد، امیدوار است امشب مقابل آتالانتا پیروز شود تا نه تنها باخت را فراموش کند، بلکه جایگاه خود را در جدول سری آ بهبود بخشد.

مکس الگری، سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفت“مثل بازی با لاتزیو، فیورنتینا و میلان بود، ما بیشترین موقعیت ها را ایجاد نکردیم. آتالانتا یک گل اشتباه به ثمر رساند و همانطور که دیروز گفتم، این یک گل مهم است.” کمی اضطراب وجود دارد، بازیکنان عجله دارند و باید روی عملکرد تیم کار کنیم و سعی کنیم بازی را ببریم تا مطمئن و آرام باشیم.»

آلگری افزود: فکر می‌کنم تیم خیلی خوب است، مواقعی وجود دارد که در گلزنی با مشکل مواجه می‌شویم، اما در ابتدا مردم می‌گویند این تیم قوی‌ترین تیمی است که اسکودتو را شکست می‌دهد و من همیشه به آن اشتباه اشاره می‌کنم. ما اینجا هستیم تا به چالش بکشیم. 4 تیم آخر بعد از این نمایش نمی‌توانم از بچه‌هایم گلایه کنم، فقط به آنها به خاطر تلاش‌هایشان تبریک می‌گویم، بقیه با شماست که در مورد کسب درآمد صحبت کنید.»

آلگری در نهایت گفت: فکر می کنم اگر بعد از 14 بازی در این موقعیت قرار گرفتیم باید واقعی باشیم، این بدان معناست که اکنون ارزش ما این است، راه زیادی در پیش داریم، اما از نظر عملکرد، فقط می بینم که اشتباه کردیم.

ما یوونتوس هستیم و به نظر می رسد مردم فکر می کنند این بدان معناست که باید مدعی خودکار اسکودتو باشیم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به راه خود ادامه دهیم، سعی کنیم آرام بمانیم و چند هدف دیگر انجام دهیم. اکنون در تلاش برای گلزنی هستیم و فکر می کنم به این دلیل است که احساس آرامش و اعتماد به نفس خود را از دست داده ایم. فکر کردن به اما و اگرها فایده ای ندارد. ما باید از ابتدا شروع کنیم، همه چیز را پشت سر بگذاریم و برای مبارزه با سالرنیتانا آماده باشیم، سپس کیفیت خود را به حداکثر برسانیم.”

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما