آخرین و جدیدترین اخبار رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان در سال 98 و 99

اگر طی روزهای آینده توافقات اولیه صورت گیرد پیشتولید این سریال به سرعت آغاز خواهد شد. نعمت غفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بحران کمبود منابع آبی در بخش کشاورزی گناباد طی سال زراعی جاری در مقایسه با سالهای گذشته بی سابقه است و سال زراعی گذشته نیز خشک ترین و کم باران ترین سال شهرستان در ۳۰ سال قبل بود به طوری که ۴۵۰ هکتار از مزارع زعفران با خطر تشدید کمبود منابع آبی مواجه شدند. وی ادامه داد: مجموع اعتبار اشتغالزایی تبصره ۱۶ مخصوص نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی گناباد طی سالجاری ۱۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که متقاضیان دارای شرایط تاکنون ۹۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از این تسهیلات را اخبار جدید ناسا 2020 دریافت کردهاند. حامد قربانی سه شنبه شب در کمیسیون هماهنگی بانکهای گناباد افزود: از این میزان تاکنون ۶ طرح به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت و ۳۰ میلیارد ریال هم تشکیل پرونده شده است. در همین راستا ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده(1) قانون پولی و بانکی کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلیکشور و شوراها در مورد: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران(تقاضای تغییر دستور در جلسه علنی مورخ 12/9/1399 به تصویب رسید) بخشی از دستور کار صحن علنی مجلس است.

اخبار جدید توانیر

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا با آغاز پروسه نام نویسی آزمون استخدامی فرهنگیان بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. متقاضیان انصراف از آزمون، میتوانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاعرسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبتنام و شرکت در آزمون فوقالذکر اقدام نمایند. وی با بیان اینکه فهرست متقاضیان پالایششده به کارتابل استانها و سازمانهای مربوط ارسال شده است، افزود: پس از این مرحله،کنترل فیزیکی مدارک و شرط پنجم یعنی سکونت ۵ سال بررسی میشود. کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را که پس از تصویب در ستاد ملی کرونا از سوی رئیس جمهور ابلاغ شده است، در ۱۵ بند منتشر کرد. همانطور که از اسم فیلمی که از روی این سریال ساختهاند مشخص است، این دو نابغهی دیوانه دیگر مرزی برای خود در این اثر نگه نداشتهاند و تمام موضوعات ممکن را در فیلم خود جای دادهاند. دو سال بعد و درست در بحبوحه همهگیری کرونا در آگوست سال 2020 اپل به ارزش بیش از 2 تریلیون دلاری رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۵۲ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

اخبار جدید جانبازان حالت اشتغال

به گزارش شریان نیوز،محسن تنابنده بازیگر و نویسنده سریال «پایتخت» با انتشار پستی در فضای مجازی از ساخته نشدن قسمت هفتم «پایتخت» خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گناباد- حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد در خطبههای نماز جمعه امروز گناباد از دولت سیزدهم خواست که برای رفع معضل تورم بیش از پیش تلاش کند. او افزود: تورم در بخشها و کالاهای مختلف به دغدغه مهم مردم و از جمله اقشار آسیب پذیر تبدیل شده است و از دولت سیزدهم که با رویکرد جهادی در خدمت به مردم فعالیت خود را آغاز کرده است می خواهیم که در کنار سفرهای استانی برای رفع معضل تورم هم بکوشد. به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت یومالله ۱۳ آبان، روز ملی استکبارستیزی در شهرستان گناباد با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه دانشآموزان و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مقابل مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسمعلی خدابنده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که در سالن شهید کفایی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به کمبود ۲۳ هزار معلم در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: این کمبود در حالی است که میزان کمبود جمعیت معلمان مورد نیاز استان خراسان رضوی در سال تحصیلی گذشته، ۱۹ هزار نیروی انسانی بود. فرماندار گناباد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالهای اخیر به مباحث اقتصادی و حمایت از تولید گفت: تحقق همه جانبه حمایت از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال و کارآفرینی مستلزم تعامل و همراهی بیشتر بانکها و ادارات و کاهش بوروکراسی اداری در پرداخت تسهیلات است. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با اشاره به درپیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی افزود: افزایش سرانه مطالعه در رشد و تعالی جامعه نقش مهمی دارد و جلو بسیاری از آسیب های اجتماعی را میگیرد. محمدرضا متقی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد:بیماری آنگارا یا HHS یک بیماری ویروسی نوظهور است که طیور را درگیر میکند و با توجه به نوظهور بودن، درمان قطعی و مشخصی ندارد به همین دلیل معمولا تلفات بالایی دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد اخبار جدید چ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما