آتش آتشازی پاریس با درخشش رهاره ها

[ad_1]

خبر خبر: 1809216/58

نان: 01:23
1400/11/18

دیدازدید: 3298

ریاری سن ژرمن با درخشش ستاره هایش به یک گ دستل دست فتافت.

رش گزارش “سه سه” ، تیم ریاری سن ژرمن در یالی امشب در رچوبارچوب هفته سوم سوم یگ یگ یگ نسهانسه مقابل لیل قرار گرفت که پنج ها از ز و تنها شکست این شل ش گذشت. :15ازی دو تیم از ساعت 23:15 در هاه پیر مائورویی شروع شد.

دقیقه در شبی که دیاریا، و و امباپه را در خط هله داشت، زیازی را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه توسط ولو پریرا به ؛ ؛؛ این گل روی اشتباه عجیب دروازه بان لیل که توپ ارسالی از سمت راست را با توانایی ناقص خود مقابل بازیکن حریف کاشت به ثمر رسید. دقیقه ساس بن عرفا و،،،، لیل در دقیقه 28 بازی را به ویاوی ویاند.

ناگردان تنها چهار دقیقه بعد از زافت گل تساوی ب فتازهم پیش افتادند. کیمپمبه روی ارسال کرنر لیونل مسی با یک شیرجه ندند تیر دو توپ را به تور زهازه دوخت دوخت. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. مهم دی ریاریا و تعویض او از اتفاقات مهم 45 دقیقه نخست این رار ر.

دقیقه ای سن ژرمن نیمه دوم بهترا بهتر از حریف حریف شروع دقیقه 51 به بهل چهارم رم. ،ا، زننده ول اول وازی، چهارمین گل تیمش هما هم به ثمر نمی دهند تا مقابل لیل دبل کندل کندل دبل. امباپه که در این دیدار پر گل سهمی بین گلزنان، در دقیقه ب 67 با یک شوت دار بسیار زیبا از پشت جریمه پنجم تیمش بها ثمر رساند. این آخرین گل بازی و پاریس موفق شد خود را در نتیجه پنج بر یک شکست دهد.

56 متیاریس با کسب اینا پیروزی متیا ادامه به صدرنشینی نهانه خود وماوم وم. رسی رسی و نیس به 43ا 43 و 42 اواز تیم های دوم سوم سوم لیگ یک نسهانسه نسه. این یک راه عالی برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی است که از مراقبه متعالی آمده است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما