dioodbanner

گزارش از نشست اصلی با نمایندگان استان های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و مرکزی/ رئیس پست صدا و سیما در پی تحریم علی رضوانی.

[ad_1]

بر اساس گزارش ها باشگاه خبرنگاران جوان، شخصیت های سیاسی کشور نیز مانند دیگران صفحاتی در شبکه های اجتماعی دارند که در آن پیام ها یا توییت هایی درباره اتفاقات رخ داده منتشر می کنند. گاهی اوقات مسئولان فضای مجازی از این فضا برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار مربوط به حوزه تحت کنترل خود و ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها استفاده می کنند.


ادامه مطلب


صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بیانیه ای از دیدار با هیئت های استانی را در اینترنت منتشر کرد.

در بودجه 1401 تلاش شد تا اموال استانی و مازاد و اعتبارات دولتی به صندوق استان منتقل شود.

سفرهای استانی با حمایت دولت غیر رسمی و مقرون به صرفه است.

با توجه به اینکه در این سفر می توان وضعیت استان را از نزدیک مشاهده کرد، مقرر شد در بودجه 1401 اعتبار و اختیارات لازم در اختیار استان ها قرار گیرد تا بتوان روند گذار و پیشرفت را متناسب با هر استان ارزیابی کرد.

استانداران و وزرا برنامه ای برای دستیابی به رشد اقتصادی مورد انتظار در سال مالی آینده تدوین خواهند کرد.

رشد اقتصادی کشور در چند سال اخیر نزدیک به صفر و غیرقابل قبول است. بودجه و اختیارات بخشی از نیازهای استانداران برای دستیابی به رشد اقتصادی است.

توصیه من به همه استانداران این است که در کنار کارهای روزمره، دفتر جذب هم راه اندازی کنند. تضمین سود و تسهیل فرآیند مدیریت جذب سرمایه یکی از الزامات اساسی است.

مسائل آب نیازمند مدیریت شیوه های کشاورزی، تغییر در رفتار صنعتی و صرفه جویی است. نحوه کشت باید متناسب با میزان آب موجود در خاک باشد از نظر صنعتی اقدامات موثری انجام شود برای صرفه جویی در مصرف آب .

دیپلماسی آب یکی دیگر از اقدامات دولت برای رفع کمبود آب کشور است که به گفته جمهوری اسلامی ایران از کشورهای همسایه پیگیری می شود. به عنوان مثال در اجلاس اکو مقرر شد با همکاری برخی کشورهای همسایه در این زمینه اقدام شود.

حفاظت از محیط زیست یکی از برنامه های اصلی دولت است. گیاهان باید توسعه یابند، اما این نباید منجر به تخریب محیط زیست و آلودگی هوا شود.

دولت برای بهبود زندگی مردم و ریشه کن کردن فقر در سراسر کشور تلاش می کند.

بهزیستی و کمیته امداد در راستای بودجه سال آینده فعالیت بیشتری برای فقرزدایی در کشور خواهد داشت.

ایجاد عدالت محور کار دولت است، سیزدهم بر اجرای عدالت متمرکز است، اما وقتی مسیر عدالت شروع می شود، صفاتی که مانع کار می شود فریاد می زنند، اما ما باید به رضایت عمومی برسیم تا رضایت الهی. . بدست آوردن.

وی با بیان اینکه در صورت تمایل بر روی اولویت بندی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور تمرکز می کنیم. نوعی کلاهبرداری دولتی.»

موقعیت سر

محمد باقر قالیبافسخنران درباره دیدار با سرمایه گذاران و مدیرعامل هلدینگ های ترکیه در فضای مجازی نوشت:

«دیدار با سرمایه گذاران و مدیران عامل شرکت های بزرگ ترکیه

در کابینه و مجلس توسعه روابط با کشورهای همسایه و اسرائیل را مد نظر قرار داده ایم، لام یک اولویت است، این یک جاه طلبی ناامیدانه است، بر این اساس مسیر را برای اولویت دادن به تجارت دوجانبه تعیین کرده ایم.

تجارت دوجانبه نباید لغو تحریم ها را محدود کند. به دلایل مختلف، برنامه باید به این صورت باشد، تجارت دوجانبه حتی در صورت لغو تحریم ها ادامه خواهد داشت.

فرصت‌های بهتری برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی و به‌ویژه سیاست‌گذاری‌ها وجود دارد که گنجاندن آن در برنامه هفتم توسعه به این امر کمک می‌کند. مسائل و موضوعات مطرح شده باید توسط اعضای شورای دوستی دو کشور برای رفع آن رصد شود.

تحقیقات من نشان می دهد که شکاف بین هاب لجستیک و هاب مالی به روابط تجاری دو کشور حساس است و کمیاب بودن آن در رفع این مسائل موثر است و باید مقدمات ایجاد آن فراهم شود.

مدیر عامل هلدینگ های اقتصادی و سرمایه گذاران ترکیه در ابتدای این نشست مسائل، مسائل و پیشنهاداتی را برای توسعه سرمایه گذاری ارائه کرد.

فرش پشت

حسین امیرعبداللهیانوزیر امور خارجه درباره مذاکرات وین در سایت خود نوشت:

“همه ما در وین هستیم تا یک توافق خوب مذاکره کنیم. غرب باید بداند که صحبت کرده و به اندازه کافی قراردادها را در هشت سال گذشته شکسته است، اما امروز زمان اقدام است و ما برای دستیابی به یک توافق صمیمانه و خوب کار می کنیم. توافق. انجام شده.

برنامه هسته ای ایران نسبتا آرام است، اما رفع نگرانی های ادعایی غرب ارتباط مستقیمی با لغو کامل تحریم ها دارد.

چه غرب در اصل حاضر به لغو تحریم ها باشد و چه فقط راه حلی پیدا کند نگرانی های یک جانبه را حل کند، اگر غرب با نیت خیر، ابتکار و رهنمود به مذاکرات بپیوندد خلاق باشید، پیشرفت سریعی خواهیم داشت.

امیرعبداللهیان اعلام کرد

پیمان جبلیرئیس سازمان صدا و سیما در پی اعتراض علی رضوانی سخنگوی این خبرگزاری بیانیه ای منتشر کرد.این خبر از سوی دولت انگلیس:

همکار گرامی علی رضوانی
تبریک به گستاخی و شجاعت رسانه ها که باعث افتخار دولت انگلیس شده است. اینکه یک رژیم سلطنتی با سابقه نقض حقوق بشر در قرن گذشته روزنامه نگاران را مجازات می کند به این معنی است که بیش از آنچه قبلا تصور می شد از نظر سیاسی مغرضانه شده است.

تاریخ و کشور ما هیچ گاه جنایات پادشاهان بریتانیا را در جریان اشغال ایران در جنگ جهانی دوم فراموش نخواهد کرد و صدها هزار ایرانی، زن و کودکی که از گرسنگی ناشی از ارتش اشغالگر انگلیس جان باختند، ادامه خواهد داشت. این یک کابوس فرماندار لندن است.

فهرست نقض حقوق بشر توسط پادشاه بریتانیا البته بسیار طولانی است. نیاکان ما نقش بریتانیا را در کودتای 28 مرداد دیدند و نسل کنونی ما هنوز از حمایت بی قید و شرط لندن از جنایتکاران صدام برخوردار است.

امروز به نقش مهم لندن در مصونیت از مجازات پرداخته ایم، انسانیتی که بر سر مردم ایران گذاشته شده است. این نماد نقض حقوق بشر وقتی روزنامه نگاران را تحریم می کند به این معناست که ما باید برای حقوق بشر در جهان گریه کنیم.
موفق باشید”

پاسخ جبلی

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، شخصیت های سیاسی کشور پیامی را در صفحه خود منتشر کردند که در ادامه می توانید برخی از آن ها را مشاهده کنید.

محمد باقر قالیبافسخنرانان:

میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و یک روز استراحت را به همه ایرانیان عزیز و معشوق خانواده محترم و معزز و همه پرستاران رزمنده در خط شهادت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. عشق.”

پیش‌بینی می‌شود الزامات صحیح اجرای قانون مالیات بر خدمات پرستاری توسط مقام معظم رهبری مورد توجه جدی دولت قرار گیرد، شورای مشورتی اسلامی کنان را مورد بازرسی قرار دهد. این قانون را به شدت اجرا کنید.. ⁣

امیدوارم بتوانیم تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای پرستاران انجام دهیم تا بتوانیم پاسخگوی فداکاری های شگفت انگیز عزیزان باشیم تا بار مشکل را به دوش بکشیم.»

فرش پشت

علی باقری کنیمعاون سیاسی وزارت امور خارجه:

داستان باقری

فرحی مهدی فرحیمعاون وزیر دفاع و نیروهای مسلح:

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) نماد استقامت، استقامت، استقامت و همچنین #روز_پرستار که امروز همه ما همین روز را در سفیدی و سلامتی دوست داریم، تبریک و تهنیت باد. “

شاید فرهی

بیژن عباسی آرندمدیرعامل ایرانسل:

داستان آرند

عبدالرضا رحمانی فضلیوزیر کشور در دولت دوازدهم:

داستان رحمانی فضلی

انتهای پیام/

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما