dioodbanner

کامبک دیوانه‌وار ر چین چینان زنان آسیا

[ad_1]

او گفت: مروزابقه فینال امروز نان تیم‌های فوتبال زنان کره جنوبی جنوبی چین زاز ز. بای‌ها با زیازی استرالیا را کنار زده بودند و در ییایی دوئلی آسان در مقابل فیلیپین هستند تا اولین این خود را به جام ملت‌ها را در ریخ کنند.

سوی دیگر میدان هم تیم ملی فوتبال زنان چین در مرحله نیمه‌نهایی شگفت‌انگیز را رقم زد و بازی ژاپن، قهرمان دو دوره گذشته را حذف کرد و برای پایان دادن به طلسم شانزده سال قهرمان نشد، به مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 هند رسید. .

گفت: «من خدای اسرائیل هستم و من خدای اسرائیل هستم.»

مازی با مالکیت زنان فوتبال چین بر توپ مید نان آغاز شد اما کره‌ای‌ها ا زلت خط عیاعی چین به خوبی می‌برند روی روی روی ر دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه دقیقه روی یک ضربه ایستگاهی مدافعان چین در آستانه باز کردن زهازه زه بودند که کنشاکنش استثنایی دروازه‌بان چینی‌ها مانع فروپاشی دروازه زه شد.

در یک‌کهالی‌های چینی‌ها در تکاپو برای زدن گل تساوی پیش از پایان نیمه نخست،، اشتباه مدافع این تیم عثاعث اعلام پنالتی به کره جنوبی شد سو ب و سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی سی دوم دوم را هم برای تیمش. به برس نداند تا کره‌ای‌ها با خیالی آسوده رختکن بروند بروند.

حدود اول در یطیایطی به پایان رسید که چینی‌ها حدود 60 درصد مالکیت توپ شتن داشتند اما نتیجه به سود نان فوتبال کره جنوبی بود و آن‌ها با برتری 2 گله نیمه نخست به یایا نبردند.

نیمه دوم با تغییرات پرشمار چینی‌ها همراه بود و میدوای امیدوار به نان نتیجه رسید و کامبک برای رسیدن به نه نیانی خود درا بودند. اما در طرف مقابل شاگردان نلین اینل به بهال مدیریت و حفظ بوده و حتی روی ضدحملات در تدارک رسیدن به سوم سوم سوم.


ژو یو که در بازی فینال چند سیو استثنایی را از خود نان داد به نان برترین زه‌بازه‌بان جام ملت‌ها معرفی شد.

سرا نجانجام اعلام پنالتی به چین عثاعث شد تا در دقیقه 68 فرصت عالی گلزنی زنی آن‌ها به آید و والی تانگ دست نستا نستل زنی اخودلاف را بها. 4 دقیقه بعد از گلزنی تانگ، او در نقش گلساز حاضر شد و نیست برای لین یان ژانگ نگ به عنوان یار گل تعویضی به نان گ خلق ت برتریا کره‌ا ز شود!

2 گل پیاپی چینی‌ها باعث شد تا 15 دقیقه دقیق بازی در اوج هیجان و جذابیت دنبال شود. خودای‌ها خود را به آب و زدند تا گل برتری به ثمر نندانند و جام قهرمانی را تصاحب کنند اما دبل سیو استثنایی ژو یو چین را مس مسابقه کرد. + شرایطی که تصور می‌شود زیازی به وقت‌های اضافه شود، ئوائو یوئی روی ساس وانگ شین‌شِن مبکامبک رویایی چینی‌ها را تکمیل کرد و دقیقه + 90 + 3 گل قهرمانی را به ندا داد.


نگانگ شِن‌شِن کاپیتان باتجربه چین به بهترین بازیکن جام ملت‌ها برگزیده شد.

زنیل زنی باعث شد تا به مانند مسابقه نیمه‌نهایی چینی‌ها با ثبت مبکامبک به بقهابقه بازگردند بعد از زادن ژاپن، این‌با برتری برتری 2 گله کره جنوبی بقها سم ب و و و دهاده و نهمین بار جام قهرمانی را از خود کنند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما