dioodbanner

چیزی که 325 دلار برای شما در کارتن 5 لایه می‌خرد

با ما همراه باشید. اما توجه داشته باشید که شیشه های اتومات بسیار عمومی هستند. از طرفی، چون شیشه های اتومات به صورت بسته بندی پالتی هم معمولا موجود است، در صورت سفارش پالتی، قیمت ها باز پائین تر خواهد آمد. اگر به دنبال شیشه های مقاوم در برابر حرارت آبجوش، با کمترین موج و حباب، مقاوم در برابر شکستن هستید، شیشه های اتومات را برای بسته بندی عسل انتخاب کنید. سلفون توانست با ورود خود به بازار انقلابی در صنایع بسته بندی ایجاد کند. شیشه های فانتزی گزینه مناسبی برای بسته بندی عسل هستند.

چاپ کردن تصویر برند تجاری، بر روی کارتن بسته بندی سفید امکان پذیر است که هنگام سفارش ساخت جعبه کارتن آماده باید به کارشناس مربوطه اعلام شود. در تولید کارتن پنج لایه بسته بندی ( کارتن 5 لایه) سه لاینر و دو فلوت به کار رفته می باشد. این روش به صورت گسترده ای برای چاپ سطوح به کار رفته در بسته بندی مواد غذایی به کار برده می شود. برای بسته بندی خشکبار به صورت صادراتی بهتر است از کارتن های بسته بندی لمینتی استفاده کنیم . 2- برای بسته بندی محصولات جهت ارسال به شهرستان ها : امروزه با فراگیر شدن کسب و کار اینترنتی اکثرا بیزینس ها برای گسترش کار خود ارسال محصول به شهر هایی بجز شهر مستقرشده درآن را در اولویت کار خود قرار کارتن با چاپ اختصاصی داده اند . امروزi با گسترش تعداد فروشگاههای اینترنتی و مزایای خرید آنلاین، بیشتر خریدها نیز به صورت آنلاین و از راه دور انجام میشوند.

برای شهرهای تهران و کرج این دسته از کارتن ها ( با لوگو اداره پست ) به صورت فوری و با الوپیک و اسنپ باکس و برای شهرهای دیگر سراسر کشور ار طریق باربری ارسال می شود. کارتن دسته دار: شامل کارتن محصولاتی هستند که وزن زیادی ندارند ولی حجم دارند و برای جابهجایی محصول بهتر است کارتن آن شامل دسته باشد. و از لحاظ جنس به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که قیمت خرید ایرانی ارزان تر از خارجی است. همچنین یکی از بهترین راه ها برای بسته بندی حبوبات، خرید کارتن است. البته کارتن های کرافت قهوه ای از ارزان ترین نوع جعبه های بسته بندی شمار میروند و نسبت به جعبه هایی مانند هارد باکس ها از هزینه تمام شده کمتری برخوردار هستند. سلفون نسبت به محصولات بسته بندی دیگر قیمت بسیار مناسبی را دارا میباشد و از این رو در این صنعت استفاده از سلفون به صرفه تر است.

از جمله بارزترین مشخصه این کارتن ها نسبت به کارتن های اسباب کشی و یا ساده ارائه آنها به صورت چاپ دار می باشد. در فرآیند تولید سلفون پس از آنکه مواد در کسودر و ماردون به شکل خمیری و مذاب در میآیند، پس از بیرون آمدن از قالب، به وسیله آب خنک میشود و افت حرارتی بالایی پیدا میکنند. در تولید آن مواد مذاب پس از عبور از آب سرد به صورت فیلم تشکیل می شوند . ثانیا ممکن است در مقاطعی از سال تولید نشوند و موجود نباشند. ساخت کارتن و تولید جعبه های مقوایی مستحکم و مقاوم در جعبه سازی وحدت. تولید جعبه های مقوایی ، انواع جعبه ی فلوت ، لمینت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در جعبه سازی وحدت. به طور کلی، وقتی که تولید کننده محصول خود را در فروشگاه ها عرضه می کند، این نوع بسته بندی محصولات هستند که خود را به مشتری معرفی می کنند.

شیشه های دهانه گشاد که اصطلاحا جار نامیده می شوند، برای بسته بندی عسل مناسب تر هستند. هنگامی که مواد با کیفیت را برای بسته بندی انتخاب می کنید، می توان از جعبه های اضافی برای نگهداری کاغذ های تاریخ نگاری خود استفاده کرد تا اطمینان حاصل گردد که در صورت نیاز به بازگرداندن هر چیزی امکان پذیر است و کارتنهای مقوایی برای نگهداری اسناد شما ایده آل هستند. جعبه های هارد باکس مقوایی در بسته بندی مواد غذایی ، انواع شیرینی و شکلات ، محصولات صادراتی ، انواع کالاهای فانتزی ، کیف و کفش و لباس و محصولات الکترونیک کاربرد دارند. خرما در کارتن باید به گونه ای بسته بندی شود که صدمه ای به ظاهر آن وارد نگردد.

فروش کارتن سه لایه یکی از اصلیترین محصولات در شرکتهای تولید و فروش بسته بندی است. این تغییر دمای بسیار سریع که به وسیله آب انجام میشود باعث میشود که کیسههای سلفونی تولیدی دارای شفافیت و درخشندگی بالایی باشند و به همین دلیل بسیاری از شرکتهای تولیدی بهمنظور بستهبندی محصولات خود از سلفون استفاده میکنند چرا که باعث درخشش اجناس میشود و در حفظ و نگهداری و همچینین فروش بهتر به ان ها کمک میکند. در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید شیت ورقهای مقوایی، شرکت تولیدی “ایران سلولز” -که به صورت نیمهتعطیل درآمده بود، خریداری شد و هیئت مدیره با همیاری پرسنل موفق شدند با درایت، پشتکار و آیندهنگری در مدت کوتاهی تولید کارخانه را به حداکثر ظرفیت برسانند.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما