dioodbanner

چگونه یک فوتبالیست روسی دزد شد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، امکان ساخت فیلم کامل یا سریال چند قسمتی درباره جنایات مافیایی روی جنایت مافیایی برای شبکه اصلی وجود دارد.

این پسر، شهروند آبخازیا با سه ملیت (روس، اوکراینی و گرجستانی)، اولین بازی خود را در لیگ روسیه در آوریل 1996 انجام داد، زمانی که برای کورنومورتز مقابل روستسلماش بازی کرد.

او تنها 16 سال و 7 ماه و 11 روز در این بازی دارد. او در طول 12 دقیقه حضورش در زمین به طرز بدی شکست خورد، اما تاریخ ساز شد: لاداریا یکی از تنها 6 بازیکن جوان تاریخ لیگ روسیه تا به امروز بود.

حضورهای اولیه در زمین، چشم انداز خوبی را برای این گارد نشان می دهد، اما متاسفانه شرایط متفاوت است. جورجی نتوانست در تیم بماند و در گرجستان و اوکراین بازی کرد و سپس در اوایل سال 2000 برای باشگاه فابوس در برونیتسی نزدیک به مسکو بازی کرد.

تا آن زمان، لاداریا علاقه خود را به زندگی حرفه ای خود به عنوان یک فوتبالیست از دست داده و اقوام مشکوکی دارد. او با آنها به مسکو رفت و تصمیم گرفت حرفه جدیدی را امتحان کند و دزد شود. محاکمه ناموفق بود: او در سن 22 سالگی به 7 سال زندان محکوم شد، نگهداری غیرقانونی اسلحه گرم. از آن زمان، فوتبال رسما به زندگی لاداریا پایان داد.

پس از آزادی به جنوب رفت و در ساحل ساکن شد، اما از شغل قبلی خود دور نبود، به همین دلیل به اتهام قاچاق مواد مخدر به هشت ماه زندان محکوم شد.

پس از آزادی، او تصمیم گرفت به سورودووینسک نقل مکان کند، جایی که به گفته رسانه های محلی، او به دنبال ارتقاء و پیوستن به یک گروه جنایتکار سازمان یافته بود. این گروه که به نام رهبر آن اولگ اشمانین نامگذاری شده است، در دهه 1990 و اوایل دهه 2010 به آرخانگلسک بازگشت.

سارقان از طریق قلدری و خشونت فیزیکی با آزار و اذیت مغازه داران، کلوپ های شبانه و خدمات اتومبیل، درآمد کسب می کنند. اعضای این گروه از ترساندن قربانیان خود با اسلحه ترسی ندارند و در این سال ها از حدود 60 تاجر از هزاران تا میلیون ها روبل اختلاس کردند.

این گروه در سال 2014 پایان یافت. پلیس حدود 20 عضو را دستگیر کرد. شامنین یکی از آنها بود، اما لاداریا در میان بازداشت شدگان نبود.

بعداً مشخص شد که این فوتبالیست سابق چند ماه قبل از سرقت به زنی تعرض کرده و 75000 روبل دزدیده است، اما دستگیر و به یک سال زندان محکوم شده است.

نام لاداریا از آن زمان تاکنون در هیچ رسانه ای منتشر نشده و سرنوشت او مشخص نیست، اما می توانیم با کمک پایگاه امنیتی و قضایی روسیه راه او را دنبال کنیم.

به نظر می رسد لاداریا به کار با اطرافیانش ادامه می دهد. جورجی به سازماندهی یا همکاری با گروه های مختلف از جمله توطئه برای اختلاس، کلاهبرداری و جراحت متهم شد.

بر اساس شواهد مشاهده شده در 14 نوامبر 2019، دادگاه او را به 5 سال زندان محکوم کرد. و شاید پرونده همچنان مفتوح باشد زیرا رای قطعی دادگاه در هیچ رسانه و منبع عمومی منتشر نشده است.

اگرچه در اسناد مشخص نشده است که لاداریا در حال حاضر کجاست، اما به سرنوشت سیاه فوتبالیست روسی اشاره می کند. به نظر می رسد او در انتظار صدور حکم در بازداشت است یا در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان است. در هر صورت سرنوشت او بسیار غم انگیز است.

که آمد: ورزش 24

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما