dioodbanner

چگونه قفل کتابی را بدون کلید باز کنیم؟ فروشگاه اینترنتی علمایی

با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی قیمت متر را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید. ساختار این قفل ها به گونه ای است، که نمی توان به زبانه و همچنین میله اتصال دسترسی داشت، پس به همین دلیل سارقان نمی توانند به راحتی این قفل ها را باز کنند. این امر باعث شده است تا افراد زیادی به دلیل همین امنیت بالا، از قفل های کتابی استفاده کنند. آلیاژ میله داخل قفل کتابی از آهن مقاوم است و به دلیل انجام عملیات سخت کاری بر روی آن، امکان بریده شدن با اره آهن‌بر و قیچی را غیر ممکن می‌کند.

  • اما در نتیجه، هنوز این شما هستید که می توانید مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز خود، خریداری کنید.
  • بسیاری از افراد با خرید قفل کتابی، امنیت زیادی را برای مکان مورد نظر، فراهم می کنند.
  • پین‌ها و اتصالات را به خوبی بررسی کنید و از استحکام و سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • به پین‌های کلید قفل در حین خرید دقت کنید هر چه تعداد این پین‌ها بیشتر باشد، احتمال کپی برداری از آن و ساختن از روی آن کمتر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی ۲۰ ابزار امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن و سریع  انواع ابزار آلات را از اصفهان به سراسر کشور با امکان ارسال رایگان و پرداخت در محل برای مشتریان میسر کرده است. این نوع قفل به دلیل به کار بردن خرید متر آلیاژ فولاد در بدنه آن، نسبت به سایر محصولات مشابه مقاومت بالاتری دارد. این قفل‌ها در دو سایز 90 و 100 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شود که جنس بدنه آن از آهن ساخته شده که در برابر ضربه اجسام سخت مقاوم است.

قفل کتابی ایساتیس مدل 100

امروزه قفل‌های کتابی در انواع و مدل‌های مختلفی روانه بازار شده‌اند که از نظر ایمنی با یکدیگر تفاوت دارند. بعی از آن‌ها مانند قفل کتابی ضد اسید، در مقابل تزریق اسید که یکی از راه‌های رایج باز کردن قفل است، مقاوم هستند و ضریب ایمنی بالایی دارند. انواع قفل های کتابی در بازار در مدل های مختلف وجود دارند که از لحاظ سطح ایمنی با متفاوت هستند.

قفل کتابی

برخی از این قفل ها بدنه ضعیفی دارند که هیچ وجه نباید از آنها برای مغازه و ماشین استفاده کنید. خرید قفل کتابی یا قفل کرکره ای، ابزار مفیدی است که به شما کمک می کند تا از امنیت مکان های مختلف خود اطمینان حاصل کنید. بسیاری از افراد با خرید قفل کتابی، امنیت زیادی را برای مکان مورد نظر، فراهم می کنند. اما از آنجا که امنیت، مسئله مهمی است، به یاد داشته باشید که هنگام خرید قفل، باید نکات و موارد لازم را در نظر داشته باشید، تا امنیت محیط را به روشی مطلوب فراهم کنید.

قفل کتابی کلاویس مدل 80

معمولا برای بالا بردن امنیت درب آپارتمان‌ها از آکاردئونی استفاده می‌کنند که با قفل کتابی امنیت آن چند برابر می‌شود همچنین برای کرکره مغازه‌ها و مکان‌های تجاری کاربرد دارد. جنس بدنه این نوع قفل از فولاد ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد، بدنه این نوع قفل به چکشی معروف است و ظاهر خاصی را به قفل می‌دهد. بدنه این قفل سخت کاری شده بوده و از پوشش کروم بر روی میله های فولادی آن استفاده شده است.

آلیاژ میله داخل آن مانند سایر قفل‌های کتابی دیگر از آهن است و به دلیل انجام عملیات سخت کاری بر روی آن، امکان بریده شدن با اره آهن‌بر و قیچی را فراهم نمی‌کند. برندها و شرکت‌های داخلی و خارجی زیادی این قفل پرکاربرد را تولید می‌کنند تا از بازار پررونق این قفل پرطرفدار جا نمانند. در بین آن‌ها قفل کتابی آلمانی و قفل کتابی ایتالیایی از کیفیت و ضریب ایمنی بالایی برخوردارند و البته نسبت به هم‌رده‌های خود، قیمت‌های بالاتری هم دارند. امروزه برندهای قفل کتابی ایرانی بسیار مرغوب و باکیفیتی در بازار عرضه می‌شود که حتی توان رقابت با انواع خارجی را داشته و از قیمت‌های کمتری هم نسبت آن‌ها برخوردارند.

فروشگاه اینترنتی چسب و ابزار میهن یک فروشگاه فعال در ضمینه خرده و عمده فروشی چسب و ابزار الات میباشد که انواع برند های معتبر ابزار از قبیل نووا ، رونیکس ، متابو و … و انواع برند های چسب از قبیل چسب رازی ، چسب هنکل و چسب غفاری را با نازلترین قیمت عرضه میکند . قیمت پیستوله رنگ پاش ۹۷۰SP پارس ساخته شده در ایران است و از شمش برنجی در تولید بدنه اصلی آن همراه با روکش آلومینیومی استفاده شده است.

قفل کتابی 950 کامپیوتری کد 008 گیرا GIRA آقای قفل من

قفل های کتابی انواع مختلفی دارند که از نظر نوع بدنه و نحوه باز کردن با هم متفاوت هستند. بدنه این قفل ها معمولاً برنجی یا فولادی است و به وسیله کلید یا رمز باز می شوند. اغلب این قفل ها با کلیدهای تخت مخصوص باز می شوند که کپی کردن آنها برای سارقین کار سختی است. جنس بدنه ی قفل، اولین موردی است که باید هنگام خرید قفل کتابی در نظر بگیرید. یک قفل کتابی باید خاصیت ضد اسیدی داشته باشد و برای این کار از سیلندر برنجی استفاده شده است؛ این سیلندر‌ها در انواع مختلفی مثل نرمال، کامپیوتری و چهارپر وجود دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن میزان امنیتی که مکان شما نیاز دارد، قفل کتابی مناسب را انتخاب کنید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما