dioodbanner

پوتین و مکرون در یک تلاش دیپلماتیک برای حل بن بست روسیه با اوکراین دیدار کردند.

[ad_1]

تصویرپرزیدنت بایدن اولین دیدار خود را با اولاف شولز صدراعظم آلمان برگزار خواهد کرد.
اعتبار …Cheriss May برای نیویورک تایمز

رئیس جمهور بایدن پس از دیدار با رهبر آلمان روز دوشنبه گفت که آلمان و ایالات متحده رویکردی “یکپارچه” برای افزایش تنش ها بین روسیه و اوکراین اتخاذ خواهند کرد، علیرغم نگرانی ها مبنی بر اینکه آلمان به اندازه کافی شریک قدرتمندی در رویارویی با روسیه نبوده است. . .

او گفت: “اگر روسیه تصمیمی برای حمله بیشتر به اوکراین بگیرد، ما مشترکا آماده هستیم.” بایدن که در کنار اولاف شولز صدراعظم در کاخ سفید ایستاده بود، گفت: “و تمام ناتو آماده است.”

ملاقات آنها، اولین ملاقات پس از آقای. شولتز در دسامبر به قدرت رسید و برای تقویت علنی یک حلقه کلیدی در ائتلاف غربی طراحی شد، زیرا با یکی از جدی ترین چالش های خود از زمان جنگ سرد، با ولادیمیر وی. پوتین، رئیس جمهور روسیه، بیش از 100000 سرباز در نزدیکی مرزهای اوکراین جمع آوری کرده است.

از جمله نگرانی های اصلی پیش از این دیدار، آقای … مشاوران بایدن گفتند، آقای بایدن بود. بی میلی شولز به امضای تحریم های تنبیهی اقتصادی در صورت تهاجم، یا لغو پروژه بحث برانگیز خط لوله گاز، نورد استریم 2.

روز دوشنبه، آقای بایدن که از انتقاد علنی آقای بایدن خودداری کرده است. شولتز گفت که آلمانی ها از “بسته قوی” تحریم ها حمایت می کنند، اما جزئیاتی را ارائه نکرد. در هفته های اخیر، آقای بایدن تهدید کرده است که بخش مالی روسیه و اعضای او را با تحریم های شدید اقتصادی مواجه خواهد کرد. حلقه درونی پوتین در نورد استریم 2، آقای. بایدن گفت که در صورت حمله روسیه، این پروژه پیش نخواهد رفت.

او می گوید: «اگر روسیه حمله کند یعنی تانک ها و نیروها دوباره از مرز اوکراین عبور کنند، دیگر نورد استریم 2 وجود نخواهد داشت. بایدن گفت. ما به آن پایان خواهیم داد.»

وقتی دقیقاً از او پرسیده شد که چگونه، آقای. بایدن گفت: “من قول می دهم که شما قادر به انجام آن خواهید بود.”

آقای. شولز که همان سوال را پرسید، به این قاطعیت پاسخ نداد. او درباره اینکه آیا با پایان دادن به پروژه خط لوله موافقت خواهد کرد یا خیر مبهم بوده است، اما روز دوشنبه او آنچه را که مرتباً گفته بود تکرار کرد: “ما کاملاً متحد هستیم.”

چند ماه اول کار دشواری برای آقای بود. شولز، که از آنگلا مرکل که با چهار رئیس جمهور آمریکا کار کرده بود، جانشین شد. بی میلی برلین برای پیوستن به تشریح عواقب روسیه در صورت حمله به اوکراین، روابط را تیره کرد تا جایی که هفته گذشته سفیر آلمان در واشنگتن هشداری فرستاد که بسیاری در ایالات متحده آلمان را “شریک غیرقابل اعتماد” می دانند.

آقای. بایدن به زور این تصور را کنار زد.

آقای “نیازی به جلب اعتماد وجود ندارد.” بایدن گفت. او از اعتماد کامل ایالات متحده برخوردار است».

وضعیت نشان دهنده یک محور دیپلماتیک برای آقای. بایدن که رابطه خود با خانم را تمجید کرد. مرکل در نشستی در کاخ سفید در ماه ژوئیه گفت: «دوستان خوب ممکن است در مواردی از جمله نحوه روابط هر یک با روسیه با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند». بیش از شش ماه بعد، آقای بایدن مصمم است یک جبهه متحد ناتو در بحران اوکراین ارائه دهد. مقامات دولتی می گویند ارتش روسیه در حال حاضر 70 درصد از نیروهای مورد نیاز خود را برای تهاجم تمام عیار جمع آوری کرده است.

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
ما روز را با سربازان اوکراینی در خط مقدم درگیری با جدایی طلبان تحت حمایت روسیه در نزدیکی مرز جنوب شرقی با روسیه گذراندیم.

مقامات دولتی روز یکشنبه در تماسی با خبرنگاران گفتند که آقای … اگر آقای بایدن درباره بسته تحریم‌های «سریع و شدید» علیه روسیه گفتگو کند. پوتین تصمیم می گیرد به اوکراین حمله کند. کرملین اصرار دارد که چنین اقدامی در نظر گرفته نشده است.

آقای او می‌گوید: «من نمی‌دانم که او می‌داند قرار است چه کاری انجام دهد. بایدن گفت. وی افزود: «من با رئیس جمهور پوتین هم به صورت تلفنی و هم حضوری بسیار صریح و صریح بوده‌ام: ما شدیدترین تحریم‌هایی را اعمال خواهیم کرد که تاکنون اعمال شده است.»

با توجه به خطر جنگ، آقای. بایدن به غیرنظامیان آمریکایی در اوکراین توصیه کرد که کشور را ترک کنند و افزود که «از اینکه ببیند آنها در میان تیراندازی‌ها گرفتار می‌شوند متنفر است».

در مقایسه، آقای سناتور ریچارد بلومنتال، دموکرات ایالت کنتیکت که در ماه ژانویه از اوکراین بازدید کرد، اخیراً گفت: موضع نسبتا مبهم شولز که هم جمهوری‌خواهان و هم دموکرات‌ها انتقاد کردند: «آلمانی‌ها در حال حاضر در عمل غایب هستند». سناتور راب پورتمن، جمهوری‌خواه اوهایو، علناً از آلمان به دلیل عدم اجازه پروازهای حامل کمک‌های نظامی برای اوکراین در حریم هوایی آلمان انتقاد کرده است.

نورد استریم 2، مجرای 11 میلیارد دلاری گاز طبیعی که بین آلمان و روسیه ساخته می‌شود، توسط آقای دکتر مورد حمله قرار گرفت. بایدن و مشاورانش به عنوان ابزاری قهرآمیز علیه اوکراین و سایر متحدانش، حتی اگر رئیس جمهور سال گذشته با لغو تحریم های مرتبط با این پروژه موافقت کرد.

این خط لوله متوقف شده است زیرا مقامات کمیسیون اروپا در حال بررسی هستند که آیا این پروژه با سیاست انرژی اروپا مطابقت دارد یا خیر.

هفته آینده آقای شولتز پس از سفر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به هر دو شهر، از کیف و مسکو دیدن خواهد کرد.

آلمان از فروش تسلیحات یا مهمات به اوکراین خودداری کرده است و دلیل آن سیاست دیرینه عدم مشارکت در درگیری های جاری است. دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که قصد دارد این موضوع را با آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان در میان بگذارد.

اندرو ای. کرامر در گزارشی از کیف، اوکراین مشارکت داشت.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما