dioodbanner

پاورپوینت دانلود برنامه PowerPoint برای اندروید نسخه جدید

پاورپوینت

محیط نرم افزار power point  شبیه به اکسل(Excel) و ورد (word) است . با داشتن این برنامه دیگر نیازی به برنامه های پرحجم و غیررایگان مایکروسافت نداشته و با نصب این برنامه می توانید کارهای خود را به سادگی به انجام برسانید. رابط کاربری برنامه کاملا مشابه به آفیس مایکروسافت بوده و تمامی امکانات را دارا می باشد. امکان رمزگذاری و حذف موارد اضافی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

پاورپوینت

حتما شما هم در دوران دانشگاه و مدرسه، یا در محل کار، برای ارائه گزارش، درس، مطالب آموزشی و چیزهای مشابه از آن استفاده کرده‌اید. برنامه powerpoint به شما کمک می‌کند تا در کنار زیبایی، نظم و پیوستگی را هم به مطالب خود اضافه کنید.

دیگران نصب کرده‌اند

پاور پوینت (POWER POINT) یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن  در تهیه  و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاور پوینت برای اولین بار در سال 1987 توسط شرکت “فورتات” و سانی ویل کالیفرنیا با نام Presenter جهت ویندوز دو طراحی شد. پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت»[پانویس ۱] و با نام اولیه «پرزنتر»[پانویس ۲] و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در اوت همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. همین الان دست‌به‌کار شوید و این برنامه را به لیست برنامه‌های کاربردی گوشی خود اضافه کنید. پاور پوینت به‌صورت رایگان در اختیار شماست و می‌توانید آن را از بازار دانلود کنید.

هر لحظه اسلاید بسازید، آن‌ها را ویرایش کنید، به آن‌ها مطلب اضافه کنید، عکس مورد نظرتان را بگذارید و در آخر فایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. انیمیشن‌های تأکید کارهایی مانند تغییر رنگ، اندازه، چرخش و… را روی شی انجام می‌دهند.

از قالب‌های آماده استفاده کنید

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی، شما را از محدودیت خارج خواهد کرد. در هر فرصتی می‌توانید گزارش آخر فصل خود را تکمیل یا اسلایدهای پروژه آخر ترمتان را ویرایش کنید. هیچ لحظه‌ای نیست که نتوانید نشان دهید شما در کار خود چقدر حرفه‌ای هستید و حرفی برای گفتن دارید. البته ساختن اسلایدهای خوب، همه‌چیز نیست و باید برای ارائه مطالب داخل اسلاید هم فکر و تمرین کرده باشید. با کلیک کردن بر روی گزینه Shape Fill از بخش Drawing  تب Home، ابزار Eyedropper  را برای انتخاب و برداشتن رنگ ،برای بخشی از شکل مورد نظر خود انتخاب می کنیم.

پاورپوینت

پاور پوینت ، اپلیکیشنی مناسب برای کاربران عادی ، دانشجویان ، افراد اهل فن و کسب و کار و بسیاری دیگر از مشاغل است. در حین سخنرانی خود می توانید پاورپوینت 2016 را با ویدیو پروژکتور برای حاضرین به نمایش گذاشته و اسلایدهای مورد نظر خود را همزمان با سخنرانی تان به نمایش بگذارید. همواره تأثیر یک سخنرانی خوب ، به نمایش تصاویر و نمودارهای مرتبط با موضوع رابطه مستقیمی دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PowerPoint 2016 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. مایکروسافت پاورپوینت محبوب ترین نرم افزارهای ارائه شده در بازار می باشد.

خیلی از افراد دیگر هستند که تلاش می کنند تا بهترین ارائه را برای مخاطب خود انجام دهند. خب طبیعتا سخنرانی تنهایی نمی تواند رضایت ۱۰۰ درصدی را به همراه داشته باشد.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما