dioodbanner

پاورپوینت دانلود برنامه PowerPoint برای اندروید نسخه جدید

پاورپوینت

برای انجام این کار کافی است از منوی فایل   ( File) ، گزینه Export را انتخاب کرده و در نهایت Create & Video  را انتخاب می کنیم تا فایل با پسوند MP4  ذخیره شود. برای مثال انیمیشن‌ها همراه هم اجرا شوند (With previous)، بعد از هم اجرا شوند (After previous) یا با کلیک اجرا شوند (On click).

انیمیشن‌های ورود (Entrance Effects)، انیمیشن‌های تأکید (Emphasis Effects)، انیمیشن‌های خروج (Exit Effects) و انیمیشن‌های پویشگر (Motion paths Effects). برای تنظیم و بررسی وضعیت نمایشی اسلایدها و نمایش پروژهای انجام شده، از گزینه اسلاید شو استفاده می شود. برای کار با Power Point ، پس از نصب باید از منوی Start  و منوی فرعی ALL Program ، منوی Microsoft office  را باز می کنیم و گزینه Microsoft office Power Point  را انتخاب می کنیم. 3-    برای ساخت یک شکل سه بعدی به زبانه Size  رفته و عرض (Width) و طول  (Height) شکل را نیز مقدار 100pt وارد می نماییم. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

پاورپوینت (Microsoft PowerPoint)

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بدون محدودیت زمانی و مکانی، همیشه و همه‌جا، با گوشی خود روی اسلایدها و فایل‌های مورد نظر کار کنید. همچنین می‌توانید فایل‌هایی با فرمت pptx را روی گوشی خود باز کنید. Powerpoint با داشتن بیش از یک میلیارد نصب، به‌صورت رایگان در اختیار شماست.

پاورپوینت

خیلی از افراد دیگر هستند که تلاش می کنند تا بهترین ارائه را برای مخاطب خود انجام دهند. خب طبیعتا سخنرانی تنهایی نمی تواند رضایت ۱۰۰ درصدی را به همراه داشته باشد.

افزودن موزیک در پس زمینه به اسلایدها :

امکان رمزگذاری و حذف موارد اضافی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PowerPoint Viewer راز از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید برای اوقات فراغت و دریافت بهترین برنامه‌های کاربردی برای انجام انواع فعالیت‌های روزانه. لینک مستقیم، رایگان و سریع، تست شده و امن با ترافیک نیم‌بها و نصب خودکار دیتا‍. شما از طریق این قابلیت، می‌توانید خود را برای ارائه اصلی آماده کنید. این بخش از طریق هوش مصنوعی، ارائه شما را گوش می‌دهد تا بتوانید مدیریت بهتری روی زمان و کنترل بیشتری روی مطالب خود داشته باشید. با تمرین می‌توانید مطمئن باشید که روز ارائه اصلی مسلط هستید و تاثیرگذارترین ارائه برای شماست. تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پاور پوینت اندروید یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های تجاری در تمام دنیاست. شما با برنامه powerpoint همه قابلیت‌های ممکن برای ساخت اسلایدهای حرفه‌ای و باکیفیت را دارید.

ویژگی های جدید پاورپوینت، طراحی و ارائه مطالب و صداگذاری را آسان تر می کند، علاوه بر آن می توانیم به عنوان یک ابزار کمکی  سخنرانی اثر بخشی و جذاب تری استفاده کنیم. محیط کار نرم افزار پاورپوینت از نظر ظاهری شباهت بسیاری با بقیه نرم افزار موجود در بسته نرم افزاری office  دارد. محیط نرم افزار power point  شبیه به اکسل(Excel) و ورد (word) است . با داشتن این برنامه دیگر نیازی به برنامه های پرحجم و غیررایگان مایکروسافت نداشته و با نصب این برنامه می توانید کارهای خود را به سادگی به انجام برسانید. رابط کاربری برنامه کاملا مشابه به آفیس مایکروسافت بوده و تمامی امکانات را دارا می باشد.

پاورپوینت

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت»[پانویس ۱] و با نام اولیه «پرزنتر»[پانویس ۲] و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در اوت همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. همین الان دست‌به‌کار شوید و این برنامه را به لیست برنامه‌های کاربردی گوشی خود اضافه کنید.

پاورپوینت

که می توانیم با استفاده از افکتها و رنگ های هر یک از اسلایدها بر حسب سلیقه  و علاقه خود آن را تغییر دهیم. Power point2013 این امکان را به ما می دهد که بتوانیم با ارایه اسلاید هایمان ، فرمت فایل ویدیویی خود را ذخیره کنیم.

  • هر لحظه اسلاید بسازید، آن‌ها را ویرایش کنید، به آن‌ها مطلب اضافه کنید، عکس مورد نظرتان را بگذارید و در آخر فایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • با استفاده از گزینه insert  مواردی از قبیل جدول، عکس، نمودار و …
  • تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

کافیست تا مطالب به صورت تصویری به مخاطب نمایش داده شود تا اثر گذاری بیشتری داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی برنامه مایکروسافت پاورپوینت – Microsoft PowerPoint بپردازیم که ابزاری بسیار کاربردی برای بوجود آوردن یک ارائه مفید محسوب می شود. اگر کار شما هم به‌صورتی است که احتمال دارد فورا به فایل پاورپوینت خود نیاز پیدا کنید، نسخه اندروید بهترین گزینه برای شماست. هر لحظه اسلاید بسازید، آن‌ها را ویرایش کنید، به آن‌ها مطلب اضافه کنید، عکس مورد نظرتان را بگذارید و در آخر فایل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما