dioodbanner

ویژگی های یاب نسخه جدید اینستاگرام

[ad_1]

روآرو-اغراق نیست که بگویم نهانه اینستاگرام مملو از کاربران با حساب‌های هک شده است. زیرا عشق به پول ریشه انواع بدی هاست.

به بهارش فرارو رو اخیرا این غول شبکه اجتماعی ابزارهای امنیتی را به رار گرفته است به ج وگیریلوگیری از هک حس حساب اینستاگرام شما کمک می‌کند. این ابزارها قطعا بی خطا نخواهند هند. بررسی کنید از معرفی Security Checkup برای کاربران اینستاگرام که فکر می‌کنند در سال گذشته بهااب‌هایشان کنند، این ویژگی برای همه و همه تفرم‌ها در دسترس است.

Security Checkup یک ویژگی بسیار خوب است که به اینستاگرام می‌آموزد تا حساب‌های خود را از جمله بررسی فعالیت‌های ورود به سیستم، بررسی اطلاعات نمایه، بررسی حساب‌هایی که اطلاعات ورود به سیستم را به اشتراک می‌گذارند و به‌روزرسانی اطلاعات بازیابی می‌کنند (یعنی شماره تلفن، ایمیل) ایمن. منوی منوی منوی می‌توا می‌توان منوی منوی پروفایل / تنظیمات / امنیت / بررسی امنیت مشاهده هده.

این ویژگی ویژگی به نسخه خود را اضافه می کند!

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. برای ارتباط با Duo Mobile در Google Authentication، لطفا وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

یکی دیگر از زای مهم و جدید اینستاگرام، امکان حذف پست‌ها به نبوه انبوه است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. TV نیدانید استوری ها، IGTV، Reels و همچنین کل وسایل خود را در نظرات، لایک‌ها، کنش‌هاکنش‌های استیکر داستان و … را بایگانی و کنید. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به دنبال آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند.

این ویژگی ویژگی به نسخه خود را اضافه می کند!

To connect with ینست ابار‌های قسمت اینستاگرام قسمت ینست Profile Instagram ما قابل مشاهده است ست. اکتیویتی این کار سپس فعالیت قسمت ب االا سمت راست و سپس فعالیت شما را انتخاب کنید ب. و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که هنگام راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟ پس از آن می‌تواند به حساب خود دسترسی پیدا کند. در خصوص نان به این ین، اطلاعاتی نشده است.

منبع: phonearena

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما