dioodbanner

ویارئال 0 – 2 یونایتد; رونالدو همیشه یک ناجی است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد چند روز پس از جدایی اوله گونار سولشر با گل های کریستیانو رونالدو و گیدون سانچو توانست در آخرین لحظات در خانه ویارئال را شکست دهد.

ویارئال بازی را بهتر آغاز کرد و تقصیر اسکات مک تومینا بود که گومز توانست از زاویه بسته و بسته دروازه را باز کند اما ضربه او توسط داوید دخیا مهار شد.

حملات ویارئال ادامه داشت و دقایقی بعد دانجوما و پینو در دو صحنه متوالی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه داشتند اما اسکات مک تومینا و الکس تلس با ضربه دو بازیکن مقابله کردند.

در دقیقه 28 با اشتباه الکساندر، پینو از سمت راست حرکت کرد و توپ را روانه دروازه کرد اما این بار داوید دخیا دختر تریگروس را به خوبی مهار کرد و این فرصت را از دست داد. با گل های دو تیم اتفاق خاصی نیفتاد و منچستریونایتد بدون ایجاد موقعیت خطرناک برای دروازه ویارئال خوش شانس بود.

یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه اول و سرعت جدون سانکو از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما تکنیک او توسط رولی مهار شد.

اما در دقیقه 59 ویارئال این شانس را داشت که بهترین گل را به ثمر برساند. تریگوئروس ها توپ را در میانه محوطه جریمه زدند و با یک چکش چشمگیر دروازه یونایتد را تهدید کردند اما داوید دخیا واکنش فوق العاده ای از خود نشان داد و این فرصت را نجات داد.

دقایقی بعد دانجوما فرصت گلزنی داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 71 گیدئون سانچو پس از کار با رونالدو به داخل محوطه نفوذ کرد و در یک موقعیت به سمت دروازه ویارئال رفت اما رولی واکنش خوبی نشان داد.

اما در دقیقه 78 یونایتد به گل رسید. کریستیانو رونالدو از روی فشار و اشتباهات عجیب کاپو روی دروازه صاحب موقعیت تک به تک شد و با چیپ و تکنیک توانست گل اول این تیم را به زیبایی به ثمر برساند.

دقایقی بعد رونالدو یک فرصت خوب دیگر برای ویارئال برای گلزنی داشت اما کرنر باریک شد و دخترش به بیرون باز شد.

اما در دقیقه 89 یونایتد گل دوم را به ثمر رساند، ضربه برونو فرناندز در زمین توپ را برای جیدون سانچو در سمت راست به ثمر رساند و او با یک ضربه محکم گل دوم را به ثمر رساند و در اینجا به کار ویارئال پایان داد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما