dioodbanner

وزارت آموزش و پرورش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آموزش پرورش

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از احتمال برگزاری آزمون استخدام دبیری این وزارتخانه در تیرماه سال جاری خبر داد. شرط سنی داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 متناسب با مدرک تحصیلی آن ها تعیین می گردد. سامانه ثبت نام کتب درسی از جمله سامانه های بسیار پرکاربردی است که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و سایت این وزارت خانه فعالیت می کند. در این سامانه دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام در کتاب های درسی به صورت تکی و گروهی کنند.

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران، دارای جداسازی جنسیتی از پایین‌ترین مقطع است و آموزش آن، مفاهیم مذهبی (دین رسمی کشور) را به همراه دارد. 1ابتدا عبارت «سایت وزارت آموزش و پرورش» به نشانی «medu.ir» را در مرورگر مورد نظر خود جستجو کرده سپس بر روی اولین سایت جستجو شده در گوگل با نام وزارت آموزش و پرورش کلیک کنید. ✔️ تمامی دانش آموزان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش برای استفاده از خدمات این وزارتخانه می بایست به سایت medu.ir که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله نیز موجود است مراجعه نمایند. برای آشنایی با سوالات و تهیه بسته ویژه حیطه عمومی آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید.

امکانات سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

این وزارتخانه با هدف ارائه خدمات به کاربران خود اقدام به راه اندازی سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir نموده تا کاربران بتوانند با ورود به این سامانه از خدماتی که وزارت آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی ارائه می کند، استفاده نمایند. این سایت به منظور اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های مربوط به آموزش و پرورش راه اندازی شده و روز به روز بر خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir اضافه می شود. این سایت برای عموم مردم قابل دسترس می باشد و دانش آموزان، اولیای آنان، دبیران و مدیران مدارس و کارمندان وزارت آموزش و پرورش می توانند از خدمات اختصاصی این سایت استفاده نمایند. ثبت نام آزمون استخدامی از ۱۰ الی ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ است و آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد .برای ثبت نام در آزمون، اینجا کلیک کنید. بنابراین بعد از طی فرایند استخدامی، خارج شدن نیرو (فرد قبول شده) از بوم خدمت استانی به منزله قطع رابطه استخدامی بوده و ابقای ردیف برای بوم استان خواهد بود.

لازم است بدانید تعیین شرط معدل از در سال های گذشته در نظر گرفته می شود اما با بررسی های انجام شده، این روند از سال 99 لغو شده و برای نام نویسی داوطلبان با معدل مختلف مشکلی به وجود نخواهد آمد. شاد از جمله برنامه هایی است که به همت وزارت آموزش و پرورش برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش های مجازی راه اندازی شده است. در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، امکان دسترسی به نسخه تحت وب شاد وجود دارد.

ورود به سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

البته در این سایت خدمات مختلف دیگری همچون امکان دسترسی به سامانه ثبت نام کتب درسی، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی shekayat.medu.ir، سامانه تایید مدارک تحصیلی به نشانی emt.medu.ir نیز فراهم شده است. کلیه کاربران مراجعه کننده به این سایت می توانند از خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir استفاده کنند.

آموزش پرورش

2در حال حاضر، شما به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شده و می توانید از هر یک از خدمات این سایت استفاده نمایید. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۳۱ هزار معلم در وزارت آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش اقتصاد آنلاین، نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود. فرایند مصاحبه یک هفته بعد از اعلام نتایج انجام می‌شود و حد نصاب های ۳۰ تا ۶۰ برای مصاحبه دعوت می‌شوند. صحرایی در اولین جلسه پرس و پاسخ خود در حضور خبرنگاران در خصوص جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش چهار محور اصلی جذب نیروی در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ را تبیین نمود. ✔️ راهنمای کامل ورود به سایت آموزش و پرورش و استفاده از خدمات این سایت در متن مقاله قرار گرفته است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد. همچنین تمامی مهد کودک‌ها باید برای فعالیت خود از وزارت آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

علاقه مندان به فعالیت در عناوین شغلی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می توانند از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون استخدامی که به منظور جذب نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می گردد، شرکت نمایند. لازمه نام نویسی داوطلبان، دارا بودن شرایط تعیین شده به صورت عمومی و تخصصی می باشد به طور دقیق در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش جمع آوری شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط  استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ آشنا کنیم. لازم به ذکر است که شرایط عمومی جهت ثبت نام  آزمون دبیری آموزش و پرورش  و همچنین هنرآموزی و آموزگاری با یکدیگر یکسان می باشد.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما