dioodbanner

واکنش راموس به جدال با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا امروز به صورت رسمی انجام شد. جایی که شاهد اتفاقات بحث برانگیز هستیم چون اشتباهاتی در ابتدا رخ داده و باعث قرعه کشی شده است. پاری سن ژرمن برای اولین بار با منچستریونایتد دیدار کرد، اما بار دوم مقابل رئال مادرید.

دیدار پاری سن ژرمن و رئال مادرید بسیار جالب خواهد بود به خصوص بازگشت سرخیو راموس در سانتیاگو برنابئو. مدافع اسپانیایی امروز در کنفرانس خبری درباره این موضوع و موارد دیگر صحبت کرد.

معامله با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا:وقتی سوار هواپیما شدم، قرعه‌کشی ما منچستریونایتد بود که برای من خوب بود، اما بعداً مشخص شد که قرعه‌کشی اشتباه بوده است. ای کاش این اتفاق نمی افتاد، اما بازگشت به برنابئو باعث خوشحالی است. به دلیل مشکلات کرونا نمی توانم با دوست دختر خداحافظی کنم. می خواهم تیم دیگری با ما بازی کند. میدونی من چقدر رئال مادرید رو دوست دارم. حالا نوبت من است که از پاری سن ژرمن دفاع کنم و هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد.»

مدت زمان جراحت و انتقاد: “این شرایط سختی بود و متفاوت از آنچه در دوران حرفه ای ام تجربه کرده ام. احساس خوب دوباره برای بازیکنان بسیار مهم است. ساعت های زیادی را در تاریکی و تنهایی گذراندم اما به من کمک کرد تا بر چالش ها غلبه کنم و ببینم چه کسی در کنارم است. .

من زیاد به آنچه گفته می شود توجه نمی کنم; چه در اسپانیا و چه در فرانسه، من همیشه این کار را انجام داده ام. شما باید به هر چیزی که می گویید احترام بگذارید، اما نه همیشه به حقیقت. وارد شدن به این چیزها اتلاف وقت است. بعد از چند ماه سختی و با توجه به تغییرات بزرگ الان خوشحالم. در نهایت احساس خوبی داشتم و تقریباً عادی کار کردم. بدیهی است که بدنم کم کم به آن عادت می کند و به مرور زمان بهتر می شوم.

به پاری سن ژرمن بپیوندید“من برای برنده شدن دوباره هیجان زده هستم. سازگاری با شرایط خارج از کشور و یافتن خانه برای خانواده ام گران تر است. همه چیز در یک اتاق در بسته راحت تر است. ناصر، لئوناردو و پوچتینو کارها را برای من بسیار آسان کرده اند.” “همچنین، تیم. از بین ستاره های واقعی باید در این شرایط سازگار باشید و این اتفاق افتاد.”

شایعه شده است که کیلیان امباپه به رئال مادرید می رود و در کنار وینیسیوس جونیور برای او بازی می کند. “من نمی دانم که آیا وینیسیوس می تواند در کنار امباپه بازی کند یا خیر، اما هیچ کس نمی داند که چه اتفاقی خواهد افتاد. در نهایت رئال مادرید بسیار خوب است و آنها به خوبی دفاع می کنند. با این حال، من نمی خواهم امباپه برود.” زیرا می خواهم در محاصره باشم بهترین است و کیلیان یک بازیکن کلیدی است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما