dioodbanner

نوریچ 0-1 یونایتد; دومین پیروزی اقتصادی مقابل رانگنیک

[ad_1]

به گزارش “Vase” در بازی پایانی هفته لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و نوریچ در دیداری حساس برای رافارانیک به مصاف هم رفتند که در نهایت رونالدو رونالدو با گل خود پیروز شد. .

در دقیقه 14 الکس تلس در عقب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و زمانی که رونالدو قصد ضربه را داشت توپ را وارد دروازه کرد که کرول پس از برخورد به دیوار تقریبا توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 37 کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با هر دو سر نوریچ را فریب داد و توپ را وارد دروازه کرد که گور موفق شد توپ را پاس بدهد و تحت تاثیر قرار دهد.

خطرناک ترین نیمه اول نوریچ در دقیقه 39 رخ داد که او از سمت چپ حمله کرد اما در نهایت دالوت توانست توپ را از سمت چپ مهار کند.

منچستریونایتد در وقت اضافه فرصت گلزنی داشت که این بار منچستریونایتد توسط کایل توپ را از محوطه جریمه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 72 تلویزیون ها به سمت ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد نشانه رفت که به نظر می رسید از قفسه سینه درد داشته باشد و در فرصتی دیگر داور به او نزدیک شد و به هم تیمی اش اشاره کرد و به او اشاره کرد که دیگر نمی تواند بازی کند. آماده شد تا به داخل زمین برود.

در این لحظه، منچستریونایتد توپ را به بیرون از محوطه جریمه فرستاد که آرونچئو روی کریستیانو رونالدو خطا کرد و داور انگلیسی سوت ضربه رونالدو را از روی نقطه پنالتی زد.

رونالدو که در بازی آرسنال از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، از پشت صاحب توپ شد و در دقیقه 75 شوت محکمی را به گوشه چپ منچستریونایتد زد.

بلافاصله پس از این گل، ارسال توپ روی دروازه منچستر موقعیت خطرناکی را برای نوریچ به وجود آورد. جایی که سر کابوک به طرز چشمگیری توسط دهخیا منحرف شد و از برابری دفاع کرد.

در دقیقه 82، ضربه گیلمور پس از ورود به اریک بیلی از بالای دروازه به بیرون رفت و مدافع کناری شیاطین سرخ باقی ماند.

با نزدیک شدن به پایان بازی، راشفورد به سمت راست حرکت کرد و از طریق سورنتو توپ را به کریستیانو رونالدو داد، اما فوق ستاره پرتغالی موفق به یافتن دروازه نشد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

منچستریونایتد تا دقیقه 90 بازی را به خوبی کنترل می کرد، اما در دقیقه اول وقت اضافه، اشتباه مهاجم وندربیلت، فرصتی برای نوریچ فراهم کرد. پس از پاس رونالدو، کاباک برگشت، اما باز هم دخیا مانع از گلزنی او شد تا مدافع ترک در موقعیت مشکوک آفساید شوت نکند.

این بدترین سناریویی است که در آن شیاطین سرخ می توانند در خارج از خانه به شیرینی پیروز شوند و به رده پنجم جدول نزدیک شوند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما