dioodbanner

نانشمندان با افزایش پایداری یک حالت کوانتومی تا پنج نیهانیه رکورد زدند | تواتو

[ad_1]

If you want to know more about (آرگون »ز ز ز رتارت انرژی ایالات متحده DO (DOE) و نشگانشگاه شیکاگو را نستند یک تالت در دنیای کوانتوم را نتوما نا پنجا پنجا پنجا پنجا ثا این بازه زمانی در پایداری برای یک تالت، یک رکورد نگیزانگیز حیطه حیطه این اینلم م می شود.

افزایش پایداری یک حالت کوانتومی به ساس زمانی انسان

تیم Science که فته‌هافته‌های خود را در مجله «Science Advances» منتشر می‌کند، از روشی ن مام «ادوانش تک پالس» استفاده ده. در این، پالسهای لیزری دقیق به الکترونها دهاده می‌شوند تا حالت تا را در یای یانتوم مورد مطالعه قرار راد. اعمال پالس به صورت تکی به الکترون‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها به صورت نیتریلانی‌تری نی‌تری تالت پایدار بمانند.

حفظ یک تالت کوانتومی برای مدت زمان طولانی – در ساس مدتی این ینلم، مدت 5 ثانیه بسیار زیاد می شود – کار بسیار دشواری است. این حالت‌ها به دلیل وجود اختلالات محیطی به راحتی اطلاعات خود را از می‌دهند و به تالت دیگری «وم ومالوم»، نشمندانشمند ارشد در یشایشگاه هلی «آرگون» می‌گوید:

آن ادامه داد: نور به ماه و بازگشت آن به فیستافیست. حالا که این نکته را می‌دانید، به انتقال اطلاعات از یک حالت در ییایی با کوانتوم فکر کنید. 40الس نوری که یای بررسی حالت‌ها مورد مطالعه قرار می‌گیرد، 40 بار در چند نیهانیه به دور زمین می‌چرخد. ین‌ها این‌حال، هنوز وضعیت به درستی نان. »

افزایش مدت زمان پایداری یک حالت در نتیجه زمانی انسانی به نشمندانشمندان کمک می‌کند پا در یای اعجاب‌انگیز سطح بسیار بزرگ رنگارند. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. این دسته از تحقیقات علاوه بر کمک به بهتر بهتر از بسیار کوچک، پیشرفت تکنو وژیلوژی نیز کمک یایانی نی.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما