dioodbanner

موناکو 2-0 موناکو: ستاره تیرانداز آبا

[ad_1]

کد خبر: 1797860/58

زمان: 01:13
1400/09/22

بازدید از: 7652

پاری سن ژرمن امشب پس از دو بازی متوالی در لیگ 1 فرانسه، موناکو را 2-0 شکست داد.

به گزارش “Vasese” پاری سن ژرمن با 42 امتیاز و 10 امتیاز فاصله با تیم دوم به عنوان صدرنشین لالیگا فرانسه وارد هفته هجدهم شد. محل بازی موناکو در پارک دو پرنس پاریس. رقبای پاریسی امشب با 26 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و می توانند با یک پیروزی به سه پله جدول صعود کنند که مطمئناً بسیار بعید به نظر می رسد.

پاری سن ژرمن که در دو هفته اخیر در لیگ فرانسه پیروز نشده و لنس و نیس امشب با پیروزی 4-1 مقابل بروکس در لیگ قهرمانان اروپا وارد بازی می شوند. حریف از ابتدا

نیمه اول در غیاب نیمار مصدوم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 2-0 با لیونل مسی، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا مدافع مثلث پاریس به پایان رسید. امباپه هر دو گل را در این نیمه به ثمر رساند. بازیکن فرانسوی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و در حالی که به پایان نیمه نزدیک می شد با یک ضربه زیبا از داخل محوطه جریمه گل دوم را نیز به ثمر رساند. این گل توسط لیونل مسی به ثمر رسید.

نیمه دوم با یک پیروزی دیگر پاریس آغاز شد. موناکو در دقیقه اول نیمه سه تغییر برای تیمش ایجاد کرد تا وقت تلف شود اما پاریس تیم برتر زمین باقی ماند و اجازه نداد حریف کار زیادی انجام دهد. لیونل مسی دو بار گلزنی کرد تا در نیمه دوم دو بار دروازه موناکو را باز کند، اما فقط یک بار چیپ لائو (دقیقه 70) در ماه آگوست و یک شوت واضح در موقعیت تک به تک گلزنی کرد. (80 دقیقه) حداقل فاصله از تیر عمودی در.

دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی به پایان رسید و پاری سن ژرمن با این پیروزی 45 امتیازی شد و به پیروزی رسید. موناکو نیز از پایان هفته هجدهم تا هشتم با 28 امتیاز از رده هشتم بازماند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما