dioodbanner

مورینیو: این فوتبال نیست، اسمش را عوض کن

[ad_1]

کد خبر: 1808961/52

زمان: 21:34
1400/11/16

بازدید از: 16604

ژوزه مورینیو پس از توقف رم جنوا، واکنش جالبی به گل غیر مجاز نیکولو زانیلو نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که تصور می شد رم برای پیروزی در خانه مقابل جنوا کار سختی نخواهد داشت، در نهایت شاگردان ژوزه مورینیو با گلی که دو امتیاز حساس را از دست دادند متوقف شدند. این نتیجه در حالی به دست آمد که در قسمت پایانی بازی گل نیکولو زانیو تکذیب شد زیرا پس از بررسی صحنه مشخص شد تامی آبراهام با بازیکن جنوا اشتباه کرده است.

ژوزه مورینیو سرمربی رم در پایان بازی گفت“من نمی خواهم در مورد گل ها نظر بدهم، می توانم در مورد بازی صحبت کنم اما نه گل ها و اخراج های بعدی. من معمولاً این کار را نمی کنم. ما می توانیم در مورد بازی صحبت کنیم. و من در مورد این موضوع دوست دارم.”
“من هیچ چیزی نگفتم.”

مورینیو ادامه دادجنوا در حال بازی امیدوارکننده ای برای موقعیت بهتر برای بهبود وضعیت خود است. آنها وحشتناک بازی می کنند و می توانند به آنچه می خواهند برسند. این یک انتقاد نیست زیرا شاید اگر من هم بودم همین کار را می کردم. با چنین تیمی سخت است. ما سعی کردیم از جناحین به آنها حمله کنیم، اما جنوا شایسته احترام است زیرا آنها برای امتیاز بازی می کنند و به آنچه می خواهند می رسند.

گل نزدیم و گل هایی که زدیم رد شد. من نمی خواهم این صحنه را قضاوت کنم زیرا می تواند تحلیل متفاوتی داشته باشد. اگر داوران تصمیم درستی می گرفتند، این ورزشی که سال هاست به آن علاقه مند بودیم تغییر می کرد. اگر این اشتباه است اسمش فوتبال نیست و باید اسم این ورزش را چیز دیگری بگذاریم. ما به نام دیگری نیاز داریم زیرا این فوتبال نیست. اگر داور اشتباه کند، قطعاً او غمگین ترین فرد است. البته این اتفاق بارها در فصل برای رم افتاده است. گزینه سوم دیگری نیز وجود دارد و آن این است که رم در بین قدرتمندان کوچک است. من آن را رها کردم زیرا مورینیو که هفت ماه پیش به اینجا آمد، متفاوت است.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما