منچسترسیتی باید با بلوک تیم تست در غلاف قرار بگیرد

[ad_1]

به گزارش “واس”، بازیکن ایرانی زین الدین زیدان به پایان قرارداد شش ماهه خود با زنیت نزدیک شده است و تابستان آینده می تواند آزادانه با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند تا مقصد جدیدی برای آینده پیدا کند. فوتبال خود را انتخاب کنید

در حالی که از لیون به عنوان بدترین مقصد سردار یاد می شود، گنادی اورلوف هافبک سابق زنیت سن پترزبورگ به رادیو زنیت گفت که نمی تواند باور کند چرا منچسترسیتی مهاجم 17 میلیونی را که او را قهرمان لیگ برتر می بیند، به خدمت نگرفت. به آن بلوک آزمون تابعیت ایرانی نگاه کنید.

سایت hitc در مقاله ای به قلم دنی اوون نوشت: با اتمام قرارداد او در تابستان آینده، آزمون در موقعیتی قدرتمند وارد پنجره نقل و انتقالات ژانویه خواهد شد. پس از ماه‌ها فوتبال بسته در اروپا، باشگاه‌های سرتاسر قاره همچنان فاقد بودجه و وضعیت تست هستند، که به زودی بازیکن آزاد می‌شود و به او این شانس را می‌دهد که به یکی از پنج لیگ برتر اروپا مطمئن شود.

این بازیکن اخیرا مورد توجه سه تیم لیگ برتری آرسنال، وستهم و اورتون قرار گرفته است. در همین حال، رئیس جمهور لیون ژان میشل اولاس اذعان کرده است که از جستجوی معلمان حمایت خواهد کرد.پیتر بوش را برای خرید این آزمون به لیون آموزش دهید.

با این حال، اورلوف احساس می کند لیون یک مقصد نسبتا ضعیف برای مهاجمی است که می تواند به سطح بسیار بالاتری حرکت کند. گنادی اورلوف، هافبک سابق زنیت سن پترزبورگ در مورد انتقال سردار به لیون می گوید: “خب، آزمون با لیون چگونه می تواند باشد؟ فکرش را بکنید. آیا پاری سن ژرمن منحل می شود؟ (آیا لیون می تواند جام را برد؟)

“من به تان احترام می گذارم و دوست دارم او را (در یک باشگاه بزرگ اروپایی) ببینم. اما بازی برای منچسترسیتی، بایرن مونیخ یا برخی از باشگاه های ایتالیایی چیز دیگری است. اما به دلایلی او به آنجا دعوت نشد.

تست فصل گذشته زنیت سنت. پترزبورگ در تمامی رقابت ها 19 گل به ثمر رسانده و این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رساند. در ماه سپتامبر، او اعتراف کرد که پیشنهاد تاتنهام هاتسپور را رد کرده است.

با این حال، زنیت ممکن است چاره‌ای جز دریافت پول نقد در ماه آینده نداشته باشد، زیرا مدیر باشگاه می‌ترسد که تیم ۱۷ میلیونی آن‌ها در تابستان به صورت رایگان ورزشگاه گازپروم را ترک کنند.

ممکن است این احساس وجود داشته باشد که طرف درخشان پپ گواردیولا، که سه شنبه شب لیدز یونایتد را 7-0 شکست داد، همچنان نیاز به جذب این مهاجم دارد. در حالی که هیچ انتظاری برای آزمون مثلاً از هری کین یا دوسان والاوویچ وجود ندارد، او شایسته احترام مرکز است. تساوی 3-3 هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، یک گل شخصی خوب در نیمه دوم.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما