dioodbanner

معرفی پاراگ آگراوال; آنچه باید در مورد مدیرعامل جدید توییتر – زومیت بدانید

[ad_1]

جک دورسی دیروز 29 نوامبر 2021 (29 دسامبر 1400) از سمت مدیرعاملی توییتر استعفا داد و پاراگ آگراوال، مدیر ارشد فناوری شرکت را به عنوان جانشین خود انتخاب می کند. دورسی در بیانیه‌ای در توییتر استعفای خود را اعلام کرد و گفت: «تویتر باید بتواند روی پای خود بایستد بدون اینکه موسسش را داشته باشد». وی همچنین دیدگاه خود را در مورد پاراگ آگراول به شرح زیر بیان کرد:

من به مدیرعامل پاراگ اعتماد زیادی دارم. او نقش کلیدی در تصمیم گیری های اصلی توییتر ایفا کرده است و اقدامات او در 10 سال گذشته توئیتر را متحول کرده است. اکنون زمان هدایت پاراگ است و او را برای این سمت کاملا مناسب می دانم.

آگراوال ممکن است یکی از محبوب ترین نام ها برای افراد در پلتفرم هایی مانند توییتر نباشد. اما او یک مهندس کهنه کار در توییتر و از دوستان نزدیک دورسی است. او برای اولین بار در اکتبر 2011 در توییتر با تمرکز بر تبلیغ محصول شروع به کار کرد و اولین کسی بود که نامی برای خود دست و پا کرد. مهندس عالی او مالک توییتر است.

شش سال بعد، در اکتبر 2017، آگراوال به عنوان مدیر ارشد فناوری منصوب شد و در این مدت به مسائل کلیدی مانند مسائل امنیتی رمز عبور و برخی ابتکارات جسورانه مانند تمرکززدایی پرداخت.

مقالات مرتبط:

آگراوال با وجود سابقه کاری پربارش تنها 37 سال سن دارد. او چهارمین مدیرعامل توییتر است و هرگز برای عموم آزاد نبوده است. این قطعا پس از تایید نقش جدید او در توییتر تغییر خواهد کرد.

تاکنون، شش داستان در مورد پاراگ آگراوال می‌دانیم که می‌تواند سرنخ‌های خوبی از عملکرد او به‌عنوان مدیرعامل توییتر ارائه دهد.

آگراوال قبل از انتقال به توییتر از بمبئی به استنفورد نقل مکان کرد

IITBombay

مدیر عامل جدید توییتر مدرک لیسانس علوم و مهندسی کامپیوتر را از IITs در بمبئی گرفت و طبق پروفایل لینکدین خود، دکترای فلسفه را بین سال‌های 2005 تا 2012 و علوم کامپیوتر را در دانشگاه استنفورد به پایان رساند.

آگراوال برای شرکت های بزرگ فناوری شناخته شده است

به گفته لینکدین، آگراوال در سال 2006 برای یک دوره کوتاه چهار ماهه برای پروژه های تحقیقاتی به مایکروسافت پیوست و سپس به پروژه های تحقیقاتی یاهو و AT&T پیوست. او اولین بار در سال 2011 وارد توییتر شد.

آگراوال به سرعت در رتبه بندی توییتر ارتقا یافت

مهندس برجسته

در روزهای اولیه توییتر، Agrawal با پروژه ای شروع کرد که شامل افزودن لینک به توییت های کاربران در طول زمان و افزایش مخاطبان آنها بود. او اولین شرکتی در جهان بود که سیستم رتبه بندی حساب های توییتر را راه اندازی کرد مهندس عالی از او بگیر در سال 2018، آگراوال به عنوان مدیر ارشد فناوری توییتر منصوب شد.

توییتر دروازه ای به سوی فناوری یادگیری ماشینی Agrawal است که جهش می کند.

به عنوان مدیر ارشد فناوری، آگراوال بر رویکردهای یادگیری ماشینی و نوآوری مداوم در توییتر تمرکز کرد و سال گذشته (2016) در مصاحبه ای با نیکلاس تامپسون، توضیح می دهد که توییتر از این فناوری برای شناسایی هوشمند توییت های نامناسب استفاده می کند.

آگراوال به سلسله مراتب مدیریت رسانه های اجتماعی علاقه مند است

آسمان آبی

آگراوال یکی از چهره های پیشرو در توسعه یک پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز به نام بلاواسکی است و از سال 2019 (2009) در این پروژه مشارکت داشته است. دورسی قبلاً Bluewasky را استانداردی برای تماس اینترنتی توصیف کرده بود.

دورسی از آگراوال به عنوان منبع تصمیم انتقادی توییتر یاد می کند

آگراوالدورسی

دورسی در بیانیه ای با اعلام استعفای خود به آگراوال گفت که آگراوال به اتفاق آرا توسط هیئت مدیره توییتر انتخاب شده است. دورسی از استعداد، شجاعت و روحیه آگراوال قدردانی می کند و او را به عنوان یک انتخاب عالی برای مدیرعامل توییتر معرفی کرده است. در مصاحبه با وال استریت ژورنال، کارمند سابق توییتر آگراوال را دوست نزدیک دورسی توصیف کرد.

شما که یکی از کاربران زومیت هستید، انتخاب پاراگ آگراوال به عنوان مدیرعامل توییتر را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا او می تواند مدیر عامل شایسته ای برای توییتر باشد؟

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما