dioodbanner

مسقطی تهیه ن انار ر پی پاییزی

[ad_1]

هله افق‌کوروش: مسقطی یک دسر بسیار خوشمزه و ساده است که در ایران و هم در ترکیه راران بسیاری دارد. مسقطی مسقطی عموما دسری کشدار و وله های است را هم به نان دسر و هم در رار چای مصرف می کند. اصالت مسقطی در ایران به شهرستان لار در استان فارس برمی‌گرداند و از مسقطی مسقطی لری خوشمزه یکی از لذیذترین و مهم‌ترین تی‌هاتی‌های شهر شیراز شده است.

طرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب شبلدا

اضافه کردن هر هر و به این نداند آن را به یای متفاوت و باب تبدیل کند. در این ایناله می‌توانید طرز تهیه مسقطی انار را بخوانید.

داد لازم

  • آب انار رازه: ۱/۵ لیوان فرانسوی نسویار
  • انار شده: نصف لیوان نانسوی نسویار
  • شکر: ۱/۴ لیوان فرانسوی نسویار
  • استه گندم: ۳ قاشق غذاخوری
  • بلاب: ۱ قاشق غذاخوری
  • کره: نصف ق شقاشق چای ی
  • انار رای تزئین: ۱ قاشق شقاخوری
  • خ خا خلال پست یا هرنوع مغز: به رار لازم (اختیاری)

طرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب شبلدا

طرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب شبلدا

تهیه تهیه

هله اول: طرز تهیه مسقطی انار به این صورت است که ابتدا نشاسته گندم با مقداری آب سرد ترکیب. ی یای که محلول شفاف و یک دستی دستی داشته باشید، ترکیب آب و استهسته را از یک صافی یا الک عبور دهید. یک هیتاهیتابه را روی گاز قرار دهید و آب آب انار و مخلوط وطاسته و آب بها به آن اضافه کنید فه. اد را خوب با هم ترکیب کنید و مام روی حرارت هم می‌زنیم شکر به پایین در داد حل شود.

دومله دوم: در این مرحله از تهیه مسقطی ن انار باید حرارت را ملایم کنید و داد را به طور هم همفکری کنید. بعد از مدتی مواد شروع به یظلیظ یظ شدن. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

طرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب شبلدا

سومله سوم: نیانی که بعد از حدود نیم عتاعت از طرز تهیه مسقطی انار مواد غلیظ شد و تیالتی فرنی نندند به خود گرفت گلاب را به آن اضافه فه. ًلاً در مسقطی از زلاب استفاده می‌شود، اما اگر از عطرلاب خوشتان نمی‌آید، نیدانید آن را حذف کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

هله هارم: یای طرز تهیه مسقطی انار باید مواد را آن قدر قدر هم بزنید که سفت و هم بزنید کمی سخت شود. بعد از اضافه کردن گلاب و زمانی نی دسر دسر سفت‌تر شد کره‌ها به آن اضافه می‌کنید و از هم می‌زنید. دسر شما آماده است زمانی که یک عاشق از مواد را برمی‌دارید، موقع ریختن به راحتی پایین یین.

ًاً ۱ ساعت طول می‌کشد تا دسر مسقطی انار شب شبلدا به این ظتلظت ظت. بعد از آن باید زیر ماهیتابه را خاموش موش. یای درست کردن این مسقطی هم نیدانید آن را به صورت بیالبی آماده کنید و هم یای لقمه‌ای کوچک تهیه کنید. از ییایی که مسقطی انار شب یلدا کمی سفت است برای اینکه راحت تر بتوانید مواد را داخل قالب بریزید، نیدانید از قیف ستیکیلاستیکی یک بار مصرف کنید.

طرز تهیه مسقطی انار خوشمزه برای شب شبلدا

پنجمله پنجم: بهتر است از ز، مسقطیاخل قالب کمی اطراف آن را چرب کنید. سپس داخل قیف پلاستیک بریزید و بعد از آن کوچک یا بزرگی است که مدان را با دقت انجام دهید. در انتها بعد از پر کردن مو داد داخل قالب با یک قواقو سطح دسر صا صاف ف. بعد از ساختن قالب باید آن‌ها را برای حدود 6 ساعت در یخچال قرار دهید تا صفاً راحت شوند و نان را به شکاف اشکال دلخواه برش بزنید. در انتها می توانید مسقطی خود را با دانه های انار یا خلال پست تزئین کنید. نداند بعد از آماده شدن مسقطی قب قبل از اینکه اینکه آنا داخل قالب بیزید، از زانه‌های انار یا پسته نیز هم آن استفاده ده.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما