dioodbanner

متاورس چینی خیز ۸ یونلیون یونلاری چین چینی تصاحب حباورس – زومیت

[ad_1]

ورساورس به‌معنی «فراتر از زن» است. ا C ایده‌ای قدیمی نیست و اولین بار از این ینلمه به باب علمی‌تخیلی «سقوط برفی» (Snow Crash) در سال ۱۹۹۲ برمی‌گردد برمی‌گرداند. بااین حال، کربرگارک زاکربرگ، اولین نماینده از دنیای غولهای تکنولوژی بود که برنامه شرکتش فیسبوک که به «متا» تغییر نام داد، برای ایجاد متاورس اعلام کرد و باعث شد برای مدتی، بسیاری از کاربران اینترنتی با شنیدن نام متاورس، زاکربرگ و رسوایی های) فیسبوک بیفتند.

این‌حال، کم‌کم زیگرازیگران نیز می‌توانند متوجه ظرفیت‌امتناهی متورس شوند و از برنامه‌های خود یا به دست‌آوردن سهمی از گفتگوی نسل بعدی اینترنت. Encealike برای ویژگی‌های ویژگی‌های مشابه Pres (Presence) و مامل‌پذیری (Interoperability) تعریف شده است برای کسی که از شکل نهایی آن استفاده کند.

مرتبط الهي:

، ای ، متاورس زاکربرگ که برای مثال زیاد است ، برپ یه یایه‌ای واقعیت مجازی شماره یک ست ییایی شبیه ملم «بازی‌یک ره‌یکاده» را می‌بینید که در ی فر د د د د د گفت: داخل نمی شوم.

وی پیش، از زامه‌های متاورسی مایکروسافت فتا پروژه‌ی «وُرتکس» (Vortex) باخبر شد که گویا قرار گرفته است بر «واقعیت ترکیبی» شد. گفت: داخل نمی شوم.

. . .

مرتبط الهي:

اوت درباره متاورس چینی از حالا سخت خواهد بود اما با توجه به آنچه از اینترنت چینی نیمانیم، به‌احتمال زیاد سانسور و نینانین دولتی سختگیرانه بر روی شرکت‌های فناوری سایه‌ی سنگینی زدزد. این در یالی است که ورسورها در مفهوم خالص خود، یایی از دنیای غیرمتمرکزی است که ول و دهی دهی دست ربراربران و شهروندان آن است، نه دولتی یا بین الملل.

این حال، به نظر می‌رسد عم ول و توجه‌به‌ها‌توجه‌ به حضور پررنگ غول‌های دنیای تکنولوژی که کنترل تمام جنبه‌های زندگی کاربران را به دست می‌آورد، چنین مفهومی را می‌توان کرد. از رار معلومات، غول‌های دنیای فناوری چینی درمقایسه‌با رقیبانی مانند متا م یکروسایکروسافت، محت طاطانه‌تری در پیش نداند. اما برنامه‌های آن‌ها برای ورود به متاورس چیست و نینانین دولتی در تحقق مههامه‌های آن‌ها خواهند بود.

شرکت‌های چینی به متاورس وارد می‌شوند

Ence ence Tencent

رشارش خدم خدمات تالی یایی نان استنلی، زازاری که چین یای توسعه متاورس در گرفته شده است ، ارزشی افزون بر 52 52 میلیون یوان ، یعنی 8 یونلیون دلار ، هداهد داشت. NetEase By یت‌دنسایت‌دنس (ByteDance) شرکت کالک تیک‌تاک و علی‌بابا به‌احتمال زیاد از پیشتازان اینترنتی در چینی حوزه‌های حوزه‌یاورس بودند.

باتوجه به حوزه فعالیت های این شرکت ها، می توان پیش بینی کرد متاورس چینی در ابتدا بر روی رسانه مجازی و تجربه های اجتماعی انجام دهند و در این پلتفرم، کاربران احتمالا می توانند در بازی ها آیتم های خریدوفروش کنند یا به صورت آواتار در جلسات کاری شرکت کنند.

به‌گفته‌های رشنارشناسان، ورساورس آینده‌ی شبکه‌های اجتماعی است و مام غول‌های چینی یای فناوری می‌خواهند برای جلب نظر نسل جدید ربراربران اینترنتی آن، استفاده کنند. به‌ویژه در یطیایطی که مدل کسب‌وکار آن‌ها در زمینه یای هوشمند و اینترنتی اینترنتی به مامل رسیده است.

غولهای چینی دنیای فناوری درباره متاورس چه می‌گویند می‌گویند

اتار رالی در ورساورس

هوا هواتنگ تنسنتامل تنسنت که بزرگ‌ترین گیمینگ گیمینگا و درحال‌حاضر ناشر بیش از صد زیازی موبایل و در چین است، هاه نوامبر گفت متاورس خو هداهد بود تا صنا یا زی زی زی. همچنین، تنسنت کالک سرویس پیام‌رسان وی‌چت است بیش از زلیارد نفر ربراربر دارد. به‌گفته‌های هواتنگ، شرکت برای توسعه ورساورس ‌تکنولوژی وژی نشان‌های فنی‌شخصی دراختیار رارد.

موابل، شرکت یت‌دنسایت‌دنس نیز در یک سال گذشته با خرید استودیو بزرگ زی‌سازی‌سازی موبایل مون‌تون (Moonton) به قیمت 4 میلیارد دلار در دنیای بازی پررنگ‌تر کرده است بهطوری‌که به‌طور است. Y شرکت کالک شبکه اجتماعی تیک‌تاک ک نسخه‌ی نسخه‌ی آن، Dou (Douyin) است که در رقابت‌های مسابقه‌ای بتا بخش قعیت بخش بخش‌های مجازی اوکیولس (Oculus) متا، هاه رق‌پیکو پیکو (Pico) س زی هدست‌ها دست‌هاست‌ها در این رقابت‌ها. شبکه های اجتماعی و گیمینگ محکم کند.

مرتبط الهي:

گفت: داخل نمی شوم. ینفلاوه براین، علی‌بابا برای بازی‌های المپیک زمستانی در پکن ینف «اینفلوئنسری مجازی» به مام نگانگ دانگ او گفت:

یزایز، یکی دیگر از غول‌های چینی در دنیای بازی، حدیاحدی در استان‌های جنوب چین کرده است تا روی ربوده‌اربردهای متاورس متمرکز کند. یدوا یدو غول حوزه‌ای موتور جست‌وجو جست‌وجو س، پیش‌از اپلیکیشن یکی‌شناورسی به مام XiRang راه‌اندازی کرد که نوعی یای مجازی است که از صدها نفر رار نفربر نیانی نی‌اندند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد.

تمام این حرف‌ها، به نظر می‌رسد یای بزرگ چینی، حال آزمایش‌های متفاوتی از متاورس‌ها و از زالا می‌کشند یای ورودی جدی به این برنامه‌ریزی مه‌ریزی است. به گفته ای ارلز زاک، مؤسس Tech For Good Asia، متاورس چینی نیز احتمالاً به پیروی از متاورس زاکربرگ، در ابتدا روی بازی های واقعیت مجازی و واقعیت ها و محیط های اجتماعی که می خواهد انجام دهد و قابلیت هایی مانند پرداخت های اینترنتی و سرویس های آنلاین به عنوان ویچت فضای متاورس راه پیدا کند خواهد کرد. .

این نظارتی چین چه بر ورساورس خواهند گذاشت شت

ورساورس چینی

در پس‌زمینه‌ی آشتیاق و هیجان‌انگیز شرکت‌های فناوری چینی برای ساخت متاورس، در یک گذشته از گذشته، تیلتی شدید بر بخش وریاوری این کشور افزایش یافته است. یای مثال، نهاد تنظیم مقررات چین علی‌بابا را به‌دلیل نقض نینانین ضدانحصار این کشور سنگینی کرد. سپس در هاه آگوست، نونانون مهمی برای حفاظت از داده‌های کاربران وضعیت و مام شرکت‌های فناوری چینی را به پیروی از آن دادار ر.

در همان ماه، چین نونیانونی کرد آن را در آن افراد کوچکتر از ۱۸ بیشتر اجازه نخواهند داشت از سه ساعت در هفته زیازی زی. همچنین، این اینانون شامل حال شرکت‌هایی می‌شود که یای گیمینگ آنلاین به افراد کوچکتر از سن نونیانونی ارائه می‌شود.

به‌گفته‌های ایلگران، قوانینی که هم‌اکنون در حوزه اینترنت چین اعمال می‌شوند، حتماً زیاد دامن متاورس را هم هداهد کرد. قوانین جدید نیز همچنین یای نظارت و ول هرچهبیشتر هر چهبیشتر بر خو هداهد هد. یای سانسور هم به‌طور حتم به ورساورس چینی باز خواهد شد بدین‌ترتیب بدین‌ترتیب این احتمال وجود دارد که مدل چینی از متاورس‌های جهانی جدا شود و منزوی شود که از متاورس‌ها را برهم بزند.

Deep Synthesis Deep Deep پیش، مهام‌های چینی مقرراتی برای نظارت بر نحوه استفاده شرکت‌های اینترنتی از الگوریتم‌های پیشنهادی محتوا را انتخاب کرده و به‌دنبال آن، ق نونیانونی به وژیلوژی «سنتز عمیق» (Sy مفاهیم»(Deep Synthesis). سنتز سنتز فزافزاری است که یای تولید یا ویرایش صدا، ویدئو تصویر تصویر مجازی مجازی به‌کار ر. وراور تحلیلگران، تداخل این دو نونانون مهم بر یای متاورسی در چین هداهد گذاشت.

افزون‌براین، بحث رمزارزها و بلوک‌چین می‌شود. برخی از فعالیت‌هایی که در ورسورها انجام می‌شوند، ازجمله خرید و فروش زمین آیتم‌ها آیتم‌های مجازی را می‌سازد و این موضوع احتمالاً در چین می‌شود. کهاکه دولت درصدد از رمزارزها و خریدوفروش جا جلوگیری وگیری است. -احتمال زیاد در متاورس چینی زا از رمزارزهای خبری هداهد بود یا زارز ملی موسوم به e-CNY استفاده خواهد شد. رزیارزی که بانک خلق چین چین را صادر می کند.

ورسایت ، متاورس ازآنِ که هداهد بود بود

ورساورس هدست واقعیت مجازی

الحاضر، با توجه به اینکه چه چهایی را می‌توان بخشی از زاورس نامید، ایده‌ی مبهمی ریماریم. یای مثال، فضای بازی‌هایی مثل فورتنایت و روبلاکس که در درا کاربران می‌توانند در بالب آواتار به شاشای کنسرت ننده‌یاننده‌ی محبوبشان بنشینند، متاورسی به نظر می‌رسد. بعلاوه براین ، ، میدانیم چه شرکتهایی برای ساخت آن در حال حاضر برنامهریزی هستند اما هنوز نمی‌دانیم متاورس قرار است چه چه یاشد.

نیانی که نظریه‌پردازان قبل از پیش‌قدم کربرگاکربرگ درباره متاورس‌های حرف می‌زدند، از آن نان دنیای غیرمتمرکزی می‌کردند که آن را از دولت‌ها و دهادهای نظا رتی می‌کردند. اما حالا شرکت متا به ما می‌گوید متاورس جایی است که نیدانید در خانه‌های مجازی و قعیاقعی زندگی کنید و حتی نتانتان را هم دعوت کنید تا نتاهم بگذرید.

فتایکروسافت هم می‌گوید می‌گویداورس تامل اتاق‌های جلسه مجازی است که نیدانید در آن‌جا کارمندان جدید را با همکاران دورکار گپ بزنید. ریایه‌گذاری ۸ یونیلیونی چین در ساخت متاورس هنگفتی است به نظر می‌رسد سهم بزرگی از آینده‌یا نصیب نصیب کند کند. اما قوانین سختگیرانه دولتی ممکن است باعث شود ورساورس چینی از متاورس جهانی جدا شود و بعد از اینترنت بعدی نه‌تنها یک نسخه ورساور را میزبانی کند، بلکه علاوه بر این، نسخه‌های متورس ورساشد را نیز دارند.

کا کاربران زومیت درباره متاورس و تلاش غول‌های دنیای فناوری برای دستیابی به بخشی از آن آن چه؟

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما