dioodbanner

عصر اطلاعات: آنچه با یک سرویس یکپارچه امکان پذیر است

[ad_1]

مت بیکر، معاون ارشد استراتژی شرکت در Dell Technologies گفت، اما مقدار مناسب داده، تمیز و به درستی هدایت شده، می تواند عطش یک کسب و کار برای بینش، پتانسیل رشد آن را برطرف کند و آن را به موفقیت برساند. مانند وزن، اطلاعات بد یا بد. سوال این است که آیا برای هدف مورد نظر مفید است؟ بیکر می‌گوید: «مشکل دشوار این است که داده‌ها را به درستی و به روشی جامع رتبه‌بندی کنیم. برای ایجاد نتایج خوب باید به نحوی تمیز و سازماندهی شود تا قابل استفاده، ایمن و قابل اعتماد شود.»

بسیاری از سازمان‌ها غرق در داده‌ها هستند، طبق یک مطالعه پانل اخیر از بیش از 4000 تصمیم گیرنده که از طرف Dell Technologies توسط Forrester Consulting انجام شده است.1 در طول سه سال گذشته، 66 درصد افزایش در میزان داده‌هایی که ایجاد می‌کنند، داشته‌اند. – گاهی اوقات دو یا حتی سه برابر می شود – و 75٪ می گویند که تقاضا برای اطلاعات داخلی سازمان آنها نیز افزایش یافته است.

شرکت تحقیقاتی IDC تخمین می زند که جهان تا سال 2020 64.2 زتابایت داده تولید خواهد کرد که نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش خواهد داشت. یک زتابایت یک تریلیون گیگابایت است – بنابراین از این منظر، فضای ذخیره سازی برای 60 میلیارد بازی ویدیویی یا 7.5 تریلیون آهنگ MP3 کافی است.

یک مطالعه Forrester نشان می‌دهد که ۷۰ درصد از رهبران کسب‌وکار سریع‌تر از آن چیزی که می‌توانند آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و به طور مؤثر استفاده کنند، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند. اگرچه مدیران اجرایی اطلاعات زیادی دارند، اما راهی برای استخراج بینش یا ارزش‌ها از آن ندارند – چیزی که بیکر آن را پارادوکس “دریانورد باستانی” می‌نامد، پس از جمله معروف شعر ساموئل تیلور کولریج، “آب، آب همه جا و ننوشیدن”. اب.”

جریان داده به داده سیل تبدیل شد

به راحتی می توان فهمید که چرا حجم و پیچیدگی داده ها به سرعت در حال رشد است. هر اپلیکیشن، ابزار، و کسب و کار دیجیتالی، جریان‌های داده تولید می‌کند، و آن جریان‌ها با هم جریان می‌یابند تا جریان‌های داده بیشتری ایجاد کنند. بیکر یک سناریوی آینده بالقوه در خرده فروشی آجر و ملات ارائه می دهد. برنامه وفاداری در تلفن مشتری، بازدید از فروشگاه لوازم الکترونیکی او را ردیابی می کند. این برنامه از یک دوربین یا حسگر مجاورت بلوتوث استفاده می‌کند تا بفهمد کجاست و روی اطلاعات خرده‌فروش موجود در مورد جمعیت‌شناسی مشتری و رفتار قبلی مشتری برای پیش‌بینی آنچه ممکن است بخرد ضربه بزنید. همانطور که او در یک پیاده‌روی خاص قدم می‌زند، برنامه کارتریج‌های جوهر مخصوصی برای چاپگرهای سفارشی یا کنترل‌کننده‌های ارتقا یافته برای جعبه بازی‌اش تولید می‌کند. پیشنهادهایی را که منجر به فروش می‌شود، ثبت می‌کند، دفعه بعد را به خاطر می‌آورد، و تمام رابط را به اطلاعات فروش و تبلیغات در حال افزایش خرده‌فروش اضافه می‌کند، که ممکن است با هدف‌گیری هوشمند، خریداران دیگر را جذب کند.

اضافات یک اطلاعات ارثی نادر هستند. اکثر سازمان ها از همان ابتدا لوکس ساختن سیستم های اطلاعاتی را ندارند. بیکر گفت، ممکن است سال‌ها اطلاعات انباشته‌ای داشته باشند که برای «قابل نوشیدن» باید پاک شوند. حتی چیزی به سادگی روز تولد مشتری را می توان در دوجین فرمت مختلف و ناسازگار ذخیره کرد. ضرب آن “آلودگی” در صدها کانال داده و دستیابی به اطلاعات پاک و مفید ناگهان غیرممکن به نظر می رسد.

بیکر گفت، اما کنار گذاشتن داده های قدیمی به معنای کنار گذاشتن بینش های بی ارزش تا حد امکان است. به عنوان مثال، داده های تاریخی در مورد سطوح موجودی و الگوهای سفارش مشتری می تواند نقطه کانونی برای شرکت هایی باشد که تلاش می کنند زنجیره تامین کارآمدتری ایجاد کنند. استخراج کننده های پیشرفته، ترانسفورماتورها، ظرفیت بار – طراحی شده برای سازماندهی منابع تکه تکه و سازگار کردن آنها – ابزارهای ضروری هستند.

دانلود گزارش کامل.

برای کسب اطلاعات بیشتر، در پادکست Business Lab به Jenn Savadra و Jen Felch گوش دهید که چگونه شرکت‌ها در حال متعادل کردن روندهای کاری جدید در هر نقطه از جهان در پس شیوع این بیماری هستند. همچنین، از جان رز در مورد افزودن نوآوری از طریق عملیات در پادکست آزمایشگاه تجاری بشنوید.

این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما