dioodbanner

ز زا از کدام رنگ ها دوری می کنند و به بهام رنگ ها جذب می شوند | تواتو

[ad_1]

جزء یکی از زارنده‌ترین موجودات برای انسان‌ها می‌شود و افراد می‌خواهند تا جای آن‌ها دوری کنند. الا دانش ن مطالعه،،آه تازه‌ای یای دور شدن پشه ها از انسان‌ها پیدا کردند: دوری از رنگ‌های لباس‌ها.

چه رنگ‌هایی باعث دور شدن پشه ها می‌شوند می‌شوند

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. همچنین به نظر می‌رسد این موجودات کوچک، چند رنگ‌هایی مانند سبز، بنفش، آبی و سفید نا نادیده دیده.

دور شدن پشه ها

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. پوست انسانها تبلیغات قرمز-نارنجی رنجی یا ارسال می‌کند.

«جفری»، پروفسور زیست سیاسی دانشگاه واشنگتن و محقق ص اصلی این می‌دهد می‌دهد «: بو استفاده می‌کنند.» 2 در ادامه نند می‌دهد، نیانی که پشه‌ها دارای ویژگی‌های نندانند CO2 نفس را را بو می‌کنند، «آن رایحه باعث می‌شود. چشم چشم می‌شود رنگ‌های خاص و الگوهای دیگر بصری بصری مرتبط میزبا میزبان احتمالی را بررسی کرد.

نطورانطور که ریفل می‌دهد می‌دهد، اکنون اکنون متوجه شده است که سه نهنه اصلی ی، و یای پوست انسان‌ها باعث جذب می‌شود. اکنون در این مطالعه نشانه چهارم نیز مشخص شده است قرمز قرمز این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

اطلاع از این ین که کد مام رنگ‌ها باعث می‌شود دور شدن پشه ها و کدام رنگ‌ها باعث جذب آن‌ها می‌شوند، نمی‌توانند به طراحی بهتر از دفع‌کننده‌ها، ههله‌ها و یای دیگر برای دوری از پشه‌ها تبدیل شوند.

موسسه یلی سلامت، دفتر تحقیقات علمی نیروی ییایی، دانشگاه واشنگتن و دفتر تات ارتش ایالات متحده از سازمان های یل مینامین مالی این تحقیق نداند.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما