dioodbanner

زی زیازی Crossfire X

[ad_1]

انسان عجیبی عجیبی است، از طرف خوی نهانه بی حد د ردارد. اما از طرفی دیگر تلت اجتماعی عیارد و بدون معهامعه نمی‌تواند دواورد بیاورد. در طول تاریخ بشر، همیشه با انتخاب‌های انتخاب شده تا خوشبختی برای خود به ارمغان بیاورد. اما تاریخ بوده است که نتیجه این انتخاب‌ها یا سر از ز در می‌آورد ثرا نتایج مثبتی است که آن را با تغییر وضعیت مخربی یطا وجود می‌آورد می‌آورد. صهلاصه بشر مرروزه بر اساس امیال نفسانی می‌گیرد و نتایج خطرناکی را هم وجود دارد. Crossfire X دقیقا هداهد همین ردارد را به یشایش یشارد.

ایلازی محصول سال ۲۰۲۲ شرکت Smilegate Entertainment ست که همکاری استودیوی معروف Remedy سعی کرده محصوا محصول جذابی را تقدیم طباطبان ن. این نان تحت موتور نجیل انجیل ۴ توسعه کرد تا جایی که نسته از قدرت این موتور استفاده کند که در بررسی مشخص این زیازی چه برای ارائه دارد. بدون وقفه می‌رویم به بررسی بازی، اوجیاتو همراه هاشید.

طبق ،ل ، اول نوبت داستان نازی است. Operation Catalyst، Operation Spectre و موارد دیگر مانند این. کمپین Operation Catalyst از طریق طریق سرویس خدمات دسترسی ست ا کاتا یای بازی کمپین کمپین Operation Specter باید ۹ دلار ناقابل بپردازد تا بتوانید تجربه کنید. To connect with بگویم یاات داستان بازی حول جنگ, 2ال 2 گروه Global Risk و Black List ست, زم در دو دو کامپیوتر جدال این دو گروه گروه یتایت یت. ا کاتل می‌رویماغ ماجرای م نوعی از بازی م م Operation Catalyst.

کراس فایر X

  • امتیاز زاربران

    24 رتبه بندی ها4/10


  • امتیاز متاکریتیک

    41
  • نرانر

    شوتر اول شخص
  • انتشار ریخاریخ
    ۱۴۰۰۱۰۰
  • پلتفرم ها

    ایکس باکس سری ایکسایکس‌باکس وانپیسی
  • زیاشر بازی

    Smilegate Entertainment
  • زندهنده

    Remedy Entertainment
  • حالت تازی

    نفره نفرهنفره نفره
  • درجه سنی زیازی
    سباسب برای ۱۷ سال به االا

Global Risk آرای گروه Global Risk قرار گروه. منطقه Azkharzia جراجرای از محل شروع می‌شود که این گروه اعضای خبره و خود را برای ماموریتی به منطقه k Azkharzia می‌فرستد. الکساندر اشتاینر به لیست سیاه در فیس بوک می پیوندد لیست گروه مویتامویت اعزام می‌شوند اما بخت با آن‌ها یار نبوده و یا دیر گروه لیست لیست سیاه از ماجرایی که قبل از آن می‌دانست و در کمین آن‌ها بود بوده است. یای همین بعد از به محل ماموریت با بارانی از تیر جهاجه می‌شوند و ماموریت با شکست جهاجه جه. لیست سیاه این فرمانده گروه را به اسم راب هم زخمی هم سیر می کند که ماجرای نجات کمپین حول دادن راب از لیست گروه سیاه لیست می‌چرخد.

کمپین کمپیناجرای کمپین کمپین کمپین Operation Spectre که رایگان نیست و بابت آن ۹ رلار خرج، این بار شما در یکی از لیستای گروه لیست سیاه قرار می‌گیرد. لوئیس تورس و دیگران این را دوست دارند. Torres گروه فرد فراری با پرونده جنایی قطور است گروه Global Risk در هر خیاخی دنبالش ش. فهرست گروه لیست لیست سیاه چون رقیب دیرینه‌اش می‌خواهد این شخص را بکشد، تورس را پیدا کرده و او آن را فظتافظت کند. رال چرا Global Risk می‌خواهد Torres را بکشد یالی است که نان باید به آن برسد زیرا اگر من این داستان را لو دهم، نیانیانی که ۹ دلار را پرداخت کرده‌اند کرده‌های می‌شود و آن دنی دنیا باید بگویا بگوی.

To get in contact with Metro انداخت بیشترازی بیشترازی بیشتر ز هر ی یا داد حال و یای ب زیازی Metro انداخت. چون حس آن محیطی را به من القا می‌کرد که یقین یقین شتماشتم صاحب رسمی ردارد. Cross Fire x در مروی مرویلمروی شوروی مرویابق زندگی کنید و بعد از بیدابید شوروی دیگر وجود ردارد را از آن همه چیز به بعد دقیقاً بعد از آن دقیقاً وضعیتی است که در Cross Fire x کردم. در طول تجربه زیازی برای من سوالی بود که حکومتا حکومت رسمی زل از این جدال وجود داشت که بعدها بر اثر نابودی حکومت این گروهها ایجاد شدند. در کل بازی داستان درگیرکننده‌های داشت و طراطر پراکنده بودن دهادهای داستان، آن حس باب را به بنده القا کرد.

گیم‌پلی بازی هم مانند دیگر عناوین مشابه در شوتر شوتر و اولین شخص خدمت شم است. اساس سلي بازي روي رويابليت يتلتي‌پلير اجرا شده است. اما آیا در این قسمت موفق کرده است ست سخت خیر است. یا؟ الان میگویم. همه ما می‌دانیم که زی‌هازی‌هایی که برای یای قابل‌قابلیت مولتی‌پلیر هستند، می‌دانند در این بخش عمل کنند که یا با عناصر نوآورانه و یا با گیم‌پلی زیکنا را. یلی چیزی که ما عملا در این ینازی می‌بینیم فقدان این دوست. اما در این یناله ما به چند اشکال اساسی در گیم‌پلی اشاره می‌کنیم که بر اساس آن تصمیم بگیریم که می‌توان با این نازی کنایید بیا ییدا خیر.

مورد اول باگ در این بازی باگ و گلیچ‌های زیادی وجود دارد که فکر کنم به این بازی خوششان بیاید. مثلا من به بهانی رفته بودم که هیچ انسانی آنا وجود داشت. یعنی آن نان از طرف رار محصور شده بود. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. خب این یعنی چه چه کسی نیست بگوید مرد مومن مومن تو چطور دیدی دیدی دیدی و اصلا چطور از پشت دیوار من را مورد اصابت بتلوله هار دادی دی صهلاصه اگر اعصاب ضعیفی دارید و به چیترها و یا باگ حساس هستید، مورد اول نظر را درباره بازی کند.

دومان‌پلی ضعیف ضعیف‌ازی است. ساخت با اسلحه‌ها طوری طراحی شده است که هیاهی به بنده این حس دا داد که با تفنگ اسباب بازی شلیک یک. ویناوین شوتر پا را فراتر گذاشته و در حیاحی سلاح و تات به آن می دهند و نمی دهند که به قعیتاقعیت هستند. اما این ینازی زیان آش هم وان ناسه. بازی با این شیوه شیوه یلی بی‌شبهت به بهاوین سال ۲۰۱۴ نیست.

مورد سوم که در آن بسیار اذیت کننده خواهد شد، سرورها را مورد بحث قرار دهید. یای این ینازی اصلا پایدار نیست و اذیت‌ها می‌کند. یداید مشکل از اینترنت ایران است، اما باید بگویم مام چیزها را قبل از تجربه درست درست کردم و مشک مشک یلی ی. اینها موارد ردلیدی هستند که شمشیر شمشیرلبه عمل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل بهل یعنی اگر با این موارد مشکلی مشکل پس از بهام خدا شروع کنید. اما اگر به شدت ساس دارید، از این ینازی فاصله بگیرید.

در بحث گرافیک به لطف موتور موتورل انجین ۴ شاهد موارد مطلوبی وبی. احی آبجکت‌ها، محیط، اسلحه و راکترها به خوبی انجام شده است. خوبافت‌ها خوب هستند اما در سال ۲۰۱۸، لی باز هم قابل تحمل هستند. زیازی بازی متوسط ​​​​است اما فرصت خوبی یای سازندگان بود توسط آن فیکافیک بازی را چند پله بالاتر تر. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. Edy هم این که از ظرفیت‌های Remedy استفاده می‌کند ستفامل نکردند کیفیت بازی را بالا ببرند و فقط می‌خواستند به جیب جیبان بکنند خدمتی.

در بحث موسیقی و صداگذاری ، از هیچ چیز اثرگذاری ری. Call of Duty 2 بی‌نظیراد دور دوران بخیر که از مدرسه می‌آمدما می‌آمدم خانه، می‌رفتم غاغ کامپیوتر تا موسیقی بی‌نظیر Call of Duty 2 را بشنوم. Now Are ملم گلادیاتور آهنگ آمدها بود بود آهنگ Now We Are Free ندیله نرماندی Call of Duty 2 را ترکیب می‌زدم می‌زدم که معجونی به داد ماندنی ندنی. Crosslase از حیث موسیقی اثرگذار عناوین وین شوتر در فقر زی زی زیزی X Crossfire هم از این ینائده مستثنی مستثنی. بدترین قسمتی که سازندگان لگد به بخت ابخت اینازی زده‌اند، گذا کردن آن است. ریاگذاری اسلحه‌ها به معنای واقعی کلمه افتضاح است. طوری که مام تیراندازی احساس می‌کنی که زا از خود اسلحه نیست و کسی که رار شما ایستاده و با دهانش صدا را درمی‌آورد. در این ین چیزی چیزی چیزی ارائه نمی کند و رار هم هم.

Crossfire X در سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز ساخته شده است.

خلاصه که که

اس فایر اکس به نان یک بازی شوتر در جستجو است که یکی از زاوین عزیز دردانه ایکس‌باکس باشد. اما بنده بعید نمانم که به این زودی این اقاق بیافتد.

میخرمش میخرمش

گفت: داخل نمی شوم.

نمی‌خرمش نمی‌خرمش

زیازی برای گیمرهای حساس به بخش‌های موسیقی و گیم‌پلی اصلا توصیه نمی‌شود، چون زندگی‌کنندگان در آن جا هیچ استقبالی از شما ناخواهان هند ندارند.


  • امتیاز ویجیاتو50
  • امتیاز زاربران

    24 رتبه بندی ها4/10

  • امتیاز متاکریتیک41

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده